Ik zit gewoon mee te janken hier op de bank. Rothormonenquote:Op maandag 30 november 2009 20:22 schreef draculettetje het volgende:
ik zit de pfaffs niet te kijken
Ik vind ze ook echt geweldig de pfaffs.quote:Op maandag 30 november 2009 20:27 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb het meteen aangezet, ik hou van die familie
. Ik wil ook zo'n groot fijn gezinsgezelschap op de gang
![]()
.
Het was 3 uur snachts toen ik mn ouders belden. En ze waren er binnen 5 minuten. HEbben de dokter nog voorbij zien rennen en toen Eva helemaal schoon gewassen en gechecked was kwamen zij ook binnen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:28 schreef draculettetje het volgende:
als vamp het red komt ze vast ook wel tegen die tijd denk ik
ze doen me altijd denken aan thuisquote:Op maandag 30 november 2009 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind ze ook echt geweldig de pfaffs.
Is jouw familie ook zo groot dan?quote:Op maandag 30 november 2009 20:36 schreef simmu het volgende:
nja, de pfafss hebben ietsje meer klasse dan mijn familie. ze hebben toch altijd champagne bij? de mijne zouden aankomen met een kratje bier
Ze was verdoofd he, met een ruggenprik, dan is het helemaal niet zo moeilijk meer. En volgens mij is ze ook ingeleid en weeen opwekkers, maar dat is niet met zoveel woorden gezegd.quote:Op maandag 30 november 2009 20:37 schreef NieuweUser het volgende:
Ik heb de Pfaffs ook gezien. Het lijkt alleen zo makkelijk zoals ze het laten zien, een bevallig!
ha ha, voor vamp is het hoe dan ook 1,5 uur rijden en met alle kids is het altijd kijken of het kanquote:Op maandag 30 november 2009 20:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het was 3 uur snachts toen ik mn ouders belden. En ze waren er binnen 5 minuten. HEbben de dokter nog voorbij zien rennen en toen Eva helemaal schoon gewassen en gechecked was kwamen zij ook binnen.
En daarna ging mijn vader filet americain voor me kopen.
Ik zou haar ook terugsturen als ze geen FILET bij zich heeft! De filet is erg belangrijk. Vooral na 9 maanden onthouding.quote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha, voor vamp is het hoe dan ook 1,5 uur rijden en met alle kids is het altijd kijken of het kan
maar ik denk wel dat ze met filet aankomt haha
oh ja! van mijn kant wel hoor. van vaders kant 5 ooms en tantes (allemaal minstens 2 kinderen) en van moeders kant 3 (ook allemaal minstens 2 offspring). let op mijn gebruik van de term "minstens"quote:Op maandag 30 november 2009 20:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is jouw familie ook zo groot dan?
Die van mij op zich ook wel maar dan zouden ze allemaal uti Spanje moeten overkomen, das wel ver fietsen
Ik heb hier 'alleen' mijn ouders. En mijn man hoeft zijn moeder er niet zonodig bij.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zou haar ook terugsturen als ze geen FILET bij zich heeft! De filet is erg belangrijk. Vooral na 9 maanden onthouding.
En met uitjes uiteraard.
........................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan niet wachten!!
dat is redelijk standaard in belgie ja. in het buitenland vinden ze nederland barbaars omdat er relatief weinig verdoofd wordt. maar wat was het bij selene een opluchting toen ik die ruggeprik kreeg! er staat me ook bij dat het niet altijd even goed werkt, maar da's voor het bevallingstopicquote:Op maandag 30 november 2009 20:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze was verdoofd he, met een ruggenprik, dan is het helemaal niet zo moeilijk meer. En volgens mij is ze ook ingeleid en weeen opwekkers, maar dat is niet met zoveel woorden gezegd.
Vind het wel tof dat ze ALLEMAAL bij dezelfde gyneacoloog bevallen.
Bij mijn vader zijn ze ook met 7 kinderen, waarvan er 6 allemaal 2 kinderen hebben en eentje 7. Waarvan de meeste ook al weer kinderen hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 20:42 schreef simmu het volgende:
[..]
oh ja! van mijn kant wel hoor. van vaders kant 5 ooms en tantes (allemaal minstens 2 kinderen) en van moeders kant 3 (ook allemaal minstens 2 offspring). let op mijn gebruik van de temr "minstens"![]()
en nu laat ik oudooms, en achterneefjes en dergelijke nog buiten beschouwing, maar als kind had ik met allemaal altijd wel ergens regelmatig contact.
sangdrax (mijn partner) daarentegen heeft zowat alleen contact met zijn ouders en zus. er zijn wel 2 ooms, maar daar is weinig contact mee.
dank jequote:Op maandag 30 november 2009 20:35 schreef amaranta het volgende:
Het is ook een hele mooie banner Simmu!
Persoonlijk aan:quote:Op maandag 30 november 2009 20:44 schreef simmu het volgende:
[..]
dat is redelijk standaard in belgie ja. in het buitenland vinden ze nederland barbaars omdat er relatief weinig verdoofd wordt. maar wat was het bij selene een opluchting toen ik die ruggeprik kreeg! er staat me ook bij dat het niet altijd even goed werkt, maar da's voor het bevallingstopic
gingen jullie ook altijd samen dingen doen? bij ons wel. op woensdagmiddag met alle neefjes & nichtjes van kant 1 en op zondag met die van kant 2. en sinterklaasmiddagen (met oom X als piet en oudoom Y als sint) en familieetentjes enzo.quote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij mijn vader zijn ze ook met 7 kinderen, waarvan er 6 allemaal 2 kinderen hebben en eentje 7. Waarvan de meeste ook al weer kinderen hebben.
Erg groot dus ook.
Aan mijn moeders kant zijn ze met 6 en en daar heb ik maar 1 neef en 1 nicht.
Aan mijn moeders kant wel heel close met achter neven en nichten.
nee want zij wonen in Spanje en wij (mijn vader moeder, broertje en ik) hierquote:Op maandag 30 november 2009 20:47 schreef simmu het volgende:
[..]
gingen jullie ook altijd samen dingen doen? bij ons wel. op woensdagmiddag met alle neefjes & nichtjes van kant 1 en op zondag met die van kant 2. en sinterklaasmiddagen (met oom X als piet en oudoom Y als sint) en familieetentjes enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |