Er is 1 mogelijk, leuke functie momenteelquote:Op maandag 30 november 2009 18:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met 5000 collega's zijn er altijd wel passende vacatures, al selecteren ze nu wel sneller. Maar voor oracle of .net is er altijd plek
pm me maar als je meer info wenstquote:Op maandag 30 november 2009 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er is 1 mogelijk, leuke functie momenteel
ik heb op je gestemdquote:Op maandag 30 november 2009 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey jongens.
TOch wel dat mijn fobo het tofst is he, bij de officiele FOK!verkiezingen (want die andere hunkverkiezing geef ik niks omquote:
Donequote:Op maandag 30 november 2009 20:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pm me maar als je meer info wenst
ja ook daar heb ik op je gestemd jaquote:Op maandag 30 november 2009 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
TOch wel dat mijn fobo het tofst is he, bij de officiele FOK!verkiezingen (want die andere hunkverkiezing geef ik niks om. I mean, come on... je hebt me irl gezien).
quote:Op maandag 30 november 2009 20:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ook daar heb ik op je gestemd ja
Daar heb je een PC voor toch?quote:Op maandag 30 november 2009 20:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
morgen krijg je antwoord als ik op kantoor ben. Nu met nokia n95 is pm wat lastig
quote:Op maandag 30 november 2009 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Kuttig, maar dat gaat wel weer over. Drukdrukdruk en studie houdt niet echt rekening met mijn volle weekenden, nog steeds alleen, slecht slapen, nooitgoedgenoeg. Dus SSDD.
Geloof dat jij nooit op de zondag geweest bent?quote:Op zondag 29 november 2009 19:07 schreef Xiance het volgende:
ik ga niet naar de danssalon, het kleutergehalte is me er iets te hoog
mexicaanse???quote:Op maandag 30 november 2009 18:50 schreef wonderer het volgende:
Crisis. Is het mijn neus niet die me wakkerhoudt, is het mijn luchtpijp wel die voelt alsof er schuurpapier in zit
Nee johquote:
Met of zonder webcam?quote:
Veel kunnen doen, is dat goed? Goed weekend gehad dan ja.quote:Op maandag 30 november 2009 07:56 schreef Baltar het volgende:
Goed weekend gehad?
quote:Op maandag 30 november 2009 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Kuttig, maar dat gaat wel weer over. Drukdrukdruk en studie houdt niet echt rekening met mijn volle weekenden, nog steeds alleen, slecht slapen, nooitgoedgenoeg. Dus SSDD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |