Waarom de buren lastig vallen als haar eigen werkgever ook parkeerplaatsen heeft?quote:Op maandag 30 november 2009 14:04 schreef spanishgirl het volgende:
Kun je het niet met die buren bespreken, ze zullen het vast wel snappen
In de meeste gemeentes mag je met een gehandicaptenkaart inderdaad je auto ook ergens parkeren waar een parkeerverbod geldt maar meestal zit daar wel een tijdslimiet aan.quote:Op maandag 30 november 2009 14:01 schreef Binnetie het volgende:
Die zei dat wanneer de parkeervakken vol zijn ik de auto ergens anders mag neergzetten zolang ik geen andere mensen hinder.
Alleen geld dat op de openbare weg qua parkeren, dit klinkt als een bedrijvenparkeerterein wat geen openbare weg is.quote:Op maandag 30 november 2009 14:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In de meeste gemeentes mag je met een gehandicaptenkaart inderdaad je auto ook ergens parkeren waar een parkeerverbod geldt maar meestal zit daar wel een tijdslimiet aan.
Ik zou inderdaad bij je werkgever aankloppen. Die moet maar zorgen voor een deugdelijke oplossing.
Je kunt toch vragen of ze een of 2 invalidenparkeeplekken willen maken?quote:Op maandag 30 november 2009 14:37 schreef Binnetie het volgende:
Het parkeerbeleid is hier een drama. Tegenover ons zit hier een gebouw van het ministerie met eigen parkeerkelder. Het is zo dat mensen uit de plaats zelf met de fiets of OV komen. Aangezien ik niet elke dag op kantoor ben is een eigen parkeerplek niet handig. De plek staat dan leeg en daar zal dus niet iemand anders kunnen parkeren.
Het gebeurd zeg maar sporadisch omdat ik niet alle dagen bij kantoor ben.
Toch zal er iets geregeld moeten worden. Parkeren bij de buren is voor niemand een goede oplossing.quote:Op maandag 30 november 2009 14:37 schreef Binnetie het volgende:
Het parkeerbeleid is hier een drama. Tegenover ons zit hier een gebouw van het ministerie met eigen parkeerkelder. Het is zo dat mensen uit de plaats zelf met de fiets of OV komen. Aangezien ik niet elke dag op kantoor ben is een eigen parkeerplek niet handig. De plek staat dan leeg en daar zal dus niet iemand anders kunnen parkeren.
Het gebeurd zeg maar sporadisch omdat ik niet alle dagen bij kantoor ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |