Jij komt dus niet buiten.quote:Op maandag 30 november 2009 05:14 schreef Zeitgeist het volgende:
is het zo'n hype tegenwoordig dan? Heb in het echte leven nog niemand die gasten horen quoten.
Reageren alsof het de dumpert is terwijl je op FoK! zit.quote:
Moeje doen jonguh!quote:Op maandag 30 november 2009 07:32 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dalijk roep ik die rooie uit Gestel JONGUH!
Idd, kiekeboe is best grappig:Pquote:Op maandag 30 november 2009 07:52 schreef Viro het volgende:
Sommige afleveringen zijn hilarisch
Sommige zijn gewoon slaapverwekkend saai
Afgelopen zaterdag nacht bij het sluiten van de gabbertent in den helder was het nix anders dan wat in de OP beschreven werdquote:Op maandag 30 november 2009 05:14 schreef Zeitgeist het volgende:
is het zo'n hype tegenwoordig dan? Heb in het echte leven nog niemand die gasten horen quoten.
Dude, dit was DÉ hit:quote:
Ja maar jij bent de eckte eckte.quote:Op maandag 30 november 2009 08:51 schreef DuTank het volgende:
Ik vind het wel een beetje jammer ook. Want ik ben iemand die voorheen altijd al "jonge" of "kut" aan het einde van de zin deed en nu ben ik een soort wannebe..
Hij staat daar buiten jonguh!quote:
snaptequote:Op maandag 30 november 2009 08:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja maar jij bent de eckte eckte.
Ja....wat denk je van mij...quote:Op maandag 30 november 2009 08:51 schreef DuTank het volgende:
Ik vind het wel een beetje jammer ook. Want ik ben iemand die voorheen altijd al "jonge" of "kut" aan het einde van de zin deed en nu ben ik een soort wannebe..
Die heb ik ook als beltoonquote:Op maandag 30 november 2009 08:43 schreef tliciouz het volgende:
Afgelopen zaterdag ging de mobiel van een meisje af in de winkel met de intro van hun
quote:Op maandag 30 november 2009 09:01 schreef r8ality het volgende:
Mensen die New Kids triest vinden. Mensen die heel het persiflage-idee niet snappen
.
Bosschenaar hierquote:Op maandag 30 november 2009 08:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja....wat denk je van mij...Fuck..ik ben een rasechte Eindhovense...en als ik nu een keer KUT of JONGE ofzo roep dan begint iedereen te janken zo van "NEEJ NIET NEW KIDS ON DE BLOCK HE
![]()
![]()
"
Mij hoor je niet jengelen hoorquote:Op maandag 30 november 2009 09:23 schreef Garisson72 het volgende:
Tof, een topic met jengelende Brabo's.
Jij gaat uit in een gabbertent, ja?quote:Op maandag 30 november 2009 08:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag nacht bij het sluiten van de gabbertent in den helder was het nix anders dan wat in de OP beschreven werd
-1 voor je kansloze PI.quote:Op maandag 30 november 2009 06:39 schreef aerodynamic het volgende:
Reageren alsof het de dumpert is terwijl je op FoK! zit._!
Dan ook nog lullen dat je iemand triest vindt.Tevens, als je die quotes altijd maar hoort, zegt ook nog eens wat over het sociale milieu waarin je leeft, pauper.
Pi pa pannekoek.
Jij zit op het VMBO? Had ook niks beters van je verwacht.quote:Op maandag 30 november 2009 09:40 schreef phpmystyle het volgende:
Verschrikkelijk, bij mij op school doen ze dat allemaal na. Ik distantieer me ervan.
Hier ook.quote:
Eindhovenquote:Op maandag 30 november 2009 08:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja....wat denk je van mij...Fuck..ik ben een rasechte Eindhovense...en als ik nu een keer KUT of JONGE ofzo roep dan begint iedereen te janken zo van "NEEJ NIET NEW KIDS ON DE BLOCK HE
![]()
![]()
"
MBO, dit jaar maak ik af en ben ik weg.quote:Op maandag 30 november 2009 10:06 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
Jij zit op het VMBO? Had ook niks beters van je verwacht.
Treurigquote:Op maandag 30 november 2009 12:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
MBO, dit jaar maak ik af en ben ik weg.
quote:
Bedankt trouwens dat je me op dit nummer hebt geattendeerd, hem m meteen gekuiktquote:
Gekuikt? Is dat nieuw synoniem voor 'gedownload'?quote:Op maandag 30 november 2009 13:40 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Bedankt trouwens dat je me op dit nummer hebt geattendeerd, hem m meteen gekuikt
ik snap zelf ook wel dat ze zo'n typetje gaan ridiculiseren. zelf vind ik hun sketches (ook nog voor ze een hype waren toen ze nog bezig waren met de pulpshow) tof. maar de mensen die proberen zulks dialect en quotes in hun dagelijkse babbel te prutsen omdat ze het grappig vinden gewoon debiel.quote:Op maandag 30 november 2009 09:01 schreef r8ality het volgende:
Mensen die New Kids triest vinden. Mensen die heel het persiflage-idee niet snappen
.
Goedemorgen.quote:Op maandag 30 november 2009 14:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gekuikt? Is dat nieuw synoniem voor 'gedownload'?
quote:Op maandag 30 november 2009 08:51 schreef DuTank het volgende:
Misschien omdat je een mengeling was van bijv. Rickert en Barry ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:15 schreef fathank het volgende:
Ik ging 2 jaar geleden met carnaval al verkleed als hun, alleen toen snapte niemand het nog.
Zo.. hippe jonguhhh. Ge lôôpt op de feite veuruit kut.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:15 schreef fathank het volgende:
Ik ging 2 jaar geleden met carnaval al verkleed als hun, alleen toen snapte niemand het nog.
Ik denk dat het kwam omdat ik geen bijpassende pruik had. Die ga ik dit jaar denk ik maar scoren want ik ga geen nieuwe outfit scoren voor die 2 dagen carnaval die ik dit jaar kan vieren..quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien omdat je een mengeling was van bijv. Rickert en Barry ?
En wat zul je dit jaar origineel zijn zeg!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk dat het kwam omdat ik geen bijpassende pruik had. Die ga ik dit jaar denk ik maar scoren want ik ga geen nieuwe outfit scoren voor die 2 dagen carnaval die ik dit jaar kan vieren..
Kan mij het verrotten dat ik origineel ben of niet. Ik ben geen wijfquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:05 schreef Beach het volgende:
[..]
En wat zul je dit jaar origineel zijn zeg!
vanochtend in de busje ook al aleen liet ze die hele tijd doorgaan whahaha :pquote:Op maandag 30 november 2009 08:43 schreef tliciouz het volgende:
Afgelopen zaterdag ging de mobiel van een meisje af in de winkel met de intro van hun
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:32 schreef Acinonyx het volgende:
Sowieso, de term 'broodje bakpao', het woord 'bakpao' of 'bapao' betekent op zichzelf al gevuld broodje of vleesbroodje Plakkerige meelbal met 1 hap vlees in het midden
quote:Op maandag 30 november 2009 09:01 schreef r8ality het volgende:
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |