welke artiesten?quote:Op maandag 30 november 2009 18:34 schreef o.us het volgende:
[..]
ik sowieso
Ik ken ook wel een paar Turken die verzot zijn op Arabische muziek. En zij vinden ook dat Marokko terug moet komen op het Eurovisie Songfestival.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf? Het is best een standaard pakket waar ik zat hoor, Vriend van me deed sk 1,2, nat 1,2, bio 1,2, wis b 1,2, grieks en eco 1quote:Op maandag 30 november 2009 18:33 schreef Gratau het volgende:
[..]
kerel gaan
jij wil zeker miljoen per jaar verdienen ofzo
wtf is vwo+quote:Op maandag 30 november 2009 18:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik kan ook stoer gaan doen hoor mensen..
Ik heb vwo+ gedaan
Zullen we handtekeningen uitwisselen?quote:Op maandag 30 november 2009 18:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik kan ook stoer gaan doen hoor mensen..
Ik heb vwo+ gedaan
Je bent gewoon kak. Verder voegt TTO weinig toe, English A2 SL is nog altijd English as a Second Languagequote:Op maandag 30 november 2009 18:35 schreef Ayca het volgende:
Ik had ook tto willen doen, maar dat mocht niet, ze vond dat er op die school geen discipline wasen nu zit ik op een kakschool
maar het is wel gezellig hoor
hoezo godzijdank?quote:Op maandag 30 november 2009 18:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wtf? Het is best een standaard pakket waar ik zat hoor, Vriend van me deed sk 1,2, nat 1,2, bio 1,2, wis b 1,2, grieks en eco 1![]()
En een meisje die daarboven nog Duits, frans en geschiedenis wou, maar dat konden ze godzijdank niet inroosteren
Wat was je cijfer?quote:Op maandag 30 november 2009 18:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, die deed ik in de 3e en IB in de 6e. Maar wikwakka heeft hele programma doorlopen van IB en vindt zichzelf nu een ubergeile pro die klaarkomt als ie z'n certificate ziet
Nancy Ajram, Samira Said, Haifa Wahby, Amine, Amr Diab, Karl Wolf and nog veel meer.quote:Op maandag 30 november 2009 18:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
welke artiesten?
Ik vind Eurovisie Songfestival echt slecht, ook de Turken..
Hell noquote:Op maandag 30 november 2009 18:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zullen we handtekeningen uitwisselen?
6quote:
jaja dikke vette nerd dat je bent. kon je de vakken vrij kiezen of had je profielen in die tijd?quote:Op maandag 30 november 2009 18:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wtf? Het is best een standaard pakket waar ik zat hoor, Vriend van me deed sk 1,2, nat 1,2, bio 1,2, wis b 1,2, grieks en eco 1![]()
En een meisje die daarboven nog Duits, frans en geschiedenis wou, maar dat konden ze godzijdank niet inroosteren
niets bijzonders dusquote:Op maandag 30 november 2009 18:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
f googlen..want ik kan t zelf niet goed en exact uitleggen..
Hee daar moest je een uberhoge citoscore voor hebben hoor, dus niet zo neerbuigendquote:Op maandag 30 november 2009 18:40 schreef o.us het volgende:
[..]
VWO met een plusje er naast zodat zij zich beter voelen.
In die tijdquote:Op maandag 30 november 2009 18:40 schreef Gratau het volgende:
[..]
jaja dikke vette nerd dat je bent. kon je de vakken vrij kiezen of had je profielen in die tijd?
voel me echt niet slim meer met me atheneum
quote:Op maandag 30 november 2009 18:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Nancy Ajram, Samira Said, Haifa Wahby, Amine, Amr Diab, Karl Wolf and nog veel meer.
Toen Marokko destijds nog mee deed met het Eurovisie Songfestival was het wel normaal en hadden ze een mooi nummer gestuurd door ...3x raden?
VWO is VWO, gymnasium/atheneum bashersquote:Op maandag 30 november 2009 18:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hee daar moest je een uberhoge citoscore voor hebben hoor, dus niet zo neerbuigend![]()
En oja..je werd altijd gehaat door de gewone vwo'ers![]()
Zware tijden..
ah zo, dacht dat je veel ouder was joh. 54 ofzoquote:Op maandag 30 november 2009 18:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
In die tijd![]()
Was vorig jaar, laatste jaar met profielen enzo, heb zelf eco 1 gekozen, grieks had ik al en met N&G kon ik alles doen omdat ik in de 4e totaal geen idee had wat ik wou doen
voel je niet aangevallenquote:Op maandag 30 november 2009 18:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of de rest wel bijzonder is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |