Oeh!quote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dan zal ik jou ook niet uitschelden alleen omdat je een wolf bent
Zouden we je én BM kunnen maken, én lynchen?Dat lijkt me wel tof
Whoa, elke fucking dag?quote:Op maandag 30 november 2009 20:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is aan de weerwolven. Elke dag zal er toch een nieuwe burgemeester gekozen moeten worden anders wordt de rol verloot. Bovendien zou ik me als weerwolf niet richten op die positie. Stel dat een weerwolf de baan krijgt dan zou het wel heel verdacht zijn als hij niet gedood zou worden!!!!
Dit is de eerste ronde dat het zo gespeeld wordt heb ik het vermoeden het is vooral om mensen te laten wennen aan het spel. De eerste dag is sowieso chaotisch als het voor de eerste keer is dus dat is niet zo erg. Dadelijk zal het allemaal wat soepeler verlopen zeker bij een potentiele tweede ronde. Maar ik zal nooit een rol verraden verder.quote:Op maandag 30 november 2009 20:19 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Waarom geeft de spelleider tips en strategieën?
En mag je nou wel of niet gepmde stemmen aanpassen?
Calex heeft sowieso geen karakter. Of hij inmiddels een rol heeft, weet ik nietquote:
Logische keuzequote:Op maandag 30 november 2009 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga stemmen op Ajf. Gewoon omdat
Zijn naam is het kortst
En dat zeg ik nu al, want ik hoef moren pas te stemmen
Ik was ook niet serieusquote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef ajf het volgende:
[..]
Logische keuze![]()
Morgen pas stemmen dus
Het geeft niks hoorquote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus
Maar omdat je naam zo kort is, viel ie me het eerste op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |