Ik ookquote:Op maandag 30 november 2009 11:10 schreef DjinN het volgende:
Gatverdamme, is het zoveel moeite om deodorant op te spuiten ??? Of gewoon te douchen s'ochtends![]()
Ik snap niet dat mensen het zover kunnen laten komen
Is gewoon pure luiheid....
Eensch met TS dus
Ik mag mezelf verwaarlozen, ik heb een vriend.quote:Op maandag 30 november 2009 11:21 schreef Opkloter het volgende:
TS krijgt geen aandacht met haar kunstmatige deolucht![]()
Denk je dat jongens geilen op iemand die helemaal naar deo ruikt....ook niet.
gewoon neutraal, en een beetje rozenparfum wanneer je ze van dichtbij nadert
Beter een kunstmatige deolucht dan vieze zure klotsokselsquote:Op maandag 30 november 2009 11:21 schreef Opkloter het volgende:
TS krijgt geen aandacht met haar kunstmatige deolucht![]()
Denk je dat jongens geilen op iemand die helemaal naar deo ruikt....ook niet.
gewoon neutraal, en een beetje rozenparfum wanneer je ze van dichtbij nadert
Inderdaad.quote:Op maandag 30 november 2009 11:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Beter een kunstmatige deolucht dan vieze zure klotsoksels![]()
In principe niks.quote:Op maandag 30 november 2009 11:28 schreef ehqo. het volgende:
Wat heeft het staan op hakken ook alweer precies met een tandenborstel in je keel te maken?
als je genoeg douched en jezelf goed wast stink je niet, ook niet wanneer je een beetje zweetquote:Op maandag 30 november 2009 11:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Beter een kunstmatige deolucht dan vieze zure klotsoksels![]()
nou ik zat vorige week met een hindoestaan in de saunaquote:Op maandag 30 november 2009 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
brrr smerig. Laatst op werk kwam de glazenwasser (ook binnen) de ramen doen. Die vent was dik en meurde naar oud zweet, ging er haast van over mijn nek. Toen hij weg was het raam open gezet maar had vaak het idee dat ik die smerige lucht nog rook.
Als je een dakpan in hun gezicht gooit ook, ik snap de meerwaarde van dat stukje zin niet zo.quote:Op maandag 30 november 2009 11:29 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
In principe niks.
Maar dan beginnen ze zo te wankelen op die punten.
Heeft 't niet.quote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Als je een dakpan in hun gezicht gooit ook, ik snap de meerwaarde van dat stukje zin niet zo.
TS is dik en jaloers op slanke vrouwen die volgens haar allemaal hun eten weer terugkotsen en daarvoor hun tandenborstel gebruikenquote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Als je een dakpan in hun gezicht gooit ook, ik snap de meerwaarde van dat stukje zin niet zo.
Wat een grote bek voor zo'n klein pisventje.quote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef Personan het volgende:
TS zeurt over andere mensen terwijl ze zelf naar de kanker ruikt
Hoe weet je dat 't een klein pisventje is ?quote:Op maandag 30 november 2009 11:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat een grote bek voor zo'n klein pisventje.
Ja, een presentator van platvloersige proletarische programma's moét wel alle wijsheid in pacht hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 11:36 schreef Tamashii het volgende:
Heh, ik doe echt kei weinig tot nooit deoderant op. En weet je wat Filemon vindt: Meisjes hun zweet is het lekkerste wat er is! En als Filemon het zegt he, dan is het goed.
Jij fantaseert over zwetende en poepende meisjes?quote:Op maandag 30 november 2009 11:36 schreef o.us het volgende:
Meisjes die zweten
Hetzelfde fantasie als meisjes die poepen.
Nounou, gohgoh, dat vind ik enigszinds overdreven. Daarnaast is hij ook columnist en heeft hij een leuke vriendin.quote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ja, een presentator van platvloersige proletarische programma's moét wel alle wijsheid in pacht hebben.
Deodorant vind ik smerig. Gewoon elke ochtend onder de douche en dan reukt het al veel beter!quote:Op maandag 30 november 2009 11:10 schreef DjinN het volgende:
Gatverdamme, is het zoveel moeite om deodorant op te spuiten ??? Of gewoon te douchen s'ochtends![]()
Ik snap niet dat mensen het zover kunnen laten komen
Is gewoon pure luiheid....
Eensch met TS dus
Ja. Sekszweet.quote:Op maandag 30 november 2009 11:50 schreef Opkloter het volgende:
op sommige momenten vind ik meidenzweet wel gail JEEEEEE!!!!
Er is een verschil tussen een x deodorant opspuiten, of de halve fles leegspuiten. Ik persoonlijk ga NIET de deur uit zonder deodorant op te doen. Ben zelfs in staat om terug naar huis te gaan om deo op te spuiten als ik het een x vergeten ben. En als dat niet lukt koop ik gewoon zsm ergens een nieuwe flesquote:Op maandag 30 november 2009 11:48 schreef 54cm het volgende:
[..]
Deodorant vind ik smerig. Gewoon elke ochtend onder de douche en dan reukt het al veel beter!
Is dat alleen na het neuken ofwa, want dat maak ik eigenlijk niet meequote:
Ik ben waarschijnlijk groter dan jijquote:Op maandag 30 november 2009 11:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat een grote bek voor zo'n klein pisventje.
....wat?quote:Op maandag 30 november 2009 11:54 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Is dat alleen na het neuken ofwa, want dat maak ik eigenlijk niet mee![]()
soms op feestjes dat zo'n chick zegt van, "ik heb t heet" en dat dan die klamme dot helemaal nat is
En dat maakt hem wijs? Welja, misschien moet ik hem ook niet kwalijk nemen dat mensen profetische waarde hechten aan zijn uitspraken.quote:Op maandag 30 november 2009 11:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nounou, gohgoh, dat vind ik enigszinds overdreven. Daarnaast is hij ook columnist en heeft hij een leuke vriendin.
Je bent ook behoorlijk kapot als je zweet naar kut ruikt..quote:Op maandag 30 november 2009 12:04 schreef Opkloter het volgende:
hoe hard ik ook zweet, ze ruiken er geen kut van
Hahahaa haquote:Op maandag 30 november 2009 12:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je bent ook behoorlijk kapot als je zweet naar kut ruikt..
Houd je bek.quote:Op maandag 30 november 2009 14:07 schreef RoW_0 het volgende:
Gefeliciteerd schatje <3 je eerste topic
Maar wel een kuttopic, slotje. IBTL.
Aardig tactvolquote:Op maandag 30 november 2009 14:28 schreef renedis het volgende:
bij mij zat er vroeger ook zo'n chick..
met valentijnsdag een roos gegeven met de tekst: jou geuren zijn om nooit te vergeten
en met sinterklaas een deoderantbusje gegeven
beset lullig maar die stank was niet te harden
Hoe ruikt kanker nou weer?quote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef Personan het volgende:
Waarschijnlijk muffig en naar de dood.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 17:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk muffig en naar de dood.
Je had haar ook een keertje onder vier ogen kunnen spreken en dan op een nette manier kunnen uitleggen. Want hoe jij het hebt gedaan kan je iemand diep kwetsen.quote:Op maandag 30 november 2009 14:28 schreef renedis het volgende:
met valentijnsdag een roos gegeven met de tekst: jou geuren zijn om nooit te vergeten
Of gewoon als je iemand verder niet zo goed kent je mond erover houden.quote:Op maandag 30 november 2009 18:04 schreef magnifor het volgende:
[..]
Je had haar ook een keertje onder vier ogen kunnen spreken en dan op een nette manier kunnen uitleggen. Want hoe jij het hebt gedaan kan je iemand diep kwetsen.
Ach, jongens moeten er net zo goed op letten. Maar ik word er misselijker van bij vrouwen, die hebben zo'n enorm zure walm om zich heen terwijl dat bij mannen nog wel meevalt. Meestal.quote:Op maandag 30 november 2009 17:43 schreef Lauwra het volgende:
niet alleen meisjes. nogal sextistisch van je dat meisjes er EXTRA op moeten letten en jongens minder. Als t ff kan gewoon een deo bus bij je, en zorgen dat je niet stinkt. iedereen blij.
quote:Op maandag 30 november 2009 11:12 schreef marcel-o het volgende:
misschien is t wel sexzweet![]()
ik zou het bezemhok in de gaten gaan houwen
You got trolled.quote:Op maandag 30 november 2009 18:12 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Of gewoon als je iemand verder niet zo goed kent je mond erover houden.
Geweldig uitgelegd!!! hahah, groentesoepquote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef RealZeus het volgende:
Eens met de klacht. Ik was laatst in ergens op stap en daar was een groepje vriendinnen en één van die meiden meurde vreselijk naar groentesoep die al een jaar staat te rotten. Overal waar zij liep zag je mensen smerig kijken en daar ontstond ruimte.
Maar wat ik dan niet snap: waarom zeiden haar vriendinnen niks? Zo'n afgang bespaar je elkaar toch?
Triestquote:Op maandag 30 november 2009 14:28 schreef renedis het volgende:
dat is ook het eerste wat ik dachtquote:Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef Personan het volgende:
Anders waren het ook geen chicks als ze wel degelijk stonken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef 9611Niels het volgende:
Ik vind dit zo'n vies topic.Chicks stinken niet, klaar!
Helemaal niet!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
KLB is nu wel echt übertriest geworden: iedereen is het eigenlijk stiekem met de klacht van de TS eens, maar de behoefte de TS af te zeiken is groter dan dat![]()
![]()
Krachtig statement, en nu nog het waarom erachterquote:
quote:Jij bent een trol door het doen lijken of TS zeurt.
Met regelmaat krijg ik braakneigingen van mensen in het publieke domein.
nou dan moet je 1 jongen bij mij in de klas eens komen ruiken haha. dat is niet zuur. dat is bitterquote:Op maandag 30 november 2009 19:35 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Ach, jongens moeten er net zo goed op letten. Maar ik word er misselijker van bij vrouwen, die hebben zo'n enorm zure walm om zich heen terwijl dat bij mannen nog wel meevalt. Meestal.
kom maar een keer bij mij ruiken danquote:Op woensdag 2 december 2009 22:16 schreef Lauwra het volgende:
[..]
nou dan moet je 1 jongen bij mij in de klas eens komen ruiken haha. dat is niet zuur. dat is bitter
achja sommigen worden geil van mannenzweetiets wat ik nooit zal hebben
![]()
Heel goed, stinkerdquote:Op donderdag 3 december 2009 14:23 schreef Adames het volgende:
Ach, ik heb ook een maand lang zonder deoderant op rondgelopen omdat die op was en geen zin had om nieuwe te halen. Maar elke dag schoon t-shirt en goed douchen en je hebt er geen last van. Nu overigens toch maar weer een bus rexona gehaald.
Jij spuit zeker 6 keer per dag Axe onder je armenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heel goed, stinkerd
Axequote:Op donderdag 3 december 2009 15:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Jij spuit zeker 6 keer per dag Axe onder je armenEn sowieso na het sporten in de kleedkamer, zodat je niet hoeft te douchen en toch lekker ruikt
Ik douche sowieso, het is gewoon veel te lekker om dat ook maar een dag over te slaanquote:Op donderdag 3 december 2009 15:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Jij spuit zeker 6 keer per dag Axe onder je armenEn sowieso na het sporten in de kleedkamer, zodat je niet hoeft te douchen en toch lekker ruikt
haha ik pas okequote:Op donderdag 3 december 2009 10:18 schreef Opkloter het volgende:
[..]
kom maar een keer bij mij ruiken dan
quote:Op maandag 30 november 2009 11:08 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
als meisje zijnde
Da's dubbelvies, dan ruikt de rest van de aarbol het gebit namelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 21:08 schreef Suisse het volgende:
TS rook z'n bovenlip want die zat over z'n gezicht gekruld omdattie tegenwind had.
TS zegt ook niet dat het altijd voorkomt toch? Eerder dat het gewoon te ranzig is als het een keer voorkomt. En tja het boeit mij niet hoe een gast ruikt, daar heb ik niks mee, althans zolang ie niet boven het bier en bitterballen uit komt hoor je mij niet klagenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef Chai het volgende:
Onterechte klacht. Hier letten de meiden er juist altijd heel erg op (extra deo mee naar school bijv.) Nou dat zie je de gozers echt niet doen hoor.
Sommige vrouwen hebben zo veel chemische shit bij dat ze heel Hiroshima kunnen opblazen met die rotzooi.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef Chai het volgende:
Onterechte klacht. Hier letten de meiden er juist altijd heel erg op (extra deo mee naar school bijv.) Nou dat zie je de gozers echt niet doen hoor.
Vrouwen hebben zelfrespect.quote:
hoe zit dat met jouquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:14 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben zelfrespect.
Chicks niet.
Oftewel, af en toe is chicks een beter woord.
Ik ben gewoon een queen. Oftewel egotripper.quote:
proof with picsquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:03 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een queen. Oftewel egotripper.
Maar geen chick. ;D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |