quote:
Dat zijn de laatste sintinkopen denk ik.....quote:Op maandag 30 november 2009 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
![]()
Succes met je klaas-perikelen!
Ik ben zo blij dat ik dat allemaal al een paar weken terug gedaan heb. Mss ietsje minder gezellig omdat de 'buzz' in de winkels er dan nog niet echt hangt, maar ik ging afgelopen zaterdag 'even' sokken halen voor Sasha... mèn wat een chaos!![]()
Het valt hier in Groningen op zich wel mee en zeker in het stukje stad waar ik zitquote:Op maandag 30 november 2009 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
Freecelloi succes ....
* LovelyLady is blij dat ze al een week of 2 gewoon klaar is en niet die chaos in moet
Nou ja, in theorie zou dat wel moeten kunnen. Maar de praktijk laat zien dat de tijden niet overeen komen. Bv als er staat bij afbakbroodjes, voorwarmen en dan 6 minuten en je houdt je daar aan, dan zijn de broodjes nog niet helemaal goed enzo.quote:Op zondag 29 november 2009 19:00 schreef Saffier het volgende:
Tijd voor een nieuwe in je nieuwe keuken Free
Balen Asy. Je kan dus niet bakken in je nieuwe combi? In de mijne kan dat wel nl.
Nee hoor Buuf, tis dan niet drukquote:Op maandag 30 november 2009 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!Ik moet al mijn sintkopen nog doen.
![]()
Nog geen tijd voor gehad.én het voorkomt speurtochten.
![]()
Morgenmiddag ga ik dat doen. Dan is het niet druk. Toch? toch?? toch???
Ik heb de achterdeur even open staanquote:Op maandag 30 november 2009 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
en wat is het ontzettend LEKKER buiten.
Oeh, Gekkenhuisquote:Op maandag 30 november 2009 09:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee hoor Buuf, tis dan niet druk
Tis een gekkenhuis, maar niet druk
Nou, als er op een verpakking staat: gewone oven 220, hetelucht 200, dan moet ik mijn hetelucht op minimaal 220 zettenquote:Op maandag 30 november 2009 09:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb je er wel eens een oventhermometer in gezet om de temperatuur te checken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |