met 10 cm banketstaaf....quote:Op maandag 30 november 2009 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gezellig!!!! doen we samen een bakje
Ah gelukkig, ik was al even bang dat ze je hadden weggepest.quote:
En doet vervolgens de stoep van de bejaarde buurvrouw ook nog even, alvorens hij het boodschappenlijstje bij haar ophaalt omdat hij die ook altijd even voor haar doetquote:Op maandag 30 november 2009 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje wast ook iedere zaterdagmorgen trouw z'n auto en veegt vervolgens de stoep aan
Dat is Pietje ten voeten uitquote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En doet vervolgens de stoep van de bejaarde buurvrouw ook nog even, alvorens hij het boodschappenlijstje bij haar ophaalt omdat hij die ook altijd even voor haar doet
Ja ik ook, duuhquote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef Toverheks het volgende:
Pietje, zeg eens wat, zit hier met tranen in me ogen van het lachen hahaha wat een gekken hier
Met prachtige lacosttes aan zn voetenquote:Op maandag 30 november 2009 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voeten die hij overigens altijd en overal eerst veegt voordat hij ergens naar binnen gaat
Jaquote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef debuurvrouw het volgende:
En dit alles terwijl hij naar Rammstein luistert.Is dat nou a's zondag Pieteke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |