Respect!quote:Op maandag 30 november 2009 18:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet alle Turken haten Grieken. Ik hoor tot de Turken die Grieken niet haten.
sowieso elkaar haten omdat de geschiedenis zegt dat je elkaar moet hatenquote:Op maandag 30 november 2009 18:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet alle Turken haten Grieken. Ik hoor tot de Turken die Grieken niet haten.
Het is dan ook algerijnse.quote:Op maandag 30 november 2009 18:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Deze couscous ziet er best wel smerig uit, eerlijk gezegd.
Ik begrijp het deels wel, niet de haat, maar het afstand houden. Ik zou bijvoorbeeld niet zo snel een hechte vriendschap sluiten met een Koerd, niet omdat ik een Koerd als persoon haat, maar je weet nooit zeker of iemand veel waarde hecht aan zijn/haar geschiedenis. Dit weet je bij een Turk ook niet zeker, maar bij een Koerd lijkt de kans me groter. Aan de andere kant, op deze manier, blijft de kloof.quote:Op maandag 30 november 2009 18:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
sowieso elkaar haten omdat de geschiedenis zegt dat je elkaar moet haten
Geen aardrijkskundequote:Op maandag 30 november 2009 18:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb een slechte instelling, lijkt me niet zo handig om een vak extra te hebben.
Heb nu wis a, m&o, eco, ges, fra, dui, is wel goed zo
TTO?quote:Op maandag 30 november 2009 18:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Geen aardrijkskundeWel extra taal erbij, dus zit wel goed ja.
Ik had wis b, eco 1, sk 1, nat1, bio 1,2 en grieks. En TTO, dus 1 uurtje Engels extra
Ja, N&G oude stijl, had liever geen scheikunde gehad, wat een kutvakquote:Op maandag 30 november 2009 18:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
TTO?
Aardrijkskunde vond ik niet nodig om te nemen, m&o is ook niet verplicht voor een vervolgopleiding, maar het leek me wel handig. Goed profiel had je.
ik, jij?quote:Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef o.us het volgende:
Wie van jullie luistert er naar Arabische muziek?
quote:Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, N&G oude stijl, had liever geen scheikunde gehad, wat een kutvakProefjes waren wel leuk, net als een blok natrium (wat heel snel reageert met water en lucht, onedel dus, en dan ontploft) in de vijver bij de school gooien. Zieke knal
![]()
TTO = tweetalig onderwijs, kost 460 eu extra per jaar en je krijgt een extra examen zodat je Ubergoed Engels KanOp de school waar ik heen wou kon je gymnasium niet eens zonder dat grapje doen, achteraf wel prima, kan redelijk goed Engels nu
![]()
Stoer he
Idd stoer, mijn Engels is echt om te huilen. Snap niet dat ik steeds weer een 7/8 sta.quote:Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, N&G oude stijl, had liever geen scheikunde gehad, wat een kutvakProefjes waren wel leuk, net als een blok natrium (wat heel snel reageert met water en lucht, onedel dus, en dan ontploft) in de vijver bij de school gooien. Zieke knal
![]()
TTO = tweetalig onderwijs, kost 460 eu extra per jaar en je krijgt een extra examen zodat je Ubergoed Engels KanOp de school waar ik heen wou kon je gymnasium niet eens zonder dat grapje doen, achteraf wel prima, kan redelijk goed Engels nu
![]()
Stoer he
Cambridge Certificate?quote:Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Stoer he
kerel gaanquote:Op maandag 30 november 2009 18:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Geen aardrijkskundeWel extra taal erbij, dus zit wel goed ja.
Ik had wis b, eco 1, sk 1, nat1, bio 1,2 en grieks. En TTO, dus 1 uurtje Engels extra
ik sowiesoquote:
Dat jouw ouders nou geen geld hadden om je iedere dag naar NL te laten vliegen om naar een fatsoenlijke Nederlandse school te laten gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |