Ik heb nou nog steeds geen idee wat de Jap cover gaat wordenquote:Op zaterdag 5 december 2009 08:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De cover die bekend is is toch gewoon de PAL versie? Misschien dat de NTSC versie beter is? Persoonlijk maakt het me geen bal uit,... als ze maar een Limited Tin ofzo uitbrengen
Als de Westerse release nou nog heel ver zou liggen zou ik jaloers zijn, maar het duurt nog maar heel even. Ik heb FFVII Japans gespeeld, maar achteraf was het toch zonde,... begreep te weinig van het verhaal!quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb nou nog steeds geen idee wat de Jap cover gaat worden![]()
Ik zie hem wel in de bus verschijnen
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:49 schreef Tain het volgende:
PS3 binnen*O*
Hij is aan het updatenquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Voeg me alvast maar toe op psn: lennartbnl
quote:
Ja deel 2, 3 en 4 kosten geld.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hebben jullie trouwens al die comic gedownd van Uncharted Eye of Indra?
Ik vond hem best wel toffig, en ben best benieuwd hoe het afloopt.![]()
In de US store staan inmiddels chapter 3 & 4 online
Heeft helaas niet geholpenquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:48 schreef Beach het volgende:
Gamedata verwijderen (dus niet je saves) en opnieuw laten downloaden/installeren.
Ik heb ze net gekocht en ik het wel wat kritiek op de opzet. Deel één is een gratis filmpje wat je gewoon op je harde schijf kan installeren, maar de andere delen zijn 'games' die je moet installeren (duurt veel te lang ook). Maar is ook nog allemaal apart, dus als je van 2 naar 3 wil, moet je via de XMB deel 2 quiten en dan 3 starten. En de voordelen van deel 1 heb je ook niet, zoals het kunnen pauzeren, doorspoelen e.d. Het is alleen 'start' of (volledig) 'stop'.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hebben jullie trouwens al die comic gedownd van Uncharted Eye of Indra?
Ik vond hem best wel toffig, en ben best benieuwd hoe het afloopt.![]()
In de US store staan inmiddels chapter 3 & 4 online
precies , daarom koop ik deel 1 ook niet want dan WIL ik weten wat er gebeurd .quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja deel 2, 3 en 4 kosten geld.
Bekijk het.
Ik dacht ontvangen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:47 schreef lkb9000 het volgende:
Rakotto, mij is al een nieuwe controller opgestuurd
Ahjoh als de 2e niet komt kan je altijd dan nog je geld terug vragenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:54 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik dacht ontvangen.![]()
Ik weet nog niet wat ik zal kiezen, ze hebben mij de keuze gegeven voor een refund of een nieuwe controller.![]()
Ik ben bang dat ik de tweede dan ook niet binnen krijg.
Nope, Amersfoort in een winkelcentrum. Er zit er ook een in de binnenstad, maar je wil niet weten hoe druk het gister overal was vanwege Sinterklaas.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nest level arnhem ? , dat zijn inderdaad toffe gasten .
Amersfoort ben ik nooit geweest ( bij de next-level danquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:34 schreef JK het volgende:
[..]
Nope, Amersfoort in een winkelcentrum. Er zit er ook een in de binnenstad, maar je wil niet weten hoe druk het gister overal was vanwege Sinterklaas.
Denk je?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ahjoh als de 2e niet komt kan je altijd dan nog je geld terug vragen
Dat is me te duur, ik heb dat andere voor 18 euro gekocht incl. verzendkosten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:00 schreef no1uknow het volgende:
Is dit iets?
http://dealextreme.com/details.dx/sku.23767
Meer een geen enkele twijfel spelquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dit is echt zo'n twijfel spel..
En wat is dat dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd, speel je hem nu nog of doe je hem weg ?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:11 schreef SToRM81 het volgende:
Gisteren eindelijk een Platinum trophy gehaald voor DiRT2![]()
Echt een goed spel, maar er zijn wel minpunten:
- Zeer slechte ondersteuning voor de G25.
- De circuits opzich zijn goed, maar je moet soms wel erg vaak dezelfde rijden.
Ja het is buitengewoon kort, was de vorige ook.quote:Op zondag 6 december 2009 19:56 schreef no1uknow het volgende:
CoD nu alweer uitgespeeld, binnen 4/5 uur ofzo, dacht dat het niet zo kort zou zijn..
Nee. Ze genieten nu eerst van hun welverdiende (in 18 maanden tijd zo'n masterpiece afleveren is een ''quote:Op zondag 6 december 2009 18:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ben toch wel idioot nieuwsgierig naar de volgende Naughty Dog game. Ik hoop zó hard op een moddervette nieuwe Jak & Daxter.
Iemand al ergens hints opgevangen over het volgende project?
Dit komt vaker voor. Je moet gewoon wachten, het draaien van de munt kan wel 1 uur of 2 uur duren, maar echt na een tijdje stopt het. Desnoods laat je het voor het slapen gaan aanstaan ofzo. Ik heb het meerdere malen gehad.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:49 schreef NobleBeast het volgende:
Ik heb even wat advies van jullie nodig.
Afgelopen woensdag heb ik uncharted 1 gekocht, na omver te zijn geblazen door deel 2. Hele fijn game hoor, maar sinds vandaag start uc1 niet meer op. Hij blijft hangen in het laadscherm (ik heb die gouden munt rechtsonder werkelijk al een miljoen rondjes zien draaien). Met andere spellen als fifa en mw2 heb ik helemaal geen problemen. Als ik de ethernetkabel eruit haal is het probleem niet opgelost.
Dus iemand tips? Het was de bedoeling het hele weekend te gamen maar vooralsnog zit dat er dus niet in.
owja heb de 120gb slimline editie (2 maanden oud/jong)
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:47 schreef JK het volgende:
Vandaag Assassins Creed 2 binnengekregen via de ING rentepuntenshop.. ik had al een vaag vermoeden dat het misschien wel eens fout kan gaan... en ja hoor, envelop open, hebben die eikels er de XBox360 versie in gedaan... en op de factuur staat duidelijk 'PS3'.
Ik had wel zin in een potje AC2 dit weekend wat ik dus op m'n buik kon schrijven. Aangezien de game gesealed was, ben ik naar Next Level gegaan, daar even kort het verhaal uitgelegd en ze wilden 'm ruilen tegen de PS3 versie. Uiteraard is dat wel een uitzondering zeiden ze, maar het was zo'n goed spel, dus deden ze het. Als ik 'm volgende keer maar bij hen kwam kopen.
Dus ik kon vandaag mooi beginnen aan AC2 dankzij Next Level!
Eerste en laatste keer dat ik via ING een spel koop, die prutsers kunnen dit niet eens uit elkaar houden.
Dit komt vaker voor. Je moet gewoon wachten, het draaien van de munt kan wel 1 uur of 2 uur duren, maar echt na een tijdje stopt het. Desnoods laat je het voor het slapen gaan aanstaan ofzo. Ik heb het meerdere malen gehad.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:49 schreef NobleBeast het volgende:
Ik heb even wat advies van jullie nodig.
Afgelopen woensdag heb ik uncharted 1 gekocht, na omver te zijn geblazen door deel 2. Hele fijn game hoor, maar sinds vandaag start uc1 niet meer op. Hij blijft hangen in het laadscherm (ik heb die gouden munt rechtsonder werkelijk al een miljoen rondjes zien draaien). Met andere spellen als fifa en mw2 heb ik helemaal geen problemen. Als ik de ethernetkabel eruit haal is het probleem niet opgelost.
Dus iemand tips? Het was de bedoeling het hele weekend te gamen maar vooralsnog zit dat er dus niet in.
owja heb de 120gb slimline editie (2 maanden oud/jong)
quote:Op zondag 6 december 2009 20:32 schreef KaMo het volgende:
Woei, vandaag een PS3 Slim gehaald
2 controllers en Wipeout HD voor maar 329,-
gelijk maar Dirt 2, Prince of Persia en een bluray remote erbij gekocht
ah dankje!quote:
Klopt, gaat vanzelf, doe ik ookquote:Op zondag 6 december 2009 21:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..].
Die blueray remote is chill. Ondanks dat het bluetooth is richt ik hem toch nog op de tv alsof het nodig is.
Ohquote:Op zondag 6 december 2009 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee. Ze genieten nu eerst van hun welverdiende (in 18 maanden tijd zo'n masterpiece afleveren is een '''' in het kwadraat waard) vakantie.
quote:Closing Comments
Whatever you do, do not buy this game, even if you happen to have the spare cash lying around. The gameplay is poorly done, the visuals are substandard and the profanity is laughable. The only reason anyone would ever want this title is for achievement/trophy farming, but even then you should rent it or look for a bargain basement sale. Even then, it’s hard to justify polluting your game account with this detritus. I will say it again: do not buy this game.
2.0 Presentation
Soldier sent behind enemy lines disregards orders and practically starts an international incident on his own. The plot is laughable and barely existent.
3.0 Graphics
Screen tearing, slowdown and stiff character animation are only some of the visual issues packed within this horrendous game.
2.0 Sound
The only amusement that you’ll find is laughing at how idiotic the cursing of Mickey Rourke is throughout the game.
1.5 Gameplay
Hit detection is hit or miss, enemy AI is dumber than rocks, and the cover system is useless.
1.0 Lasting Appeal
No one is playing this online, and you won’t play this either after beating it in less than two hours. Full price for this? You’ve got to be kidding.
1.5
Abysmal OVERALL
quote:I am amazed by the number of ads Bethesda is buying on TV for Rogue Warrior. It has a 36 metacritic.
Ik denk Uncharted 3. U2 was zo'n succes, daar gaan ze gewoon mee door uiteraard.quote:Op zondag 6 december 2009 18:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ben toch wel idioot nieuwsgierig naar de volgende Naughty Dog game. Ik hoop zó hard op een moddervette nieuwe Jak & Daxter.
Iemand al ergens hints opgevangen over het volgende project?
En helaas geen splitscreen multiplayerquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:11 schreef SToRM81 het volgende:
Gisteren eindelijk een Platinum trophy gehaald voor DiRT2![]()
Echt een goed spel, maar er zijn wel minpunten:
- Zeer slechte ondersteuning voor de G25.
- De circuits opzich zijn goed, maar je moet soms wel erg vaak dezelfde rijden.
Sowieso verbazend laag voor een Bethesda game!quote:Op maandag 7 december 2009 15:42 schreef MrX1982 het volgende:
Een 1,5.
Ik dacht dat er vandaag de dag niet echt slechte games meer werden gemaakt maar Rogue Warrior bewijst het tegendeel. Jammer dat IGN geen videoreview heeft van deze game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |