Faalhond.quote:Op maandag 30 november 2009 14:21 schreef KrustyKuntz het volgende:
Daar kan ik me dus verschrikkelijk aan ergeren. Ik weet nu al dat dit topic vol wordt gespammed met 'nou, dat ben ik niet met je eens' en 'ja maar, kijk er dan niet naar' en dergelijke. Wie stoort zich hier ook aan?
Geef me goede redenen waarom je je zin met deze woorden zou beginnen![]()
Nou, begin maar.
Precies! Of 'sorry, maar ik vind....." Je verontschuldigen voor je eigen mening.quote:
Er lopen hier een aantal verdomd intelligente mensen rond merk ik wel.....quote:Op maandag 30 november 2009 14:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarmee?
Je bent zelf al begonnen.
Krijg sars zijn twee woorden, waarvan eentje een ziekte.quote:Op maandag 30 november 2009 14:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Ja is een tweeletterig Nederlands woord.
Nou is een drieletterig Nederlands woord.
Wat is hier mis mee? Mag dat niet ofzo? TS, ik haat je
-edit:
Oja, bijna vergeten, ik hoop dat je voor eeuwig zult branden in de hel!![]()
Anders ik wel.quote:Op maandag 30 november 2009 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
Zinnen beginnend met 'anders' vind ik vervelender.
Dat vind ik meer bijdehand. Mensen die dat doen denken grappig te zijn. Maar inderdaad ook storend.quote:Op maandag 30 november 2009 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
Zinnen beginnend met 'anders' vind ik vervelender.
Ja nou, ik heb 5 jaar geleden een Japanner in m'n gezicht laten hoesten, maar het werkte niet.quote:Op maandag 30 november 2009 14:26 schreef KrustyKuntz het volgende:
[..]
Krijg sars zijn twee woorden, waarvan eentje een ziekte.
anders hou je ff je gore bek.quote:
Of met met.quote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens om nog maar te zwijgen over zinnen die beginnen met trouwens of daar.
ok?quote:Op maandag 30 november 2009 14:33 schreef error_404 het volgende:
Nou, jij ergert je ok aan lullige kutdingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |