Je mag hier altijd alles kwijt. Dus ook nu. Laat of vroeg wat maakt het uit.quote:Op maandag 30 november 2009 15:26 schreef draculettetje het volgende:
ik heb nog lang niet alles bijgelezen maar ik wil gewoon even meehuilen als ik niet te laat ben
meehuilen mag altijd hoor, er leeft altijd iemand met je mee! en het is gewoon allemaal niet niks. dat mag best wel eens erkend worden. *knufs*quote:Op maandag 30 november 2009 15:26 schreef draculettetje het volgende:
ik heb nog lang niet alles bijgelezen maar ik wil gewoon even meehuilen als ik niet te laat ben
Het is me geloof ik allemaal een beetje teveelquote:Op maandag 30 november 2009 15:31 schreef ymme het volgende:
[..]
Je mag hier altijd alles kwijt. Dus ook nu. Laat of vroeg wat maakt het uit.
Wat scheelt eraan? Kun je nog geen voedsel binnen houden? Of voel je gewoon even Bleh..
hoogquote:Op maandag 30 november 2009 15:58 schreef Lijnloos het volgende:
Ah, Draakje...Dat is ook niet niks allemaal, dan mag je best effe flink
en hier je hart luchten natuurlijk.
Vlindur, doe jij es effe rustig en niet vallen in de speelgoedzaken!Nu lekker rustig aan op de bank! heel goed...
Heb net de klossen gehaald, nooit gedacht dat die dingen er zo uitzagen...Vanavond manlief maar even vragen om ze dan ook echt onder het bed te mikken... ben benieuwd hoe dat ligt.
ook mijn eerste reactiequote:
Ik heb dat dus met 14 december, zoals ik vanmorgen al schreef. Als het zo is, dan is het zo. Maar dat zal altijd mijn overleden broertje's verjaardag blijven. (Een dag die nu gewoon voorbij gaat als een willekeurige andere, maar ik vind het prima zo)quote:Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook mijn eerste reactie![]()
ach op zich had ik eerst moeite met die datum's aan de andere kant kan ik het ook wel zien als iets "moois" in een nare tijd, maar idd de dagen blijven wel staan!
dank allemaal voor de lieve reacties
ow meneer belt net wordt morgen, grrr ben boos
Jeujjj That's a date!quote:Op maandag 30 november 2009 15:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
dinsdagmiddag 14 uurben je dr dan???
![]()
helaas hebben we dat niet voor het uitkiezen, maar leuk is andersquote:Op maandag 30 november 2009 16:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb dat dus met 14 december, zoals ik vanmorgen al schreef. Als het zo is, dan is het zo. Maar dat zal altijd mijn overleden broertje's verjaardag blijven. (Een dag die nu gewoon voorbij gaat als een willekeurige andere, maar ik vind het prima zo)
Het was ook echt het eerste wat mijn moeder zei toen ik zei dat ik rond die datum was uitgerekend. Als het maar niet op die dag is.
Pfff, kan me het wel een beetje voorstellen denk ik ja.quote:Op maandag 30 november 2009 15:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Het is me geloof ik allemaal een beetje teveel
Toen ik net de hond ging uitlaten zag ik dat er iemand net gereanimeerd werd, ben snel doorgegaan naar het park aan de overkant, maak ik een ronde van zeker 20 a 30 min en ging toen naar huis, toen zag ik net de ambu weer met sirene aan weg rijden, op zich lijkt me dat wel een goed teken
maar brengt ook teveel naar boven (en dan dus ook de gedachte dat ik op de overlijdens datum van ons pap (die met een hartaanval ging) ben uitgerekend, maar een week ervoor zit die van ons mam pfff ik ga maar later bevallen
Daarnaast ben ik zo in dubio over wat ik nog aan kan met de pijn in mn been. De gyn die het morfine gedeelte voor me heeft uitgezocht is pas donderdag weer te bereiken en ik heb dan ook een bel afspraak voor na 17.00 uur staan, ergens wil ik het nog zonder medicatie volhouden tot na de 20 weken echo, die hebben we over 6 weken, maar ik weet gewoon echt niet of ik het red en dat voelt gewoon stom
het spugen gaat ook gewoon door en ik had eigenlijk gehoopt dat als ik daar weer wat energie van binnen zou krijgen ik mn been beter aan kon
en ik ben boos omdat manlief vandaag dan echt eerder uit zn werk zou komen om dan eindelijk de traplift aan te gaan vragen, maar waar is ie nou dan?? en neemt ook zn foon niet op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |