EDIT:
Ik altijd maar denken waarom er tijdens opsporings gezocht nooit wat kwam in Amersfoort. Er gebeurde zeker nooit iets hier....lekker dan.
Net na een avondje film kijken bij een vriendin van me vonden twee negerts het nodig om mn avond te verpesten.
Fiets ik lekker over straat stopt er een scooter recht voor mn neus.
Stapt er een gozer af, ik zie een mes en weet direct dat ik niet echt bepaald dom moet gaan doen anders kan het slecht aflopen. De jongen drukt mij tegen de grond terwijl zn mes bijna mn keel raakt.
Gozer wilt mn geld en pinpas en code. Ik denk slim te doen door hem een foute pincode te geven maar nadat hij dreigde me mee te nemen naar pin automaat heb ik hem maar de echte code gegeven. Al moest ik mee dan nog was ik bang dat als ik iets wat in hun ogen fout was een mes in mn lichaam had zitten.
Ook vond ie et nodig om mn 300 euro kostende koptelefoon mee te nemen en mn ipod. Het is balen dat ik dit kwijt ben maar verder kan ik rustig zonder luxe artikelen.
Gelukkig ben ik er zonder verwondingen van af gekomen, want ik had netzo goed daar een rode fontein kunnen wezen. Helaas heeft hij ook m'n ID kaart, wonder boven wonder was ie al verlopen dus door verkopen lukt niet echt. Wat wel weer jammer is, is dat hij m'n adres heeft
Daarna 112 gebeld, mn pinpas geblokkeerd en bij iemand aangebeld omdat ik niet echt van plan was nog verder te fietsen.
Danku zwarte piet.
klacht: niggers die niet van je spullen af kunnen blijven.
[ Bericht 20% gewijzigd door Drunkburger op 30-11-2009 13:21:13 ]