ik snap de logica nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Whoa, ik heb het eindelijk voor elkaar dat mijn computertje verbinding kan maken in de bieb van de universiteit. Nu krijg ik nooit meer werk klaar hier
![]()
.
Ik snap je opmerking nietquote:
Ik de jouwe ook niet, dus dan hebben we dat allebeiquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap je opmerking niet. (Echt niet
).
Hahahahahaquote:
Dankje voor het vertalenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:26 schreef Steve het volgende:
Erik heeft mijn zijn (eigen?) computer in kunnen loggen op de verbinding van de uni (vpn-verbinding ofzo?) Vlarp: wat heb je er voor gedaan om te zorgen dat 'ie het nu doet.
Zoiets?
Ben je al klaar?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:30 schreef Steve het volgende:
Toch nog nuttig geweest in mijn pauze dan.
Nou ja zoiets ja. In mijn woorden, ik kan nu op internet op mijn eigen laptopje in de bieb, waar me dat voorheen niet lukte.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:26 schreef Steve het volgende:
Erik heeft mijn zijn (eigen?) computer in kunnen loggen op de verbinding van de uni (vpn-verbinding ofzo?)
Zoiets?
Ah, je zit dus gewoon op school met je eigen laptopquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja zoiets ja. In mijn woorden, ik kan nu op internet op mijn eigen laptopje in de bieb, waar me dat voorheen niet lukte.
Dankzij een soort walkthrough, moest allemaal dingen instellen enzo, en het lukte steeds maar niet, tot ik erachter kwam dat ik iets (who knows why) moest verifieren met mijn studentennummer ipv mijn studentenmail.
Kun je zelf niet even naar Starbucks lopen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:59 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen handtasjes![]()
is er nog koffie?
miauw to you tooquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kun je zelf niet even naar Starbucks lopen?
Ook gewoon sterke koffie dus. Niet die gore slobber koffie die alle Amerikanen drinkenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
miauw to you too![]()
Starbucks doe ik straks wel, maar als ik opsta wil ik een echt bakkie koffie. Snelfiltermaling. Ja, ik heb hier ook Douwe Egberts.in dat opzicht ben ik nog wel Hollands.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook gewoon sterke koffie dus. Niet die gore slobber koffie die alle Amerikanen drinken
Likewisequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
voor het eerst sinds hack/password gate weer live vanuit Ang3ls huis
en ik kan je zeggen alles gaat goed hier
de wobbels zijn bijna dood, net als de orhidee
hij heeft een nieuwe hobby in het make overen van poppen
Maar hij leeft nog en hij mist ons totaal niet...![]()
Utrecht Centraal zit er een.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:14 schreef mike_hunt het volgende:
lekker genuancheerd.
![]()
Jij hebt ook weleens Starbucks bezocht? Zit dat trouwens ook in Nederland? Ik weet dat er op Schiphol 1tje zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |