Dat heb ik net idd gedaan. Kraan op 18 graden gezet en binnen no time waren de klonters weg en lekker drooggewrven. Kreeg heul wat likjes als dankquote:Op zondag 20 december 2009 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Ireth, ik zou hem trouwens toch snel ff klontvrij maken onder de douche, met lauw water, niet warm, snel de ergste sneeuw wegspoelen en dan lekker met een handdoek goed droogwrijven en bij de warme kachel laten kruipen.
Heb je ook niet je hele huis vol zooi en tis de snelste manier
quote:Op maandag 21 december 2009 00:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heb ik net idd gedaan. Kraan op 18 graden gezet en binnen no time waren de klonters weg en lekker drooggewrven. Kreeg heul wat likjes als dank
Dat is zielig. Heb je geen achtertuin of zo waar je sneeuw weg haalt dat hij daar zijn behoefte kan doen. Mijn hondje is nu bij mijn ouders die hebben dat ook zo gedaan. Ik ben net uit het ziekenhuis heb daar een week gelegen. En ik had zoiets laat hem nu maar nog daar zolang de sneeuw er is. Hij durft er nog niet eens in te stappen. Dus dat zou hier een hel worden bij mij.quote:Op zondag 20 december 2009 16:22 schreef Ireth het volgende:
Dit was nog leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar toen we thuis kwamen was het dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beest heeft gewoon 3 kwartier geen stap kunnen verzettenHad al handdoeken voorverwarmd om te helpen smelten, fohn leek me ook geen pretje en om hem nu onder de warme douche te gooien leek me ook niet slim, hij zou er een hartaanval van krijgen qua temperatuurverschil. Het ergste is, hij moet zo dus wéér naar buiten en inmiddels zijn er flink wat centimeters bij gekomen hier
heb je er dan nog geen kettingen omliggen?quote:Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef draculettetje het volgende:
hier ligt nu ook heel veel meer sneeuw
durfde alleen niet echt foto's te maken
de scootmobiel glijd nogal een beetje weg....
kweet niet eens of die bestaan hihiquote:Op maandag 21 december 2009 11:56 schreef waterkip het volgende:
[..]
heb je er dan nog geen kettingen omliggen?
Bah de zon verdwijnt ,weer geen goed licht op de fotodingessen .
hihi mooiquote:Op maandag 21 december 2009 20:36 schreef Ireth het volgende:
Hij heeft zo zijn bedenkingen....
[ afbeelding ]
Maar het scheelt toch aardig wat sneeuwbonken in zijn vacht
quote:Op maandag 21 december 2009 20:36 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2009 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
draculettetje wat een mooie honden
op de laatste foto lijkt hij net een panther ofzo haha
foto van mijn hond Abu in de sneeuw :
[ afbeelding ]
haha
't Is geen gezichtquote:Op maandag 21 december 2009 20:36 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, oud tshirt met capuchon. Gat in de capuchon geknipt zodat ie ook mooi onder zijn kin doorkonquote:Op maandag 21 december 2009 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In het roze van je dochter Ireth?Maar het zal idd wel veel schelen, lekker warm en beschermd
haha nee hij probeerde hem te ontduikenquote:Op maandag 21 december 2009 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kopt jouw hond ook sneeuwballen?
+1 voor het feit dan hij/zij? er mee naar buiten gaatquote:Op maandag 21 december 2009 20:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep, oud tshirt met capuchon. Gat in de capuchon geknipt zodat ie ook mooi onder zijn kin doorkon
quote:Op maandag 28 december 2009 22:03 schreef Dandilion het volgende:
*dandilion komt met haar digitale hondje her een drolletje draaien *
akelig stil hier zeg!
Ja, hij is ook een Welsh Spring Spaniëlquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:31 schreef Burdie het volgende:
Hee, die lijkt op Bink! Een vriendje van Magic.
Edit: is dit ook een welsh springer spaniel?
ja je heb gelijk!quote:
Ja, als jij dr post doe ik dr morgen mss ook wel watquote:Op maandag 28 december 2009 23:29 schreef Dandilion het volgende:
[..]
ja je heb gelijk!
maarre.. kabeltje is foetsie :-( maar gaan zoeken he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |