Ik heb nu 3 succesvolle runs met ATM-opties AEX gemaakt achter elkaar. Daar moet ik niet te veel aan wennen, al is het nog zo leuk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
mazzelaar! Het is ook niet veel hoger gegaan.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Binnen 1 minuut 20 seconden 60 cent eraf! Idioot gewoon!quote:Laatste 8,30 2 16:11:31
Verschil 2,50 43,1034 %
Bied 8,30 93 16:11:58
Laat 8,40 174 16:11:58
Hoogste 9,10 15:40:11
Laagste 6,70 09:01:00
Cum. volume --- 2.381
Indicatieve opening ---
Open 6,70 09:01:00
Vorig slot 5,80 30-11-2009
Dat doe ik nu ook. Een paar bad-beats gehad, maar overall een winnende strategie tot nu toe. Zelf doe ik dit met sprinters.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:10 schreef LXIV het volgende:
Gaan we de komende dagen omlaag, dan ga ik weer long. Stijgen we tot de +320 regionen, ga ik weer short.
Nee, WS staat vrijwel op year-high, dus veel hoger zal 't allemaal niet gaan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:09 schreef Lemans24 het volgende:
Hahaha, heldquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Binnen 1 minuut 20 seconden 60 cent eraf! Idioot gewoon!
Volgens mij stond er ook zo iets in dat boek van Siegel op basis van dividendratio's en risk (vluchtig gezien). IMO alleen handig als je je risk ook weet te definieren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Gebruiken hier mensen eigenlijk de CAPM theorie voor bepaalde beleggingsmethodes? (Capital Asset Pricing Model)? Met het berekenen van de bèta enzo? Dat is toch je reinste lariekoek?
Je zou ook kunnen zeggen dat DJ ook deze keer voorlopig weer niet voorbij 10.500 komt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:30 schreef Arcee het volgende:
Dow Jones minder dan 20 punten van year-high af.
Waarom is dat zo'n belangrijke weerstand? De 10.000 lijkt nooit meer opgezocht te worden, terwijl dat natuurlijk een veel mooier rond getal is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen dat DJ ook deze keer voorlopig weer niet voorbij 10.500 komt.
poging nr 2 is aanstaande kijken of deze ook afketstquote:
swing low, wordt geen 10500 vandaag voor WS denk ikquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef edwinh het volgende:
[..]
poging nr 2 is aanstaande kijken of deze ook afketst
kan je eens de dow in goud plotten SE?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Deze stijging vandaag ook weer! Men heeft het alleen maar over..
JAA EINZ!! DOW JONES..YEAR HIGH!
![]()
Het enige waar ik aan kan denken is .. de dollarDit heeft niks met sustainable growth te maken. Dit is simpel het rekensommetje van, lagere dollar -) commodities omhoog -) and therefore de aandelen markten omhoog.
Ik zit er op dit moment niet achter, kan dat morgen wel even doen. De relatie is relatief sterk tussen de dollar en de aandelen market en opzich ook wel goud, maar goud stijgt de laatste tijd wat sterker tov. de aandelen markten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:12 schreef edwinh het volgende:
[..]
kan je eens de dow in goud plotten SE?
Bij mijn studie (Technische bedrijfskunde) werd er juist gezworen bij die theorie, ook al zijn er tekortkomingen te vinden. Ik heb meer vertrouwen in efficiënte markthypothese in combinatie met CAPM dan al die TA-bullshit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Gebruiken hier mensen eigenlijk de CAPM theorie voor bepaalde beleggingsmethodes? (Capital Asset Pricing Model)? Met het berekenen van de bèta enzo? Dat is toch je reinste lariekoek?
en ik maar denken dat er bij EM ook een stukje TA ingebakken zitquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Bij mijn studie (Technische bedrijfskunde) werd er juist gezworen bij die theorie, ook al zijn er tekortkomingen te vinden. Ik heb meer vertrouwen in efficiënte markthypothese in combinatie met CAPM dan al die TA-bullshit.
Dat kan op stockcharts..quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:12 schreef edwinh het volgende:
[..]
kan je eens de dow in goud plotten SE?
he dat wist ik dan weer niet, ik dacht dat dit normaal betalen was.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat kan op stockcharts..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |