Het gaat er om dat je je echt stem inderdaad even in een PM naar mij stuurt. Maar je hoeft niet perse te zeggen op wie je stemt in het topic, dat mag jij helemaal zelf weten (het komt btw sowieso in het overzichtje dus mensen komen er toch wel achter op wie je stemt), maar het gaat vooral om de discussie en op wie je wilt dat andere mensen gaan stemmen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh ok, dus zeg maar stemmen in het topic, en dan je echte stem even pmen ?
Waarom is hij een wolf dan?quote:Op maandag 30 november 2009 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
Een wolf als burgemeester lijkt me toch niet zo leuk voor de eerste keer, we moeten er immers weer even inkomen. Dus ik denk er nog even over na.
Ik had het over jouquote:Op maandag 30 november 2009 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom is hij een wolf dan?
http://fotoboek.fok.nl/_Michiel_ Kan gewoon zo hoor. We doen altijd fobo omdat je via het fobo ook naar profiel kan, en andersom niet.quote:Op maandag 30 november 2009 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, sat ik m niet kon vinden is logisch, hij heeft geen fobo...
Ok, dank jequote:Op maandag 30 november 2009 18:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/_Michiel_ Kan gewoon zo hoor. We doen altijd fobo omdat je via het fobo ook naar profiel kan, en andersom niet.
'k Heb t in de OP gezet, bedankt voor het maken van het lijstjequote:
Het is wel zo dat ze bijna met dat vrouwenquotum willen beginnen he, als we dat nou voor zijn?quote:Op maandag 30 november 2009 18:55 schreef _Michiel_ het volgende:
![]()
Ik stem op mezelf als burgemeester.
Mijn leiderschapskwaliteiten zijn wereldberoemd op Fok!
Graag gedaanquote:Op maandag 30 november 2009 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
'k Heb t in de OP gezet, bedankt voor het maken van het lijstje.
spuit 11quote:Op maandag 30 november 2009 18:59 schreef borisz het volgende:
Ook maar de burgemeester stem uitgebracht. Was dat even vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Niet doenquote:Op maandag 30 november 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is wel zo dat ze bijna met dat vrouwenquotum willen beginnen he, als we dat nou voor zijn?
Stem ik op Hara
Ook al zo'n beschuldiging die nergens op gebaseerd isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |