Een stuk van je sjaal?quote:Op maandag 30 november 2009 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
Wat heb ik nu weer aan mijn fiets hangen.
Waarom zou je in 's hemelsnaam op Ajf willen stemmen? Die heb je het hele topic neit gezien, en je post nauwelijks met hem. Ik vertrouw je nu al niet, waarde Brownie, en mijn stem ben je weer kwijt.quote:Op maandag 30 november 2009 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht over mijn stem! op Ajf
Mensen houden nou eenmaal van browniesquote:Op maandag 30 november 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook al zo'n beschuldiging die nergens op gebaseerd ishoe moet je nou kiezen? en waarom krijg ik in godsnaam burgemeesterstemmen?
Dat was mijn argumentatie, wat nou nergens op gebaseerd.quote:Op maandag 30 november 2009 19:02 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Waarom zou je in 's hemelsnaam op Ajf willen stemmen? Die heb je het hele topic neit gezien, en je post nauwelijks met hem. Ik vertrouw je nu al niet, waarde Brownie, en mijn stem ben je weer kwijt.
Verder wat vragen aan TS. Ten eerste is het onzin stemmen ook over PM te gooien. Dat is voor jou veel meer werk dan hoe we het normaal deden, gewoon steeds een lijstje maken wie op wie stemt, zodat de SL alleen het laatste lijstje hoeft te bekijken. In het topic stemmen houdt het spel spannender, en het is duidelijker voor iedereen.
En wanneer is de eerste lynch, en wanneer wordt de BM benoemd?
Daarom juist, ik ken hem niet en ik vertrouw niemand die ik wel kenquote:Op maandag 30 november 2009 19:02 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Waarom zou je in 's hemelsnaam op Ajf willen stemmen? Die heb je het hele topic neit gezien, en je post nauwelijks met hem. Ik vertrouw je nu al niet, waarde Brownie, en mijn stem ben je weer kwijt.
Verder wat vragen aan TS. Ten eerste is het onzin stemmen ook over PM te gooien. Dat is voor jou veel meer werk dan hoe we het normaal deden, gewoon steeds een lijstje maken wie op wie stemt, zodat de SL alleen het laatste lijstje hoeft te bekijken. In het topic stemmen houdt het spel spannender, en het is duidelijker voor iedereen.
En wanneer is de eerste lynch, en wanneer wordt de BM benoemd?
Ik weet niet, ik zie meer een heks in Haraquote:Op maandag 30 november 2009 19:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een stuk van haar wolvenstaart tussen de spaken.
*kakel*quote:Op maandag 30 november 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zie meer een heks in Hara
Alleen als ze ook te vertrouwen zijnquote:Op maandag 30 november 2009 19:05 schreef Xaryna het volgende:
Een goede burgemeester heeft vertrouwen in zijn/haar volk!
Volgens mij ben jij alleen zo wantrouwend als je zélf iets te verbergen hebtquote:Op maandag 30 november 2009 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen als ze ook te vertrouwen zijn
Ik overweeg mijn stem aan jou te geven.quote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij alleen zo wantrouwend als je zélf iets te verbergen hebt
Ik vertrouw Tegan ook niet, die komt TE lief over :/quote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij alleen zo wantrouwend als je zélf iets te verbergen hebt
Welke, de lynch of de burgemeester?quote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik overweeg mijn stem aan jou te geven.
Da's toch de bedoeling.quote:Op maandag 30 november 2009 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
Mwhehe zo ging het eerst ook altijd. Allemaal beschuldigingen en verdachtmakingen ruim voordat er überhaupt hints waren.
First things first, eerst kiezen we een burgemeester hèquote:Op maandag 30 november 2009 19:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Welke, de lynch of de burgemeester?
Ik wil jou altijd in slaap wiegen, lief calex-welpjequote:Op maandag 30 november 2009 19:12 schreef CaLeX het volgende:
Krijg borsten, zijn we al begonnen??
Btw IDZ wil jij ons niet in slaap wiegen? jij vuile wolf
Volgens mij moeten we allebei PMen. Of doen we het nu toch in het topic?quote:Op maandag 30 november 2009 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
First things first, eerst kiezen we een burgemeester hè
prrrrrquote:Op maandag 30 november 2009 19:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wil jou altijd in slaap wiegen, lief calex-welpje.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef UncleErnie het volgende:
Mijn lijstje verdachten tot nu toe:
JB omdat ze uit het niets op Ajf stemt.
Ajf omdat JB op hem stemt
En ik had je al genoemd in mijn bedankjequote:Op maandag 30 november 2009 19:15 schreef Harajuku. het volgende:
Isdatzo
JB
ajf
Calex
Dat worden mijn burgemeesters iig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |