ik download nauwelijks meer sinds ik de puc kaart heb.. tenzij er idd een intressante film is die hier niet draait. (of niet meer draait en toch (opnieuw) wil zien)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat deed ik ook nog wal naast m'n PUC. voor films die hier niet draaien of voor ouwe zooi
Nu ook in MustSeequote:PUC vanaf 17 juni ook in alle MustSee Minerva bioscopen
Het zal jullie niet ontgaan zijn, maar sinds 1 april van dit jaar is de overname van Minerva door Pathé een feit. Onder Minerva vallen ook de theaters van MustSee.
Wij zijn verheugd om jullie te kunnen mededelen dat de PUC vanaf 17 juni ook in alle MustSee bioscopen (Tilburg, Delft en Breda) kan worden gebruikt.
Pathé Unlimited Zomeractie: 20% korting aan het buffet
Om jou als Pathé Unlimited Cardhouder te bedanken voor de vele bezoeken die je aan onze bioscopen hebt gebracht, starten we de Pathé Unlimited Zomeractie.
Dit houdt in dat je gedurende 10 weken op alle buffetartikelen een korting krijgt van 20%. De korting wordt automatisch verkregen na het scannen van de Pathé Unlimited Card aan de buffetkassa.
De actie loopt van 17 juni tot 25 augustus 2010 en is geldig in alle Pathé bioscopen. Helaas is deze kortingsactie niet mogelijk in de MustSee bioscopen (Tilburg, Delft en Breda).
Neem toch altijd drinken/eten van thuis mee. Dus die buffet korting kan me niet zo schelen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef Estolan het volgende:
ja behalve de 20% buffet korting, het zijn ook een stelletje &@*@(
ik zal een aantal keren drinken + popcorn halen. Das iig vaker dan normaal en het is stiekum wel lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:33 schreef lelouch het volgende:
[..]
Neem toch altijd drinken/eten van thuis mee. Dus die buffet korting kan me niet zo schelen.
Mij veels te duur om elke week wat te kopen daar.
Wij hoeven Delft niet meer uit om naar de film te gaanquote:
behalve MustSee Groningen. Niet dat dat nu zo'n ramp is aangezien daar toch meestal dezelfde films draaien als in Pathé Groningen, maar toch.quote:
Probeer het over een uurtje nog eens. Heb er wel vaker last van.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:31 schreef N-E-R-D het volgende:
Online kaartjes bestellen bij meer mensen kapot?
Plus dat het een kwestie van tijd is...quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
behalve MustSee Groningen. Niet dat dat nu zo'n ramp is aangezien daar toch meestal dezelfde films draaien als in Pathé Groningen, maar toch.
Doet ie het ben je bezig met bestellen doet ie het niet meer...quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:56 schreef lelouch het volgende:
[..]
Probeer het over een uurtje nog eens. Heb er wel vaker last van.
De site is zo onstabiel als het maar zijn kan.
Bezig met de pasnummers in te voeren, opeens error 1000.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Doet ie het ben je bezig met bestellen doet ie het niet meer...
Heb er nu ook opeens last van. Heb al betaald en al, maar geen mailtje ontvangen en bij mijn account krijg ik een error als ik naar het .pdf bestand wil.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:31 schreef N-E-R-D het volgende:
Online kaartjes bestellen bij meer mensen kapot?
Dat dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Wij hoeven Delft niet meer uit om naar de film te gaan
[sneak] Waar de sneakpreview ook vakantie heeft :-(quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:52 schreef N-E-R-D het volgende:
Iemand nog een goeie site om erachter te komen wat de sneaks zijn in pathe? sneakpreviewrotterdam is al 2 weken niet geupdate. En ik ga niet naar de sneak als ik niet weet wat de film is
kut, net nu ik daar een maand of 3 niet komquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:41 schreef mschol het volgende:
pathe geeft de real3d brillen wegen als je em dan weer meeneemt krijg je 1 euro korting
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:41 schreef mschol het volgende:
pathe geeft de real3d brillen wegen als je em dan weer meeneemt krijg je 1 euro korting
Hangt van het soort afquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Terwijl die dingen naar eigen zeggen iets van 90 euro kosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |