Klopt, maar omdat importeren niet goedkoper is, koop ik weer eens een spel in Nederland. Het meeste haal ik toch wel bij Play.com vandaan of koop ik op een van mijn vele vakanties in Amerika. Regelmatig goeie games voor 20 dollar bij de Wal-Mart. Ik betaal zelden het volle pond voor spellen, of het moet echt wat zijn zoals bijv. GTA4. Het meeste koop ik zo goedkoop mogelijk, omdat ik het vaak maar 3x speel en dan weg leg. Los van GTA4 en straks AC2 natuurlijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Is al best lang zo, met je spaarrekening spaar je rentepunten waarmee je korting krijgt op dingen in hun online winkel. En sindskort heb je ook degelijke games daar. Maar alsnog vind ik de prijzen niet fenomenaal. Bijna altijd wel voor hetzelfde geld te importeren
Fokking EPIC he.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Holy Moly, wat is dat beginlevel van God of War 2 toch gaaf
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meestal is het gewoon een kwestie van geduld... Ik heb SotC opgegeven bij level 9, toen werd het eentonig.
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:57 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb m ook nooit uitgespeeld...
In 1 woord zonde!quote:
21 november is de mijne verzonden via cwow. Nog steeds niet binnen. Ik begin kwaad te wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
Whoohoo, sinds gister eindelijk COD MW 2
Ik ben altijd nog eens van plan om m uit te spelen, maar wanneer dat gaat zijn... Ik heb Ico ook een vrij lange tijd laten liggen voordat ik m uitgespeeld heb.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:00 schreef Poit het volgende:
In 1 woord zonde!
Het einde van het spel is zo mooi, de latere Colossus worden ook steeds leuker om te bestrijden. Echt heel moeilijk wordt het eigenlijk niet op de laatste Colossus na dan.
Same here.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:39 schreef wolfrolf het volgende:
ICO frustreert mij enorm. Ik word helemaal leip van de eindeloze stroom geesten die Yorda willen vangen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Same here.
Eigenlijk zijn het allebei maar kutgames
Ico is vooral frustrerend vanwege die schaduw vijanden maar verder top. SotC isquote:Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Same here.
Tijd om de G25 onder het stof vandaan te halenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
GT Academy 2010 start 17 december met GT5-demo
[ afbeelding ]
Shadow of the Colossus lijkt mij vele malen toffer IMO. Ik hoop em via binnenkort voor een habbekrats op mijn PS2 te kunnen spelenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Same here.
Ik vond SotC veel vetter, ik vond de sfeer van ICO geweldig, maar de gameplay niet heel boeiend. SotC had beidequote:Op donderdag 3 december 2009 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Shadow of the Colossus lijkt mij vele malen toffer IMO. Ik hoop em via binnenkort voor een habbekrats op mijn PS2 te kunnen spelen
Qftquote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vond SotC veel vetter, ik vond de sfeer van ICO geweldig, maar de gameplay niet heel boeiend. SotC had beide
Nice, ben benieuwd. Heb GT5P hier wel liggen en een tijdje gespeeld maar ik zuig nou eenmaal in race games ondanks dat ik ze wel tof vind.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
GT Academy 2010 start 17 december met GT5-demo
[ afbeelding ]
Aparte demo.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef Gkhn het volgende:
Is het nou via Prologue of komt er een aparte demo die je kunt downloaden via PSN?
Oeh, PlayStation en ik zijn op dezelfde dag jarigquote:Op donderdag 3 december 2009 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
http://www.scei.co.jp/PS15th/index.html
4,5 uur bij mijn 2e keerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |