Niemand vraagt er om overvallen te worden..quote:Op maandag 30 november 2009 12:14 schreef Rekkie het volgende:
Koptelefoon van 300 euro, dan vraag je erom
Echt wel!!!quote:Op maandag 30 november 2009 12:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Niemand vraagt er om overvallen te worden..
Dadelijk ga je me nog vertellen dat meisjes met korte rokjes er ook niet om vragen om verkracht te wordenquote:Op maandag 30 november 2009 12:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Niemand vraagt er om overvallen te worden..
Blijkbaar toch nietquote:Verder draag ik een koptelefoon omdat ik een gehoorbeschadiging heb en dat een koptelefoon zowieso veiliger is dan oordoppen.
Did you really check that?quote:Verder ga ik zowieso de confrontatie niet aan met iemand die een mes heeft die langer is dan zn neger lul.
Ik had m in zn reet geneukt. Daarna vragen waar ie woont en dan zn wijf kapot steken met het mes.quote:Op maandag 30 november 2009 12:18 schreef edkedk het volgende:
Ik had z'n scooter gejat en in het kanaal gedumpt. Oh...en zijn mes. die was hij al kwijt voor hij het in de gaten had.
quote:Op maandag 30 november 2009 12:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Dadelijk ga je me nog vertellen dat meisjes met korte rokjes er ook niet om vragen om verkracht te worden!
Vreemd om je echte pincode te geven...als hij je al mesleept heb je genoeg tijd om te schreeuwenquote:Op maandag 30 november 2009 12:21 schreef error_404 het volgende:
Vreemde refelx om gelijk in de slachtofferrol te duiken. Wat als het helemaal geen mes was....?
Jij had de negert met slagersmes natuurlijk gelijk flying fist of juda laten zien of niet?quote:Op maandag 30 november 2009 12:15 schreef Chooselife het volgende:
Wat ben jij een bangerd zeg. Bah.
Ooit enige weerstand overwogen? Enige pogingen tot vluchten, schreeuwen, tegenwerken?
Je durft zeker ook geen aangifte te doen?
Ik zie een nieuwe markt.quote:Op maandag 30 november 2009 12:26 schreef Adames het volgende:
Slachtofferhulp inschakelen. Vriend van me is ook eens overvallen door een kerel met een mes (blank mocht dat interessant zijn). Dure telefoon gejat en zijn beurs. Van zijn verzekering kreeg hij geen geld terug, maar kreeg wel iets van 500 euro van slachtofferhulp vanwege het trauma
Als als je een rok draagt vraag je om verkracht te wordenquote:Op maandag 30 november 2009 12:14 schreef Rekkie het volgende:
Koptelefoon van 300 euro, dan vraag je erom
Dat is vreemd. Want bij een beroving met geweld wordt de schade normaal gesproken wel vergoed.quote:Op maandag 30 november 2009 12:26 schreef Adames het volgende:
Slachtofferhulp inschakelen. Vriend van me is ook eens overvallen door een kerel met een mes (blank mocht dat interessant zijn). Dure telefoon gejat en zijn beurs. Van zijn verzekering kreeg hij geen geld terug, maar kreeg wel iets van 500 euro van slachtofferhulp vanwege het trauma
Verder. KUT NEGERS OOK!
Hmm .. maar amersfoort is dan ook even het rio van Nederland
Geen idee hoe het precies zat. Maar was redelijk vaag. Die 500 euro scheen ook absurd hoog te zijn geweest, normaal krijg je paar tientjes.quote:Op maandag 30 november 2009 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Want bij een beroving met geweld wordt de schade normaal gesproken wel vergoed.
Hij zal wel niet verzekerd zijn geweest dan.
Boehoe, ik ben beroofd, boehoe ik heb trauma. Jaja, hier heb je 20 euro. Nu weer oprotten.quote:Op maandag 30 november 2009 12:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Geen idee hoe het precies zat. Maar was redelijk vaag. Die 500 euro scheen ook absurd hoog te zijn geweest, normaal krijg je paar tientjes.
Aangezien TS meteen op de grond ging liggen, is er technisch gezien geen geweld gebruikt.quote:Op maandag 30 november 2009 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Want bij een beroving met geweld wordt de schade normaal gesproken wel vergoed.
Hij zal wel niet verzekerd zijn geweest dan.
De negert liet waarschijnlijk dat mes zien, puur om te showen hoe mooi dat mes was.quote:Op maandag 30 november 2009 12:34 schreef error_404 het volgende:
[..]
Aangezien TS meteen op de grond ging liggen, is er technisch gezien geen geweld gebruikt.
Over bedreiging heb ik ook nog niets gehoord van hem...
quote:Op maandag 30 november 2009 12:12 schreef Drunkburger het volgende:
Stapt er een gozer af, ik zie in een flits een groot jacht mes langs komen dus ik jump van mn fiets af en ik ga direct op de grond liggen.
quote:Op maandag 30 november 2009 12:41 schreef Drunkburger het volgende:
Ik zelf ben niet echt op de grond gaan liggen, ben meer door de grote neger lippen tegen de grond geduwd.
Kijk hier andes eens tussen, ik heb hier ook al 3x een overvaller gevonden.quote:Op maandag 30 november 2009 12:41 schreef Drunkburger het volgende:
Ik hoor veel mensen klagen dat ik direct op de grond ging liggen.
Omdat dit gister avond nog was gebeurt zitten mn hersens een beetje gekluts.
Ik zelf ben niet echt op de grond gaan liggen, ben meer door de grote neger lippen tegen de grond geduwd.
Verder ga ik ook niet om brand roepen of wat dan ook, die gasten kunnen netzo goed uit angst mijn een steek tussen mn ribben geven en dan weggaan.
En verder heb ik totaal geen waarde aan mn spullen, zolang ik er goed vanaf kom doe ik alles. Ze hadden me daar desnoods mn kleren kunnen afpakken maar dat liever dan steek wonden, of erger.
Wat ook handig was, was dat de knul het leuk vond om zichzelf even goed te laten zien. Ik zelf heb een fotografisch geheugen (wat niet altijd handig is want ik blijf dit soort dingen dus nooit vergeten) maar ik weet dus wel hoe ie eruit zag.
En omdat ik ook wat negert vrienden heb zoek ik met hun samen hyves af op zoek naar die gozer.
Bedreigingen waren er trouwens ook, als de pincode niet zou kloppen hadden ze mn adres en zouden ze me dood maken. Verder denk ik dat een mes op ongeveer 10 centimeter afstand van je keel houden ook bedreigen is.
Jaja. Verhaal wordt al geloofwaardiger. Is dit niet gewoon een topic omdat je over negers wil klagen?quote:Op maandag 30 november 2009 12:41 schreef Drunkburger het volgende:
IK dacht dat je koptelefoon 300e was en een iPod (:') ) gestolen was.quote:Op maandag 30 november 2009 12:41 schreef Drunkburger het volgende:
Verder ga ik ook niet om brand roepen of wat dan ook, die gasten kunnen netzo goed uit angst mijn een steek tussen mn ribben geven en dan weggaan.
En verder heb ik totaal geen waarde aan mn spullen, zolang ik er goed vanaf kom doe ik alles. Ze hadden me daar desnoods mn kleren kunnen afpakken maar dat liever dan steek wonden, of erger.
Wat ook handig was, was dat de knul het leuk vond om zichzelf even goed te laten zien. Ik zelf heb een fotografisch geheugen (wat niet altijd handig is want ik blijf dit soort dingen dus nooit vergeten) maar ik weet dus wel hoe ie eruit zag.
En omdat ik ook wat negert vrienden heb zoek ik met hun samen hyves af op zoek naar die gozer.
Bedreigingen waren er trouwens ook, als de pincode niet zou kloppen hadden ze mn adres en zouden ze me dood maken. Verder denk ik dat een mes op ongeveer 10 centimeter afstand van je keel houden ook bedreigen is.
tvp voor de afloopquote:Op maandag 30 november 2009 12:41 schreef Drunkburger het volgende:
quote:Op maandag 30 november 2009 12:41 schreef Drunkburger het volgende:
Laat maar mensen, TS is gewoon een of andere kutkloon...quote:
quote:geregistreerd op: maandag 30 november 2009 @ 11:58
laatste bezoek: 13 seconden geleden.
aantal posts: 3 (gemiddeld 3 per dag)
quote:Op maandag 30 november 2009 13:12 schreef Jenglejack het volgende:
Michielos (de rustige jongeN) had die 2 boys duidelijk een lesje geleerd.
dus ik jump van mn fiets af en ik ga direct op de grond liggen.
Opsporing anno 2009quote:Op maandag 30 november 2009 12:41 schreef Drunkburger het volgende:
Jij bent echt de slechtste kloon ooitquote:Op maandag 30 november 2009 13:14 schreef Drunkburger het volgende:
okee, mensen.
Misschien klink ik overal wat tegenstrijdig of weet niet wat. Het komt erop neer dat ik zelf nog niet helemaal door heb wat er was gebeurt.
Sorry dus daarvoor.
klacht: niggers die niet van je spullen af kunnen blijven.
Beroofdquote:Op maandag 30 november 2009 13:31 schreef error_404 het volgende:
[..]
Jij bent echt de slechtste kloon ooit
quote:Op maandag 30 november 2009 13:34 schreef Drunkburger het volgende:
[..]
Beroofd
AMERSFOORT- Op maandagochtend 30 november werd een man beroofd.
Omstreeks 00.50 uur fietste een 19-jarige man uit Amersfoort over Het Masker. Plotseling haalde een blauwe bromfiets de man in. Op deze bromfiets zaten twee mannen met een donker uiterlijk. Nadat de fietser was ingehaald stopte de bromfiets direct en de Amersfoorter moest stoppen en werd van zijn fiets getrokken, en ging als een bitch gelijk op de grond liggen. Hij werd bedreigd met een groot mes en moest enkele bezittingen afgeven. Hij werd ook nog eens getrapt op zijn hoofd. De berover verdwenen vervolgens weer.
De politie heeft de zaak in onderzoek en verzoekt getuigen contact op te nemen via 0900-8844, district Eemland zuid.
Actuele dossiers
* Burgernet
landelijke dossiersGeen dossiers aanwezig
faggot
Laat me raden, zwart!?quote:Op maandag 30 november 2009 12:41 schreef Drunkburger het volgende:
-knip-
maar ik weet dus wel hoe ie eruit zag.
-knip-
Deze is geschopt!quote:Op maandag 30 november 2009 13:34 schreef Drunkburger het volgende:
[..]
Beroofd
AMERSFOORT- Op maandagochtend 30 november werd een man beroofd.
Omstreeks 00.50 uur fietste een 19-jarige man uit Amersfoort over Het Masker. Plotseling haalde een blauwe bromfiets de man in. Op deze bromfiets zaten twee mannen met een donker uiterlijk. Nadat de fietser was ingehaald stopte de bromfiets direct en de Amersfoorter moest stoppen en werd van zijn fiets getrokken. Hij werd bedreigd met een groot mes en moest enkele bezittingen afgeven. Hij werd ook nog eens getrapt op zijn hoofd. De berover verdwenen vervolgens weer.
De politie heeft de zaak in onderzoek en verzoekt getuigen contact op te nemen via 0900-8844, district Eemland zuid.
Actuele dossiers
* Burgernet
landelijke dossiersGeen dossiers aanwezig
faggot
ik ook, heb een ei van hier tot tokio op mn knar.quote:
Je spreekt jezelf nogal tegen:quote:Op maandag 30 november 2009 13:46 schreef Drunkburger het volgende:
[..]
ik ook, heb een ei van hier tot tokio op mn knar.
Moet ik dat er dan ook bij zetten? Moet ik er ook bij zetten dat het avond was? Dat ik een sjaal droeg? Dat de negerts zwart waren?
niet zo zeuren.
Gelukkig ben ik er zonder verwondingen van af gekomen,
true true, maar ik zie dit niet echt als een verwonding. Dit was meer een tikje in vergelijking met wat er kon gebeuren. En ik zei tijdje terug al dat ik mezelf tegen spreekquote:Op maandag 30 november 2009 13:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nogal tegen:
[..]
Je spreekt jezelf weer tegenquote:Op maandag 30 november 2009 13:34 schreef Drunkburger het volgende:
Omstreeks 00.50 uur fietste een 19-jarige man uit Amersfoort over Het Masker.
quote:Op maandag 30 november 2009 12:21 schreef Drunkburger het volgende:
Zowieso verwachte ik niet dat het om half 12 zou gebeuren en al zeker niet midden in een woonwijk.
Verwonding, is verwonding.... zowel om half 12 als om 00:50 uur.quote:Op maandag 30 november 2009 13:52 schreef Drunkburger het volgende:
[..]
true true, maar ik zie dit niet echt als een verwonding. Dit was meer een tikje in vergelijking met wat er kon gebeuren. En ik zei tijdje terug al dat ik mezelf tegen spreekspijt, vergeef me.
quote:Op maandag 30 november 2009 13:54 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf weer tegen
[..]
Zeg dan niks of doe eerst je huiswerk voordat je anderen probeert te corrigeren.quote:Op maandag 30 november 2009 13:09 schreef Jenglejack het volgende:
Je bent niet overvallen lul, je bent beroofd.
Volgens mij gebruik je overvallen alleen als je eigen winkel ofzo genakt is.
PS. Jammer, die 2 negerts hebben veel plezier gehad van je geld.
Alles beter dan beroofd worden door 2 straatnegersquote:Op maandag 30 november 2009 14:33 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Zeg dan niks of doe eerst je huiswerk voordat je anderen probeert te corrigeren.
Kan dat, een neger zwart maken?quote:Op maandag 30 november 2009 14:42 schreef Mute_Me het volgende:
Je zit gewoon weer negers zwart te maken.. internetheld.
Bang to the Bangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn the bomb. Daarnaast, sterkte TS, zulke dingen zijn altijd traumatisch, blegh.quote:Op maandag 30 november 2009 12:13 schreef 3keernix het volgende:
Waarom draaf je een koptelefoon ipv oordopjes?
Njah, je ziet ze 's nachts niet he.. Da's het punt.quote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Joel-Smeets het volgende:
Al die kerels hier die weerstand zouden bieden![]()
Ik lig al op de grond als ik snachts een negert zie..
quote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Joel-Smeets het volgende:
Al die kerels hier die weerstand zouden bieden![]()
Ik lig al op de grond als ik snachts een negert zie..
quote:Op maandag 30 november 2009 15:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Op die koptelefoon van 300 euro na (ik zou nooit meer uitgeven dan 50~75 euro voor zoiets) vind ik dat TS goed gehandeld heeft en ervanaf gekomen is. Beroofd worden van je ipod en koptelefoon, misschien nog 300 euro (maximale dagelijkse limiet tenzij ze gaan pinnen in een winkel).
Een mes tussen de ribben of luchtpijp is me geen 600 euro waard.
Ooit worden ze wel gepakt en daarna krijg jij een telefoontje om ze te identificeren op het bureauPrioriteiten van de politie liggen niet bij overvallen en de daders zinnen op wraak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Je bericht begon (zo leek het) serieus, doch zonder enige waarheid. Maar helaas is het over het algemeen een nogal nutteloos bericht.quote:Op maandag 30 november 2009 21:35 schreef Leatherneck het volgende:
Dit is dus wat de allochtonen bedoelen: Nederlanders moeten harder worden!
Jij laat even over je heen lopen, dus uiteindelijk is het je eigen probleem dat je overvallen bent. Al had je moed getoond en ingegrepen, dan had je respect, een box en misschien nog wel een gift gekregen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:16 schreef Infinti het volgende:
Nadeel van negers is dat je ze s´nachts niet ziet aankomen omdat ze dan hun natuurlijke schutkleur gebruiken.
Sukkel.quote:Op maandag 30 november 2009 12:23 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Vreemd om je echte pincode te geven...als hij je al mesleept heb je genoeg tijd om te schreeuwen
Ga krav maga doen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:00 schreef Drunkburger het volgende:
Bedankt voor de positieve reacties.
Heb zelf lange tijd zelf verdediging sport gedaan, maar meer om het feit om mezelf te kalmeren en meer tot mezelf te komen (aikido, houd alstublieft de Steven Seagal dingetjes voor je)
Anyway, omdat zo'n sport je totaal niet te binnen schiet als het opeens gebeurt en al helemaal niet als er wapens in het spel spelen werk je gewoon mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |