Jij was er wel?quote:Op maandag 30 november 2009 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wat is jou smoes waarom jij gisteren niet in de Danssalon was ?
Die is van het uitstelgedragquote:Op maandag 30 november 2009 15:58 schreef Stroekie het volgende:
een uil blijft het daarentegen maar uitstellen
oehoe oehoe oehoe
nee ik ben daar toch veul te oud voorquote:
www.werkenbijcentric.nlquote:Op maandag 30 november 2009 17:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waar is dat eigenlijk goed voor dat jij zo vroeg thuis bent?
Ik begin vroeg, dus mag ik ook weer op tijd naar huis.quote:Op maandag 30 november 2009 17:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waar is dat eigenlijk goed voor dat jij zo vroeg thuis bent?
moest jij niet een maand afsluiten of zo ?quote:Op maandag 30 november 2009 17:52 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik begin vroeg, dus mag ik ook weer op tijd naar huis.
Gouda is prima te doen, 20 minuten met de trein. Maar ik wil geen detachering eigenlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 17:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
www.werkenbijcentric.nl
kan je mijn collega worden
Rotterdam Gouda is ov technisch redelijk te doen ?
strakke dansers leuke travo's goed publiek maar niet afgeladen vol. Drank en entree duur. Ang3l en keizerpinguin zijn geweestquote:Op maandag 30 november 2009 18:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe zou het geweest zijn gisteren in de Danssalon?
en dat is nu voortaan iedere zondag?quote:Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
strakke dansers leuke travo's goed publiek maar niet afgeladen vol. Drank en entree duur. Ang3l en keizerpinguin zijn geweest
we doen nogal meer dan detacheren, heel veel locale overheid dus best stabiel bij huidige crisis. Bonus geen idee eigenlijkquote:Op maandag 30 november 2009 18:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gouda is prima te doen, 20 minuten met de trein. Maar ik wil geen detachering eigenlijk.
Dus, hoeveel bonus krijg je als ik via jou binnen zou komen?
geen ideequote:Op maandag 30 november 2009 18:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en dat is nu voortaan iedere zondag?
Ik zal vanavond eens kijken. Ik ga in ieder geval nog niet switchen, eerst huis kopen en settelen in Rotterdamquote:Op maandag 30 november 2009 18:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we doen nogal meer dan detacheren, heel veel locale overheid dus best stabiel bij huidige crisis. Bonus geen idee eigenlijkdie zit niet meer op elke vacature
met 5000 collega's zijn er altijd wel passende vacatures, al selecteren ze nu wel sneller. Maar voor oracle of .net is er altijd plekquote:Op maandag 30 november 2009 18:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens kijken. Ik ga in ieder geval nog niet switchen, eerst huis kopen en settelen in Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |