Dat jij dat fijn vindt moet je zelf weten, maar ga ons daar niet mee lastig vallen.quote:Als man zijnde vind ik het fijn om in mijn anus geneukt te worden door een transseksueel'
Hahahaha hahah haha.quote:Op maandag 30 november 2009 18:28 schreef vanderaalst het volgende:
[..]
Dat jij dat fijn vindt moet je zelf weten, maar ga ons daar niet mee lastig vallen.
Ik ben het eens mee dat het het volk is die een taal vormt en bepaalt, niet politici.quote:Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef Seneca het volgende:
Als man zijnde zal het mij aan mijn reet roesten welke officiele regels een stel ambtenaren vanachter hun bureautje hebben bedacht. Als meer dan 90% van de Nederlanders het op deze manier schrijft, dan is het gewoon correct Nederlands. Punt.
quote:
TS is bang voor fouten.quote:Op maandag 30 november 2009 18:31 schreef murphyjenkins het volgende:
Jij hebt er zeker een half uur over gedaan om je OP na te lezen. Om zeker te weten dat andere mensen jou niet op je fouten wijzen. Verder vind ik het een trieste klacht.
Ja, da's echt een kutcontaminatie.quote:Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef NoBody122 het volgende:
'me' ipv 'mijn', ook zo'n irritante
Gelukkig weet het merendeel van dit volk WEL nog correcte zinnen te bouwen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:31 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Ik ben het eens mee dat het het volk is die een taal vormt en bepaalt, niet politici.
quote:Op maandag 30 november 2009 18:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Het kan me aan m'n reet roesten.
nog steeds fout, neptaalnazi.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |