Ja best welquote:
quote:
Nog 4 uur te gaanquote:
Leuke dingen doen...quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nog 4 uur te gaan
Nog 4 hele uren! 240 minuten... pff... hoe houdt je het uit?
Op je werk?quote:
hmmz... sommige mensen mogen gewoon FOK!'en onder het werk... belachelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:13 schreef Vlarp het volgende:
Ik fok ondertussen.. en ik ga gewoon op MSN
kom je toch ook bij onsquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hmmz... sommige mensen mogen gewoon FOK!'en onder het werk... belachelijk
Ik zit gewoon op m'n PC thuis ingelogd voor Fok en MSNquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hmmz... sommige mensen mogen gewoon FOK!'en onder het werk... belachelijk
Euh nee dat lijkt me toch niet zo'n puik plan...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kom je toch ook bij ons
kijk maar op www.werkenbijcentric.nl
niet voor de support consultant, want die is al door Vlarp gereserveerd
nja ook dat kan niet bij ons netwerk...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op m'n PC thuis ingelogd voor Fok en MSN
R.I.P. Sinterklaasquote:
Aanpappen met een systeembeheerderquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nja ook dat kan niet bij ons netwerk...
oeh die is wel cutequote:
Uhm.. je hebt wat gedaan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Whoa, ik heb het eindelijk voor elkaar dat mijn computertje verbinding kan maken in de bieb van de universiteit. Nu krijg ik nooit meer werk klaar hier
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |