abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75144933
ik heb nog lang niet alles bijgelezen maar ik wil gewoon even meehuilen als ik niet te laat ben
pi_75145112
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:26 schreef draculettetje het volgende:
ik heb nog lang niet alles bijgelezen maar ik wil gewoon even meehuilen als ik niet te laat ben
Je mag hier altijd alles kwijt. Dus ook nu. Laat of vroeg wat maakt het uit.
Wat scheelt eraan? Kun je nog geen voedsel binnen houden? Of voel je gewoon even Bleh..
pi_75145229
Orea, welkom!
pi_75145315
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:26 schreef draculettetje het volgende:
meehuilen mag altijd hoor, er leeft altijd iemand met je mee! en het is gewoon allemaal niet niks. dat mag best wel eens erkend worden. *knufs*

Orea gefeliciteerd

en ik ben goedgekeurd, bloeddruk ok, eindelijk niet meer zo afgevallen, hartjes gezien. ze liggen een beetje wazig in een flat-idee half over elkaar, half naast elkaar met de koppies naast elkaar. mijn bloed was de eerste keer toen ze vanalles meetten prima, maar vanwege die moeheid heeft de gyn toch wel ijzer voorgeschreven. kwaad kon het niet en met twee kan het gewoon best kloppen dat ik leeggezogen word qua energie. zegtie iig. "eet u maar goed toetjes en danoontjes" zeidie toen begon ik over de frikandellen en worst 's avonds en was het antwoord: "goed zo! eet gewoon lekker waar je trek in hebt, en zeker als je overdag gezond eet geeft vette troep niks nu. zo'n periode heb je maar eens in je leven, dus geniet ervan!". brrrr, danoontjes, als er iets smerig is he....
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 30 november 2009 @ 15:39:55 #130
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75145413
goedgekeurd... maar de volgende keer ga ik niet met uggs op de weegschaal staan
en die diarree, wss iets verkeerds gegeten dacht ze.

DJRandall. Dat is wel erg vroeg ja die tweeling, hopelijk herstellen ze goed.

Uh... Vlindur! Goed op jezelf passen inderdaad!
pi_75145636
zo nu wel bijgelezen:
eerst maar eens een knuffel voor iedereen met tranen

Simmu ik kan me voorstellen dat het wat raar klinkt al zo, ik zou zeggen doe er mee wat je kunt
het klinkt al wel fijn als je man thuis zou kunnen werken!

Beessie Jen heeft lekker baby kunnen kijken! Hoe was het? Ow dat staat wat verder, klinkt helemaal mooi nu nog even goed indalen.

ah en daar is poppejans ook! ga je mee doen met bevallen met volle maan?

Vlindur wat vervelend dat je zo lang op bent geweest Je doet goed mee in het niet goed slapen clubje enne doe je een beetje voorzichtig? Bijna neergaan in de intertoys is niet zo'n heel goed plan...

freecell toch er even tussen gestopt met de harde buiken, wel jammer dat je er last van hebt, maar fijn te lezen dat het verder geen kwaad kan

orea welkom hier! goed plan dat genieten! ik duim mee voor arend en roelof

pff da's ook geen fijn nieuws DJrandall, daar schrik je ook gewoon van
pi_75145900
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:31 schreef ymme het volgende:

[..]

Je mag hier altijd alles kwijt. Dus ook nu. Laat of vroeg wat maakt het uit.
Wat scheelt eraan? Kun je nog geen voedsel binnen houden? Of voel je gewoon even Bleh..
Het is me geloof ik allemaal een beetje teveel
Toen ik net de hond ging uitlaten zag ik dat er iemand net gereanimeerd werd, ben snel doorgegaan naar het park aan de overkant, maak ik een ronde van zeker 20 a 30 min en ging toen naar huis, toen zag ik net de ambu weer met sirene aan weg rijden, op zich lijkt me dat wel een goed teken
maar brengt ook teveel naar boven (en dan dus ook de gedachte dat ik op de overlijdens datum van ons pap (die met een hartaanval ging) ben uitgerekend, maar een week ervoor zit die van ons mam pfff ik ga maar later bevallen

Daarnaast ben ik zo in dubio over wat ik nog aan kan met de pijn in mn been. De gyn die het morfine gedeelte voor me heeft uitgezocht is pas donderdag weer te bereiken en ik heb dan ook een bel afspraak voor na 17.00 uur staan, ergens wil ik het nog zonder medicatie volhouden tot na de 20 weken echo, die hebben we over 6 weken, maar ik weet gewoon echt niet of ik het red en dat voelt gewoon stom
het spugen gaat ook gewoon door en ik had eigenlijk gehoopt dat als ik daar weer wat energie van binnen zou krijgen ik mn been beter aan kon

en ik ben boos omdat manlief vandaag dan echt eerder uit zn werk zou komen om dan eindelijk de traplift aan te gaan vragen, maar waar is ie nou dan?? en neemt ook zn foon niet op...
pi_75146069
Ah, Draakje... Dat is ook niet niks allemaal, dan mag je best effe flink en hier je hart luchten natuurlijk.

