Dus Pietje brengt ook gezellig de Kerstdagen door met schoonmoeder/moeder en zingt leuke kerstliedjes onder de boom???quote:Op maandag 30 november 2009 19:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ook zijn schoonmoeder vraagt hij beleefd en stipt op tijd of hij haar nog ergens mee kan helpen.
pietje recycelt alles want een beter millieu begint bij jezelfquote:Op maandag 30 november 2009 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje zal ook nooit iets weg gooien wat nog gebruikt kan worden, dat is zonde
quote:Op maandag 30 november 2009 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pietje zou nooit geweld gebruiken, hij lost problemen op door erover te praten
Jawelquote:Op maandag 30 november 2009 19:42 schreef Jian het volgende:
[..]
rol van me stoel hier, zo sociaal "correct" bestaan ze niet hoor
Jij kent Pietje nietquote:Op maandag 30 november 2009 19:42 schreef Jian het volgende:
[..]
rol van me stoel hier, zo sociaal "correct" bestaan ze niet hoor
Gezellig!!!! doen we samen een bakjequote:Op maandag 30 november 2009 19:44 schreef Anniebab het volgende:
Pietje staat straks achter jullie, om je af te schieten....
Die is ondertussen van het balkon gesprongenquote:
Jep.quote:
quote:
met 10 cm banketstaaf....quote:Op maandag 30 november 2009 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gezellig!!!! doen we samen een bakje
Ah gelukkig, ik was al even bang dat ze je hadden weggepest.quote:
En doet vervolgens de stoep van de bejaarde buurvrouw ook nog even, alvorens hij het boodschappenlijstje bij haar ophaalt omdat hij die ook altijd even voor haar doetquote:Op maandag 30 november 2009 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje wast ook iedere zaterdagmorgen trouw z'n auto en veegt vervolgens de stoep aan
Dat is Pietje ten voeten uitquote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En doet vervolgens de stoep van de bejaarde buurvrouw ook nog even, alvorens hij het boodschappenlijstje bij haar ophaalt omdat hij die ook altijd even voor haar doet
Ja ik ook, duuhquote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef Toverheks het volgende:
Pietje, zeg eens wat, zit hier met tranen in me ogen van het lachen hahaha wat een gekken hier
Met prachtige lacosttes aan zn voetenquote:Op maandag 30 november 2009 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voeten die hij overigens altijd en overal eerst veegt voordat hij ergens naar binnen gaat
Jaquote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef debuurvrouw het volgende:
En dit alles terwijl hij naar Rammstein luistert.Is dat nou a's zondag Pieteke?
quote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje is voor veel vrouwen een échte vriendin. Hij kan uren naar je luisteren en heeft altijd wat extra tampons bij zich voor "noodgevallen".
whaahaaaa,quote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje is voor veel vrouwen een échte vriendin. Hij kan uren naar je luisteren en heeft altijd wat extra tampons bij zich voor "noodgevallen".
je lievelings. Om ff warm te draaien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |