Had in mijn vorige post de verkeerde gequote zie ikquote:Op maandag 30 november 2009 19:19 schreef Mythik het volgende:
[..]
En wat is dan het nut ergens zo in te blijven hangen dat je er alleen maar ongelukkiger van wordt ? Kan je beter toch maar proberen je uiterste best te doen die gedachten van je af te zetten en aan andere dinge nte denken. Al is dat niet makkelijk, krijg de indruk dat je het niet eens probeert.
Ja, want ze zijn gelijk allemaal.quote:Op maandag 30 november 2009 19:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie levens-ellende wel gehad hoor. Er is op mij gespuugd, ik ben gediscrimineerd, nooit serieus genomen terwijl ik obsoluut niet om een pleister vroeg maar mijn gezicht open lag. Als een mooi meisje verdriet heeft staan er gelijk 10 mensen klaar om er te knuffelen. Deze mensen zouden nooit wat om mij geven, dus wat mij betreft mogen ze dood idd. vallen.. Gewoon direkt.
Ga je nog naar Australie verhuizen, eigenlijk (dat was jij toch?)? Dan ben je natuurlijk sowieso niet ongelukkigquote:Op maandag 30 november 2009 19:20 schreef draaijer het volgende:
Ik heb het makkelijk, maar ik ben zo lelijk als de nacht. Ach, who cares. Ik ben getrouwd
Hij verandert niet. Dat weet ik nu al. Het volgende topic is in januari, februari of maart.quote:Op maandag 30 november 2009 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, maar als hij dat nu verandert, heeft hij misschien nog leuke jaren voor de boeg. Als hij zich echter zo blijft wentelen in moedeloosheid en geklaag, dan zie ik het niet zonnig in voor over 10 of 20 jaar.
Ahw, stakkerdjequote:Op maandag 30 november 2009 19:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie levens-ellende wel gehad hoor. Er is op mij gespuugd, ik ben gediscrimineerd, nooit serieus genomen terwijl ik obsoluut niet om een pleister vroeg maar mijn gezicht open lag. Als een mooi meisje verdriet heeft staan er gelijk 10 mensen klaar om er te knuffelen. Deze mensen zouden nooit wat om mij geven, dus wat mij betreft mogen ze dood idd. vallen.. meteen.
Heb je de wil om uit deze situatie te komen? Zo ja, mag je nooit zeggen dat je geen kant op kan. Dat zit in je hoofd.quote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik wel weer speciaal eigenlijk. Ik kan het niet van me afzetten. Andere lelijkerds die 'denken er niet aan, verdraaien de zooi, mooi is maar relatief blablabla". Die lopen pas weg, dat zijn pas lafaards. Ik kan geen klant op omdat ik de middelen niet heb, geen geld, geen steun niks. Maar ik laat het niet los en ik loop niet weg. toch wel speciaal op een bepaald emanier toch? Wie wil zich door zoveel pijn heen gooien?
That's me..quote:Op maandag 30 november 2009 19:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga je nog naar Australie verhuizen, eigenlijk (dat was jij toch?)? Dan ben je natuurlijk sowieso niet ongelukkig
quote:Op maandag 30 november 2009 19:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahw, stakkerdjeZal deze mooie dame je even komen knuffelen?
Er lopen nu twe discussies eigenlijk. maar geeft niet.quote:Op maandag 30 november 2009 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, maar als hij dat nu verandert, heeft hij misschien nog leuke jaren voor de boeg. Als hij zich echter zo blijft wentelen in moedeloosheid en geklaag, dan zie ik het niet zonnig in voor over 10 of 20 jaar.
Arrogant is een eigenschap die mij zeer zeker aantrekt. Prachtig als een mooie vrouw arrogant is. Heerlijk om te zien.quote:Op maandag 30 november 2009 16:58 schreef Mythik het volgende:
[..]
Arrogantie maakt iemand niet bepaald knap
Maar ben je nu al naar de Wallen gegaan of niet? Zo ja, hoe was het? Zo nee, waarom nog niet?quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Er lopen nu twe discussies eigenlijk. maar geeft niet.