Vlindur, doe jij es effe rustig en niet vallen in de speelgoedzaken! Nu lekker rustig aan op de bank! heel goed...

Heb net de klossen gehaald, nooit gedacht dat die dingen er zo uitzagen... Vanavond manlief maar even vragen om ze dan ook echt onder het bed te mikken... ben benieuwd hoe dat ligt.
pi_75146090
Dracu voor een pestdag!
Maar: komt wel goed schatjes!!
  maandag 30 november 2009 @ 16:01:39 #135
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75146195
draculetje, ik hoop voor jedat je beebje zijn/haar eigen speciale datum krijgt. Ik snap precies hoe je je voelt. Die datum hoort al bij een ander en daar zit een speciaal gevoel bij.
Wellicht, als het je echt heel hoog zit, kun je vragen of je bijvoorbeeld met 39 wk kunt worden ingeleid. Of 39+5 ofzo ikz eg maar. Als je uitlegt waarom dan kunnen ze daar in het zkh wel aan tegenmoet komen.

Wat betreft je been. Ik kan je daar niet mee helpen, maar ik vind je al super dapper dat je het zo zonder medicatie probeert! Want wat ik begrijp heb je zelfs een traplift nodig voor je been, dus dan is het wel meer dan een zwangerschapsischias...
  maandag 30 november 2009 @ 16:02:55 #136
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75146237
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:58 schreef Lijnloos het volgende:
Ah, Draakje... Dat is ook niet niks allemaal, dan mag je best effe flink en hier je hart luchten natuurlijk.

Vlindur, doe jij es effe rustig en niet vallen in de speelgoedzaken! Nu lekker rustig aan op de bank! heel goed...

Heb net de klossen gehaald, nooit gedacht dat die dingen er zo uitzagen... Vanavond manlief maar even vragen om ze dan ook echt onder het bed te mikken... ben benieuwd hoe dat ligt.
hoog
  maandag 30 november 2009 @ 16:07:51 #137
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75146414
Ik heb me gisteren voor de spiegel nog eens goed geschoren. Wat er nu nog zit dat zit er maar hoor.... daar kijkt ze maar langsaf, of ze maakt er een staartje van.
pi_75146428
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:02 schreef amaranta het volgende:

[..]

hoog
ook mijn eerste reactie

ach op zich had ik eerst moeite met die datum's aan de andere kant kan ik het ook wel zien als iets "moois" in een nare tijd, maar idd de dagen blijven wel staan!

dank allemaal voor de lieve reacties

ow meneer belt net wordt morgen, grrr ben boos
  maandag 30 november 2009 @ 16:16:45 #139
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75146847
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ook mijn eerste reactie

ach op zich had ik eerst moeite met die datum's aan de andere kant kan ik het ook wel zien als iets "moois" in een nare tijd, maar idd de dagen blijven wel staan!

dank allemaal voor de lieve reacties

ow meneer belt net wordt morgen, grrr ben boos
Ik heb dat dus met 14 december, zoals ik vanmorgen al schreef. Als het zo is, dan is het zo. Maar dat zal altijd mijn overleden broertje's verjaardag blijven. (Een dag die nu gewoon voorbij gaat als een willekeurige andere, maar ik vind het prima zo)
Het was ook echt het eerste wat mijn moeder zei toen ik zei dat ik rond die datum was uitgerekend. Als het maar niet op die dag is.
pi_75146889
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:20 schreef Beessie-Jen het volgende:

dinsdagmiddag 14 uur ben je dr dan???
Jeujjj That's a date! ik zit dan (denk ik) in de eerste kamer! Niet ineens een hoge bloeddruk krijgen van de zenuwen hč...denkdr'om!

Vlindur..doe je effies rustig an...bah joh, wat naar! Dat is toch rot hč, om te merk dat je lijf nu echt alleen nog maar in dienst staat van het zwanger zijn! Leve het online shoppen dan maar!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75147102
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb dat dus met 14 december, zoals ik vanmorgen al schreef. Als het zo is, dan is het zo. Maar dat zal altijd mijn overleden broertje's verjaardag blijven. (Een dag die nu gewoon voorbij gaat als een willekeurige andere, maar ik vind het prima zo)
Het was ook echt het eerste wat mijn moeder zei toen ik zei dat ik rond die datum was uitgerekend. Als het maar niet op die dag is.
helaas hebben we dat niet voor het uitkiezen, maar leuk is anders
pi_75147124
ik ga maar weer eens naar de bank verhuizen
pi_75147162
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:53 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Het is me geloof ik allemaal een beetje teveel
Toen ik net de hond ging uitlaten zag ik dat er iemand net gereanimeerd werd, ben snel doorgegaan naar het park aan de overkant, maak ik een ronde van zeker 20 a 30 min en ging toen naar huis, toen zag ik net de ambu weer met sirene aan weg rijden, op zich lijkt me dat wel een goed teken
maar brengt ook teveel naar boven (en dan dus ook de gedachte dat ik op de overlijdens datum van ons pap (die met een hartaanval ging) ben uitgerekend, maar een week ervoor zit die van ons mam pfff ik ga maar later bevallen

Daarnaast ben ik zo in dubio over wat ik nog aan kan met de pijn in mn been. De gyn die het morfine gedeelte voor me heeft uitgezocht is pas donderdag weer te bereiken en ik heb dan ook een bel afspraak voor na 17.00 uur staan, ergens wil ik het nog zonder medicatie volhouden tot na de 20 weken echo, die hebben we over 6 weken, maar ik weet gewoon echt niet of ik het red en dat voelt gewoon stom
het spugen gaat ook gewoon door en ik had eigenlijk gehoopt dat als ik daar weer wat energie van binnen zou krijgen ik mn been beter aan kon

en ik ben boos omdat manlief vandaag dan echt eerder uit zn werk zou komen om dan eindelijk de traplift aan te gaan vragen, maar waar is ie nou dan?? en neemt ook zn foon niet op...
Pfff, kan me het wel een beetje voorstellen denk ik ja.

*knuf* voor jouw.
pi_75147242
Ik ben ook uitgerekend op de datum, dat mijn schoonvader is overleden. (15 feb 2008 & 15 feb 2010).
Beetje dubbel, ook omdat onze zoon naar hem vernoemd word (krijgt gewoon echt de zelfde voornaam). Ene kant hebben wij zoiets van, nee niet op de 15de, maar aan de andere kant is het ook wel weer speciaal.
We wachten het gewoon allemaal maar af. Meer kunnen we niet doen. En tegenhouden ga ik onze zoon niet, als hij eruit wilt, wilt hij eruit
pi_75147416
Goedemiddag, heb net even 2 uurtjes liggen slapen en ben voor mijn gevoel nog moe. Zal wel lekker vroeg mijn bed in gaan.

Draculletje, balen dat je vriend niet eerder vrij kan krijgen vandaag. Soms werken werkgevers niet echt mee. En over de datum van bevallen, je hebt het helaas niet in de hand wanneer de kleine komt. Hopelijk komt de baby op een eigen datum zo dat je de overlijdensdatum van je ouders los kan zien van je kind. En tot je de meneer van de morfine hebt gesproken, je mag paracetamol nemen tijdens je zwangerschap. Lang niet zo sterk als morfine maar misschien helpt het iets verlichten.

Groofsken ging lasagna maken a la Jamie Oliver, klinkt goed

Freecell fijn dat de harde buiken geen kwaad kunnen voor de baby.

Ik geloof dat ik iets moet gaan verzinnen om mijn geheugen te trainen want de helft van wat ik lees ben ik al weer vergeten

Vlindur, ik heb wel onthouden dat jij niet meer verder kon winkelen bij de Intertoys en je broer moest bellen. Rustig aan doen meid en je kan ook heel goed internetshoppen bij de Intertoys, heb ik vanmorgen ook gedaan. Ik heb een electrische motorfiets voor mijn bijna 2 jarige gekocht voor zijn verjaardag en 2 cadeautjes voor mijn neefje voor de Sinterklaas. Dat vieren we as zaterdag middag bij mij thuis, ik heb de box staan en geen rond rennende hielenbijters zoals bij mijn zusje het geval is ( die heeft 2 hyper actieve Jack Russels).
  maandag 30 november 2009 @ 16:31:23 #146
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75147562
Ben echt super benieuwd naar die naam dan Ymme!
pi_75148513
ymme, zo probeer ik het ook maar te zien en idd er wat aan doen kunnen we toch niet
wel speciaal dat jullie je zoon ook echt naar hem gaat vernoemen

faja dank voor het mee denken, ik gebruik alleen al 4x per dag 1000 gram dus meer kan echt niet!
pi_75149131
Orea in Z & G !!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_75149478
Nog niet bijgelezen maar ik wil wel even Orea welkom heten en ik wens je een hele fijne zwangerschap
  maandag 30 november 2009 @ 17:19:50 #150
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_75149768
Even snel, zonder bij te lezen - ben net weer terug van vier dagen ziekenhuisopname. Ging vrijdag heen met knallende koppijn, en niet een klein beetje knallend, maar echt gigantisch Bloeddruk ook weer terug bij af (veel te hoog) en dat bleef in het ZH een beetje jojoėn, maar vandaag mocht ik na uitgebreide keuring dan toch naar huis. Heb nu wel strikte rust meegekregen, mag er alleen uit om naar de WC te gaan en te douchen. Nou ja, nog twee weken volhouden en dan word ik misschien ingeleid als de situatie niet is verbeterd. We zullen zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tan op 30-11-2009 17:47:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')