FOK! is vanavond down na 21 uur.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:42 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dit loopt wel heel fout met onze tijden. We kunnen de tijden ofwel vervroegen, ofwel naar morgenochtend verplaatsen. TS, wat wil jij?
De uitslag en de moorden zullenquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:42 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
FOK! is vanavond down na 21 uur.
Het gaat net goed!
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:46 schreef Xaryna het volgende:
Ik wil mijn stemmen aanpassen maar het mag niet
Geil. Neuken?quote:
Ja hallooo, en ik danquote:
Gewoon hier.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik merkte het, ik zal 'm binnenkort even vervangen.
Waar moet ik nou stemmen ?
In TS zijn PMbox. Waarom, vraag je je af, doen we het niet zoals we het al deden, wat leuker is voor het spel, en makkelijker voor TS, nou dat is simpel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik merkte het, ik zal 'm binnenkort even vervangen.
Waar moet ik nou stemmen ?
Heb je geen enkel gat te vullen?quote:
We kunnen tegelijk.quote:
Dan gebruik je je smurfenkrachten om die regels door een waterkraan hierheen te halen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het ook maar irritant dat ik nu steeds dat andere topic moet opzoeken voor deze oh zo kekke regels en rollen.
Misschien wordt ome laffer wel boos en krijgt ze de beloofde kleurplaat niet meerquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:06 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dan gebruik je je smurfenkrachten om die regels door een waterkraan hierheen te halen.
Laffer is al 100, die kunnen we wel aanquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien wordt ome laffer wel boos en krijgt ze de beloofde kleurplaat niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |