abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2009 @ 14:01:16 #1
90169 Binnetie
-=Met Een Hamer Past Alles=-
pi_75141972
Ik heb even moeten zoeken waar ik dit topic wilde aanmaken. Het beste leek me om dit hier te doen.

Het gaat om het volgende. Sinds een aantal maand ben ik in het bezit van een invalidenparkeerkaart, na een aantal operaties is het voor mij onmogelijk om lange afstanden te lopen. Bij korte afstand heb ik al moeite. Ik revalideer nog een aantal uur in de week om er toch nog wat verbetering in de te krijgen.
Vandaag ben ik weer begonnen met werken en je raad het al, parkeerproblemen. Voorheen zette ik de auto ergens anders neer en liep ik naar kantoor. Nu werkt dit niet meer voor mij.
Het parkeervak voor ons bedrjfsverzamelgebouw is vol dus heb ik de auto voor nood bij de buren neergezet. En zodra er bij ons weer een vakje vrijkomt gevraagt aan een collega of hij mijn auto dan voor me wil parkeren. Elk bedrijf heeft een aantal parkeervakken waarop hun naam vermeldt staat. Nu is het zo dat de 'directeur' van onze buren zijn auto recht achter mijn auto heeft gezet dat ik er dus niet uit kan. Terwijl er voor zijn bedrijf nog parkeervakken vrij zijn.

Ik gebruik mijn invalidenparkeerkaart om aan te geven dat ik een lichamelijke beperking heb en ze misschien snappen dat het voor mij onmogelijk is om de auto verder weg te zetten. Ik wil graag kunnen werken en niet beperkt worden door mijn handicap. In hoeverre mag ik nu de auto bij de buren neerzetten? Geldt dit als prive parkeerplaats of hoe zit dit precies? De medewerkster van de gemeente kom me er niet echt verder mee helpen. Die zei dat wanneer de parkeervakken vol zijn ik de auto ergens anders mag neergzetten zolang ik geen andere mensen hinder.
  Forum Admin maandag 30 november 2009 @ 14:02:41 #2
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_75142020
Waarom vraag je niet aan je werkgever om een oplossing?
pi_75142050
Wat zei de baas toen je vroeg of je een eigen parkeerplaats voor het gebouw mocht krijgen?
You dream it, I live it.
pi_75142062
Waarom regelt jouw eigen werkgever geen parkeerplaats voor jou?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 30 november 2009 @ 14:04:26 #5
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_75142090
Kun je het niet met die buren bespreken, ze zullen het vast wel snappen
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
pi_75142135
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:04 schreef spanishgirl het volgende:
Kun je het niet met die buren bespreken, ze zullen het vast wel snappen
Waarom de buren lastig vallen als haar eigen werkgever ook parkeerplaatsen heeft?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 30 november 2009 @ 14:10:14 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_75142265
Vraag of je baas een van jullie eigen parkeervakken voor invaliden wil reserveren.

Verder: ga naar de buren, maak je excuses voor vandaag en leg uit dat je niet anders kon. Plompweg je auto daar parkeren zorgt voor boze gezichten. Even uitleggen waarom je daar staat zorgt waarschijnlijk voor begrip.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 30 november 2009 @ 14:11:22 #8
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75142297
Ik zou zeggen, eerst de eigen werkgever vragen om een oplossing, en dan pas met de buren gaan praten.
Dit topique op FOK! heeft weinig zin, tenzij je er met je werkgever niet uitkomt, dan kunnen we je wel verder adviseren.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_75142392
De buren hebben er weinig mee te maken dat jij slecht ter been bent.

Waarschijnlijk hebben jullie gewoon te weinig parkeerplaatsten en worden jullie auto's vaker op hun platatsen geparkeerd. Die parkeerplaatsen worden vaak bij een gebouw gehuurd of gekocht en zijn dus ook echt van hun.

Ik zou naar je baas gaan voor een oplossing.
pi_75142577
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:01 schreef Binnetie het volgende:
Die zei dat wanneer de parkeervakken vol zijn ik de auto ergens anders mag neergzetten zolang ik geen andere mensen hinder.
In de meeste gemeentes mag je met een gehandicaptenkaart inderdaad je auto ook ergens parkeren waar een parkeerverbod geldt maar meestal zit daar wel een tijdslimiet aan.
Ik zou inderdaad bij je werkgever aankloppen. Die moet maar zorgen voor een deugdelijke oplossing.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_75142614
Je buren betalen per parkeerplaats waarschijnlijk, je claimt nu 'prive' parkeerplaats, je buren hebben niets te maken met jou en je werkgever.
pi_75142635
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:20 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

In de meeste gemeentes mag je met een gehandicaptenkaart inderdaad je auto ook ergens parkeren waar een parkeerverbod geldt maar meestal zit daar wel een tijdslimiet aan.
Ik zou inderdaad bij je werkgever aankloppen. Die moet maar zorgen voor een deugdelijke oplossing.
Alleen geld dat op de openbare weg qua parkeren, dit klinkt als een bedrijvenparkeerterein wat geen openbare weg is.
  maandag 30 november 2009 @ 14:37:40 #13
90169 Binnetie
-=Met Een Hamer Past Alles=-
pi_75143166
Het parkeerbeleid is hier een drama. Tegenover ons zit hier een gebouw van het ministerie met eigen parkeerkelder. Het is zo dat mensen uit de plaats zelf met de fiets of OV komen. Aangezien ik niet elke dag op kantoor ben is een eigen parkeerplek niet handig. De plek staat dan leeg en daar zal dus niet iemand anders kunnen parkeren.

Het gebeurd zeg maar sporadisch omdat ik niet alle dagen bij kantoor ben.
  maandag 30 november 2009 @ 14:39:19 #14
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75143226
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:37 schreef Binnetie het volgende:
Het parkeerbeleid is hier een drama. Tegenover ons zit hier een gebouw van het ministerie met eigen parkeerkelder. Het is zo dat mensen uit de plaats zelf met de fiets of OV komen. Aangezien ik niet elke dag op kantoor ben is een eigen parkeerplek niet handig. De plek staat dan leeg en daar zal dus niet iemand anders kunnen parkeren.

Je kunt toch vragen of ze een of 2 invalidenparkeeplekken willen maken?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Forum Admin maandag 30 november 2009 @ 14:41:12 #15
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_75143294
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:37 schreef Binnetie het volgende:

Toch zal er iets geregeld moeten worden. Parkeren bij de buren is voor niemand een goede oplossing.
Ik zou het toch gewoon bespreken met je werkgever en niet al van te voren beginnen met roepen dat het zonde van de ruimte is om jou een parkeerplaats te geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')