Ook al ben ik al helemaal rond , ik wacht nog steeds op een aantal recruitersquote:Op donderdag 17 december 2009 13:34 schreef psv-gomes het volgende:
waarom komen bedrijven niet hun afspraken na.
Nu nog langer afwachten....
December en juli-augustus zijn de slechtste en traagste maanden om iets voor elkaar te krijgen qua solliciteren.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:52 schreef psv-gomes het volgende:
ja vreselijk
ik had ook ergens begin okt al gesolliciteerd via een uitzendbureau bij een bedrijf dat begin het nieuwe jaar hier open gaat.
Ik wacht nog steeds op een gesprek. Ik ben al wel voorgesteld enzo
Vanmorgen weer uitzendbureau gemaild met de vraag hoe het er voor stond en of ze 1 januari wel halen.
niet dus...Ze moeten nog steeds de CV´s bespreken met het uitzendbureau. Wel slecht hoor!
Onbepaalde tijd, dat doe je goed!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als afsluiting vandaag contract binnengekregen en tot mijn stomme verbazing onbepaalde tijd, nog wel 2 kleine vragen gesteld naar aanleiding van contract, maar deze zullen mijnsziens naar tevredenheid beantwoord worden.
Idd ik heb ook zoiets van beloof dan niet dat je voor een bepaald datum iets van zich laten horen als het toch niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:34 schreef psv-gomes het volgende:
waarom komen bedrijven niet hun afspraken na.
Nu nog langer afwachten....
Inderdaad. Daarom heb ik deze maand weinig ondernomen. Een sollicitatiegesprek, intakegesprek gevoerd en een inventarisatie gemaakt van bedrijven/instellingen waar ik met mijn achtergrond terecht zou kunnen. Schrijven komt in januari wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
December en juli-augustus zijn de slechtste en traagste maanden om iets voor elkaar te krijgen qua solliciteren.
Daar heb je zeker gelijk in. Dat komt door de zomervakantie en alle feestdagen/kerstvakantie. Vooral in de maand augustus lijkt er af en toe niet gewerkt te worden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom heb ik deze maand weinig ondernomen. Een sollicitatiegesprek, intakegesprek gevoerd en een inventarisatie gemaakt van bedrijven/instellingen waar ik met mijn achtergrond terecht zou kunnen. Schrijven komt in januari wel.
Je komt het steeds vaker tegen dat dagje meelopen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:17 schreef LaVauX het volgende:
Deze week drie sollicitatiegesprekken gehad. Pfff... redelijk vermoeiend was dat zeg. Bij twee van de drie bedrijven mag ik aankomende week een dagje meelopen. Van het andere sollicitatiegesprek moet ik de uitslag nog afwachten (wellicht hoor ik daar maandag meer over).
Ik dacht écht dat het nooit meer ging gebeuren want ik kwam telkens niet verder dan het eerste gesprek. Hopelijk ben ik straks degene die een keuze mag maken.
Ik ben nu heel dichtbij maar juichen durf ik nog niet.
EUR is neem ik aan Eurasmus Uni? Wat ga je daar doen? Ik heb de MA Geschiedenis eind augustus afgerond en nu dus ook druk op zoek. Wat voor richting heb je gedaan? Nog sollicitips misschien?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:18 schreef Joppe het volgende:
Het kan wel in december.
Ik heb eind september mijn MA bul Geschiedenis ontvangen. Daarvoor heb ik een BA Mediastudies gedaan. Ook beschik ik over twee jaar werkevaring bij een Engelse uitgever. Met een dergelijke studie-achtergrond is het niet echt gemakkelijk een baan te vinden. Heel oktober en november ben ik bezig geweest met brieven schrijven en het voeren van intake- en sollicitatiegesprekken. Vorige week vrijdag een gesprek gehad bij de EUR en maandag kreeg ik een telefoontje dat ze me een contract wilden aanbieden. Gisteren getekend en maandag 4 januari beginnen. Dus het kan wel in december, alhoewel de komende twee weken alles wel plat zal liggen.
Enschede, functie als secretaresse. Gesprek ging wel goed, nu maar wachten..quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:58 schreef Tiez10 het volgende:
Grote gemeente? Kleine gemeente? Wat voor functie? Succes!
Erasmus Universiteit, ja. Ik zal verantwoordelijk zijn voor de administratieve afdeling van een economisch onderzoeks- en onderwijsinstituut dat verbonden is aan de unversiteit. Het heeft vrijwel niks te maken met m'n opleiding. Wel heb ik twee jaar werkervaring (tussen m'n BA en MA) in een soortgelijke functie voor een uitgever in Londen. Aangezien de voertaal op het instituut Engels is, was het een pre dat ik deze taal inmiddels vloeiend spreek en schrijf (mede dankzij m'n kiwi vriendin en Engelstalige MA).quote:Op maandag 21 december 2009 10:21 schreef Tiez10 het volgende:
[..]
EUR is neem ik aan Eurasmus Uni? Wat ga je daar doen? Ik heb de MA Geschiedenis eind augustus afgerond en nu dus ook druk op zoek. Wat voor richting heb je gedaan? Nog sollicitips misschien?
En natuurlijk: gefeliciteerd en succes met je baan!
Spannend!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:56 schreef Disavowed het volgende:
Zojuist gebeld door een recruiter, met een hele leuke vacature bij een woningcorporatie.
Nog even wachten op de e-mail.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:29 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Vorige en het begin van deze week samengevat:
- afwijzing na eerste gesprek op een vacature die erg goed aansloot op mijn ervaringen(te weinig ervaring in hun vakgebied
)
- uitnodiging voor gesprek bij een W&S om daar zelf aan de slag te gaan als consultant![]()
- verzoek gekregen om de geluidsapparatuur van de lokale basisschool te onderhouden![]()
- 3 nieuwe leerlingen voor gitaarles; 2 nieuwe aanvragen voor het nieuwe jaar!![]()
- 3 opties voor optredens in het voorjaar gekregen![]()
![]()
ik las tbs'rsquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:35 schreef TheFrankey het volgende:
zijn hier ook ex-dsb-ers te vinden vroeg ik mij af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |