Dat jij dat fijn vindt moet je zelf weten, maar ga ons daar niet mee lastig vallen.quote:Als man zijnde vind ik het fijn om in mijn anus geneukt te worden door een transseksueel'
Hahahaha hahah haha.quote:Op maandag 30 november 2009 18:28 schreef vanderaalst het volgende:
[..]
Dat jij dat fijn vindt moet je zelf weten, maar ga ons daar niet mee lastig vallen.
Ik ben het eens mee dat het het volk is die een taal vormt en bepaalt, niet politici.quote:Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef Seneca het volgende:
Als man zijnde zal het mij aan mijn reet roesten welke officiele regels een stel ambtenaren vanachter hun bureautje hebben bedacht. Als meer dan 90% van de Nederlanders het op deze manier schrijft, dan is het gewoon correct Nederlands. Punt.
quote:
TS is bang voor fouten.quote:Op maandag 30 november 2009 18:31 schreef murphyjenkins het volgende:
Jij hebt er zeker een half uur over gedaan om je OP na te lezen. Om zeker te weten dat andere mensen jou niet op je fouten wijzen. Verder vind ik het een trieste klacht.
Ja, da's echt een kutcontaminatie.quote:Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef NoBody122 het volgende:
'me' ipv 'mijn', ook zo'n irritante
Gelukkig weet het merendeel van dit volk WEL nog correcte zinnen te bouwen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:31 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Ik ben het eens mee dat het het volk is die een taal vormt en bepaalt, niet politici.
quote:Op maandag 30 november 2009 18:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Het kan me aan m'n reet roesten.
nog steeds fout, neptaalnazi.quote:
Orly.quote:Op maandag 30 november 2009 18:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nog steeds fout, neptaalnazi.
ja.quote:
Typisch voorbeeldquote:Op maandag 30 november 2009 18:25 schreef AnusPolijster het volgende:
Voorbeeld: 'Als man zijnde vind ik het fijn om in mijn anus geneukt te worden door een transseksueel'
Het is natuurlijk 'als man..', of 'man zijnde..'
Oh.quote:
2x een half patatjes is 0,25 patatje toch?quote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef reetveter het volgende:
Patat.
Dus als iedereen dezelfde fout maakt is het opeens goed. Lul maar recht wat krom is.quote:Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef Seneca het volgende:
Als man zijnde zal het mij aan mijn reet roesten welke officiele regels een stel ambtenaren vanachter hun bureautje hebben bedacht. Als meer dan 90% van de Nederlanders het op deze manier schrijft, dan is het gewoon correct Nederlands. Punt.
fixedquote:Op maandag 30 november 2009 18:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
het kan me aan me reet boeien.
Als meer dan 90% van de wereldbevolking elkaar de hersenen inslaat zijn dat gewoon correcte normen en waarden. Punt.quote:Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef Seneca het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Contaminatiequote:Op maandag 30 november 2009 20:01 schreef Mansjester het volgende:
[quote]Op maandag 30 november 2009 18:25 schreef AnusPolijster het volgende:
Waar ik echt niet tegen kan zijn contaminaties in het taalgebruik.
Waar wil je anders contaminaties tegenkomen? Volgens mij is dit er zelf één
quote:Op maandag 30 november 2009 20:01 schreef Mansjester het volgende:
Waar wil je anders contaminaties tegenkomen? Volgens mij is dit er zelf één
contaminatie?quote:Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef NoBody122 het volgende:
'me' ipv 'mijn', ook zo'n irritante
Had ik vandaag nog.quote:Op maandag 30 november 2009 18:41 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb soms ook last van contaminaties.
Bijvoorbeeld een gist in mijn schimmelcultuur.
[/biologengrapje]
Ik heb morgen een schimmelpracticum.quote:
In het Duits schrijf je zelfstandige namen met een hoofdletter. Dus dat heeft hier niks mee te maken.quote:Op maandag 30 november 2009 20:44 schreef starla het volgende:
Sneue klacht. Helemaal als je in je signature zelf een taalfout hebt staan: Me met hoofdletters? Laat het Duits niet de Engelse taal contamineren TS!
Ik zou in plaats van die komma een punt gebruiken.quote:Op maandag 30 november 2009 21:07 schreef AnusPolijster het volgende:
Er staan ook helemaal geen fouten in mijn signature, starla heeft gewoon de moeite niet genomen om het op te zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |