abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75158018
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:15 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik bij benadering, ongeveer. Als ik terugtel enzo dan kom ik ergens in de afgelopen week uit. Maar precies weet ik het neit
ik kan wel terugtellen maar dan kan het nog 7 dagen zijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75159009
zeuuuuuven dagen... stelletje ketsers

eej vicky...niet zo zeuren, gewoon een datum stellen en een (nieuw) feestje bouwen!

[ Bericht 20% gewijzigd door Poppedein op 30-11-2009 20:51:13 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75159123
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:38 schreef Poppedein het volgende:
eej vicky...niet zo zeuren, gewoon een datum stellen en een (nieuw) feestje bouwen!
whaha... uhhh datum is dus al geweest....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 30 november 2009 @ 20:48:17 #54
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75159456
Pff... haha, terugtellen . Vicky, ik heb ook geen idee hoor! Had ook een onregelmatige cyclus destijds, dus dan wordt t helemaal leuk!
pi_75160903
Hier ook een zeer onregelmatige cyclus, maar in die periode gewoon eh, niet zoveel als Vicky zeg maar. Nog weet ik niet precies welke van de paar keer, maar om en nabij kon ik het wel inschatten. Ergens begin september was het in ieder geval.

Huup, we gaan niet tuttenbellen zonder jou hoor! Het kan alleen op zaterdagochtend maar dan misschien in januari? Of de 19de?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75161029
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:38 schreef Poppedein het volgende:
zeuuuuuven dagen... stelletje ketsers

gnorf, ik las keer op keer stelletjes kletsers... ik snapte em al niet

Oeks de 19e kan ik wel
en mn gebakje kan dan ook vind ik
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75162199
Jullie willen serieus op zaterdag negentien december de stad in Zijn jullie gek ofzo?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_75162406
Vicky

Ik was de rest van de week ziek dus vandaar dat ik 't weet...
pi_75163160
ik dacht dat er niet zoveel kerstshoppers op de lapjesmarkt zouden zijn. Maar ik geloof dat ik het mis heb.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 30 november 2009 @ 22:15:16 #60
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_75163318
Voor liefhebbers van babyfoto's: dit vind ik nou de mooiste baby van Nederland. Het is namelijk onze Ties, die vrijdag ter wereld kwam.

http://picasaweb.google.com/ziggyziggyziggy/Ties
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_75163726
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef oeke het volgende:
ik dacht dat er niet zoveel kerstshoppers op de lapjesmarkt zouden zijn. Maar ik geloof dat ik het mis heb.
dat dacht ik ook
en in Rotterdama was het altijd de hele maand december druk, alleen de dag precies voor kerst was het nóg drukker.
Nouja dan wordt het na kerst I guess. Of jullie gaan gewoon lekker zonder mij, dat kan ook
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75164106
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Voor liefhebbers van babyfoto's: dit vind ik nou de mooiste baby van Nederland. Het is namelijk onze Ties, die vrijdag ter wereld kwam.

Leuke foto's! En het is zeker een mooie baby! Wat een rode lippen heeft hij op de foto 'droomkereltje'. Oh, en de naam vind ik erg geslaagd!

Het blijft voor mij raar om baby's met een 'normaal' geboortegewicht te zien nu Ivan mijn referentiekader is. Vooral op de weegschaalfoto kan ik goed het verschil met Ties zien (ik heb net zo'n foto - wie niet?).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 30 november 2009 @ 23:20:01 #63
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75166016
Pfiew, zo, ik moet me nog even inlezen hier enzo hoor, maar ik hoop dat ik vanaf nu weer wat meer tijd heb om op internet rond te hangen enzo Wat leuk om hier weer te kletsen met de dames en heren die ik nog ken vanuit Z&G! En ook met de overige mama's en papa's natuurlijk, dank jullie wel voor het warme welkom..

Mag Stef misschien ook in de OP? Stef is geboren op 24-11-2009

Ehm, nouja, is het erg als ik voorzichtig begin met een klein ego-postje? Hiero gaat het goed! De borstvoeding is goed op gang (hopelijk ben ik binnenkort alleen wel écht die stuwing kwijt, word er gek van!), we beginnen een soort van regelmaat te krijgen en morgen is de kraamzorg voor het laatst. Mijn oorlogswond geneest voorspoedig, de katten doen het goed en bovenal: wat ben ik vréselijk verliefd op mijn ventje! Ik ben zo vreselijk dol op hem.. Hij ligt nu te smekken in de box dus ik mag zo weer in touw, maar ik wilde in elk geval weer even hoi zeggen

Sweet dreams allemaal!
3!
pi_75166372
Incantrix Wat heerlijk dat het goed gaat
Oorlogswond
pi_75166449
Hij staat erbij hoop Incantrix! Héél echt! nogmaals welkom hier en fijn te lezen dat t goed met jullie gaan en je zo aan t genieten bent! En die stuwing...oi! Ik hoop met je mee!
pi_75166483
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:20 schreef Incantrix het volgende:
Pfiew, zo, ik moet me nog even inlezen hier enzo hoor, maar ik hoop dat ik vanaf nu weer wat meer tijd heb om op internet rond te hangen enzo
Ik dacht altijd dat de kraamweek een periode van rust was, om bij te komen van de bevalling. Ik heb het nog nooit in m'n leven zo druk gehad. Ik stond dan ook stijf van de adrenaline. Nu pas (na ruim 2 weken) begin ik te merken dat ik 'ook maar een mens ben' en ik niet kan leven op een paar uur slaap per dag.

Leuk dat je binnenkort mee komt babbelen over Stef!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75166546
Echt, Claudia? Ik heb echt alleen maar geslapen tijdens de kraamweek, en gejuicht om elk stapje dat ik kon zetten Geen flikker uitgevoerd verder
  dinsdag 1 december 2009 @ 07:34:54 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_75171504
Nou weet ik weer waarom het een voordeel was om maar drie keer seks te hebben op jaarbasis
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 1 december 2009 @ 07:40:51 #69
5428 crew  miss_sly
pi_75171535
Welkom Incantrix Fijn dat het goed gaat!

Tuttenbellenmeet ik kan de 12e ook niet, maar ik begrijp dat het januari wordt. Komt vast goed
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:13:41 #70
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_75172452
Oh ja, mag Ties in de OP? Hij is van de 27e.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_75173470
je mooie trots staat erbij hoor ziggyziggyziggy!

Zit ik vandaag weer op mn werk, heb ik n bijna afgestudeerde stagiaire en hoef ik helemaal niets te doen Lena wegbrengen ging prima vanochtend, maar wel wennen hoor, dat geregel. Ik haalde haar uit dr maxicosi en zag dat r witte maillotje helemaal bruin was tot bovenaan dr rug... Oef lekkere binnenkomer, haha! Ik voelde me een beetje alsof ik me er makkelijk vanaf maakte door haar zo over te geven, maar chaotisch als ik ben had ik geen tijd meer om haar zelf nog weer compleet te verschonen. Natuurlijk waren de leidsters hartstikke lief en vonden ze t helemaal niet erg... Maar goed, we zijn er doorheen en ik heb zin om er straks weer lekker op te halen.

(sorry dat ik niet op jullie reageer hoor, maar ik ben ondertussen aan t meeluisteren, dus t lukt niet zo goed om alles goed te lezen nu )
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:07:14 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75173741
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

Leuke foto's!
Enneh... we hebben er een heel topic voor: Kinderfototopic deel 167
Hoewel het wel een beetje de bedoeling is dat je er foto's post en niet een linkje naar een andere site.

Welkom in het babietjes topic iig!
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:44:31 #73
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75174650
Welkom Incantrix en Stef
Claudia
Leuk mannetje is Thies

Gisteravond gesprek gehad na het video gebeuren.
Tja weinig op of aan te merken, we doen het goed.
Wat nou precies de bedoeling was weten we nu wel;
Doordat je te maken hebt met een huilbaby, komt het wel eens voor dat je dan vergeet dat je een kindje hebt, en dat je daar dan heel anders naar bent. (qua contackt zoeken ed)
Alleen dat is hier dus niet aan de orde.

Na aanleiding van mijn verhaal wat ik gisteren vertelde, schrok dat vrouwtje best wel, en komt nu maandag nog een keertje langs maar dan overdag.
Ik vertelde dus dat ik niet de volledige liefde aan Roy durf/kan geven, want stel nou dat.... ik houd gepaste afstand.
kijken in de toekomst dat durf/kan ik niet.
En de psycholoog moet nog maar keertje komen praten.
kom ik echt zo depressief over?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75175928
Bar, ik vind niet dat je depressief over komt. Maar ik snap wel dat anderen schrikken als je verteld dat je afstand houd. Al snap ik het helemaal dat je dat doet, dat is gewoon een soort van overlevingsstrategie die me in jouw geval heel normaal lijkt. En die onvoorwaardelijke liefde, ik heb dat ook niet gevoeld in het begin en ik merk dat de drempel om dat zo te zeggen heel hoog is. Alsof mensen het gewoon niet willen horen. Als je net bevallen bent hoor je gewoon meteen van je kind te houden, op een roze wolk te zitten enz enz. Maar dat dat niet voor iedereen zo is, daar rust een beetje een taboe op heb ik zo het idee. Ik bedoel, ik kende het fenomeen kraamtranen, maar dit is juist veel dieper en langer.
Ik vind juist dat je het zo goed doet, je trekt aan de bel waar nodig, je zoekt hulp en volgens mij geniet je echt wel van Roy.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75176049
Stef en Icantrix, welkom!

Claudia, tuurlijk ben je ook maar een gewoon mens. En dat je dat twee weken hebt volgehouden vind ik al knap, is hier niet gelukt hoor. Let er wel op dat je jezelf niet voorbij loopt, je moet nog herstellen hoor, lichamelijk en ook wennen aan de nieuwe situatie. Komt goed!

ook goedemorgen trouwens! Ik moest om 9 uur met Driekus bij de fysio zijn. Pff, zwaar want Driekus krijgt het niet meer voor elkaar om de hele nacht te slapen, dus ik was al om kwart over 5 wakker en kon daarna niet meer slapen. Maar de fysio was enorm tevreden, dus dat was dan wel heel fijn om te horen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')