Als jij een dierbare verliest an als niemand jou erkent in je verdriet en j eleed. Als niemand het wat kan schelen. kan jij dan direkt verder? Ik wel maar ik heb toch niemand waar ik om geef. Sterfte en verlies van diebaren is iets wat Nedelranders wel uit eerste hand ervaring mee hebben dus probeer ik het zo. Mischien dat dit mer duidelijkheid schept. Hoe moet ik verder zonder erkenning?
Huh, het leven is geen film he. Ik overwin niet als ik al joggend de trap oploop met een trompet-deuntje erachter. er speelt meer irl. Als je bijv geen geld heb om iets te verwezenlijken. Dan zit je (bwvs.)quote:Op maandag 30 november 2009 19:27 schreef Rocco88 het volgende:
[..]
Heb je de wil om uit deze situatie te komen? Zo ja, mag je nooit zeggen dat je geen kant op kan. Dat zit in je hoofd.
Wilskracht is niet iets dat zn oorsprong vind in films. Als je iets echt graag wil, dan ga je er 100% voor. In jou geval heb ik tot nu toe alleen gehoord dat je jezelf onaantrekkelijk vindt. Het probleem is echter dat het zo'n grote impact gemaakt heeft op je dagelijkse leven. DAar moet je uit zien te komen, en dat kan met genoeg wilskracht. Als je er weer bovenop wil komen en een leuk leven wil leiden moet je er 100% voor gaan.quote:Op maandag 30 november 2009 19:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Huh, het leven is geen film he. Ik overwin niet als ik al joggend de trap oploop met een trompetten-deuntje. er speelt meer irl. Als je bijv geen geld heb om iets te verwezenlijken. Dan zit je.
Dat weet niemand. Wat iedereen wel weet is dat dit een RTL4 topic is. Of tewel, een vaak herhaald riedeltje.quote:Op maandag 30 november 2009 19:32 schreef emiliana het volgende:
wat wordt er toch hard gereageerd door iedereen hier :-s. ik kan me voorstellen dat hij zich ongelukkig voelt. Wentelen we ons allemaal eens niet graag in onze ellende ?
uiterlijk is heel belangrijk in deze maatschappij, zo is het nu eenmaal. Als je lelijk bent, krijgt je een heleboel minder kansen, zeker op het vlak van relaties.
natuurlijk kan ik me geen beeld vormen van hoe hij eruit ziet, is hij echt zo lelijk als hij beweert te zijn ?
En toen was in één klap die puist uitgeknepen?quote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef Supersoep het volgende:
Ik kreeg 3 dagen geleden ineens een puist op m'n kin. Maar toch heb ik de wilskracht om naar buiten te gaan, vandaag heb ik zelfs de schouder aangeraakt van een frivole dame.
wat ben jij een topicreller zegquote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef Supersoep het volgende:
Ik kreeg 3 dagen geleden ineens een puist op m'n kin. Maar toch heb ik de wilskracht om naar buiten te gaan, vandaag heb ik zelfs de schouder aangeraakt van een frivole dame.
Deze valt niet uit te knijpen. Het is een raar bobbeltje. En nee, geen gevaarlijk bobbeltje. Tenminste dat mag ik toch niet hopen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En toen was in één klap die puist uitgeknepen?
Alsof dat speciaal is. Je bent niet de eerste stumper die geniet van zelfmedelijden. Ikzelf hou ook wel van een potje melancholiek op z'n tijd hoor. Weliswaar is dat minder extreem dan het zelfmedelijden dat jij hier openlijk tentoonstelt, maar zo heeft iedereen een andere dosis nodig.quote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik wel weer speciaal eigenlijk. Ik kan het niet van me afzetten. Andere lelijkerds die 'denken er niet aan, verdraaien de zooi, mooi is maar relatief blablabla". Die lopen pas weg, dat zijn pas lafaards. Ik kan geen klant op omdat ik de middelen niet heb, geen geld, geen steun niks. Maar ik laat het niet los en ik loop niet weg. toch wel speciaal op een bepaald emanier toch? Wie wil zich door zoveel pijn heen gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |