Stefanie Ruckerquote:Frank Rijkaard opnieuw vader geworden
30 november 2009, Maandag
Frank Rijkaard is vrijdagavond opnieuw vader geworden van een zoon: Santi. Zo meldt SBS Shownieuws.
Rijkaard verbrak in april zijn bijna 20-jarig huwelijk met Monique voor de veel jongere oppas, Stefanie Rucker, die niet veel later zwanger bleek te zijn.
De trainer van de Turkse voetbalclub Galatasaray SK heeft met zijn ex Monique al twee kinderen, een zoon en een dochter. Stefanie paste in Spanje drie jaar lang op Franks zoon Mitchell, in de tijd dat hij nog trainer van Barcelona was.
Gecondoleerdquote:Frank Rijkaard opnieuw vader geworden
quote:
Wat zeik jij nou en waarom doe je net of je haar kent?quote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef zaadstraaltje het volgende:
Niet echt relaxt om hier een foto van Stephanie te plaatsen, snap eigenlijk ook niet echt waarom.. maar goed
;edit, ook echt een displayfoto van stephanie hebben... ohmy
''opnieuw''quote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Als je al kinderen hebt, hoe kun je dan vader worden? Dan ben je al vader.
Stel ik heb kanker. Dan ben ik ziek. Als ik dan aids krijg, word ik niet 'opnieuw' ziek, dan ben ik nog steeds ziek.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 23:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Stel ik heb kanker. Dan ben ik ziek. Als ik dan aids krijg, word ik niet 'opnieuw' ziek, dan ben ik nog steeds ziek.
Zo is Frank Rijkaard dus nog steeds vader, en niet opnieuw.
Stereotype voetballer bedoel je.quote:Op maandag 30 november 2009 12:11 schreef Griebus het volgende:
Tijd om deze ook weer te dumpen en weer een ander te vinden die je kan bezwangeren
Wat is dat toch met die donkere voetballers; Gullit en Kluivert zijn ook al van die stereotiepe negers die bij allemaal verschillende vrouwen kinderen moeten maken
Hij was vader geworden en nu opnieuw vader, voor deze spruit..quote:Op maandag 30 november 2009 23:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Stel ik heb kanker. Dan ben ik ziek. Als ik dan aids krijg, word ik niet 'opnieuw' ziek, dan ben ik nog steeds ziek.
Zo is Frank Rijkaard dus nog steeds vader, en niet opnieuw.
Ik ken haar dus wel, woon bij haar in de buurt, bij haar in de klas gezeten en zie hier nog steeds af en toe, dus daarom. Sorry voor late reply maar kijk dus niet iedere dag op dit forumquote:Op maandag 30 november 2009 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat zeik jij nou en waarom doe je net of je haar kent?
Ohja en dat in combibatie met je usernaam.!!! Troll.
Geweldig nick ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:45 schreef zaadstraaltje het volgende:
[..]
Ik ken haar dus wel, woon bij haar in de buurt, bij haar in de klas gezeten en zie hier nog steeds af en toe, dus daarom. Sorry voor late reply maar kijk dus niet iedere dag op dit forum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |