Grrrrrrrrrr.quote:Op maandag 30 november 2009 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, laat 't nou gaan lullo, je punt is wel gemaakt![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien heeft ze daarom een beetje last van zand in haar kutje, jullie hebben haar favoriete merk beledigd.
Dan kon hij niet anders.....remlof heeft hem vast gedwongenquote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef gomi het volgende:
bedenk me ineens dat bpietje minder lief is dan hij zich voordoet.
mijn enige note ever kreeg ik volgens mij van hem
Dan had je het vast verdiend.quote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef gomi het volgende:
bedenk me ineens dat bpietje minder lief is dan hij zich voordoet.
mijn enige note ever kreeg ik volgens mij van hem
Met je HOOFD.quote:
dat moet haast wel. pietje is niet zo, maar kan ook geen nee zeggen tegen remlof iddquote:Op maandag 30 november 2009 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan kon hij niet anders.....remlof heeft hem vast gedwongen
helemaal niet. ik herhaalde wat woorden die een ander zei. en ik kreeg een note voor mijn taalgebruik. die ander had hij gemistquote:Op maandag 30 november 2009 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan had je het vast verdiend.
Dat is wel het nieuwe stopwoordje hè...quote:
Pietje faalt nooitquote:Op maandag 30 november 2009 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
helemaal niet. ik herhaalde wat woorden die een ander zei. en ik kreeg een note voor mijn taalgebruik. die ander had hij gemist
Wat zit jij nou Pietje te beschuldigen van niet correct handelen, met je hoofd!quote:Op maandag 30 november 2009 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
helemaal niet. ik herhaalde wat woorden die een ander zei. en ik kreeg een note voor mijn taalgebruik. die ander had hij gemist
never, ik zou niet durven.quote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat zit jij nou Pietje te beschuldigen van niet correct handelen, met je hoofd!
quote:Op maandag 30 november 2009 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
voor Pietje, kan alleen de tekst eronder niet veranderen![]()
nee he, kan ik door voor een herkansing, zoek ik ff een leuke voor Pietjequote:
jullie? ian volgens mij, maar dat is dan ook de anti-pietjequote:Op maandag 30 november 2009 20:34 schreef Jian het volgende:
Nou hebben jullie Soury weggejaagd![]()
Die is ook leuk
Ach rot toch op, ze kwam hier toch mekkeren dat het te soft werd?quote:Op maandag 30 november 2009 20:37 schreef gomi het volgende:
[..]
jullie? ian volgens mij, maar dat is dan ook de anti-pietje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |