dit dusquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:48 schreef Beach het volgende:
Gamedata verwijderen (dus niet je saves) en opnieuw laten downloaden/installeren.
De cover die bekend is is toch gewoon de PAL versie? Misschien dat de NTSC versie beter is? Persoonlijk maakt het me geen bal uit,... als ze maar een Limited Tin ofzo uitbrengenquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was zoveel fraaier geweest.
Hele enge release date,... genoeg andere betere games! Misschien leuk als budget titel een paar maanden verder in 2010.quote:
Ik heb nou nog steeds geen idee wat de Jap cover gaat wordenquote:Op zaterdag 5 december 2009 08:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De cover die bekend is is toch gewoon de PAL versie? Misschien dat de NTSC versie beter is? Persoonlijk maakt het me geen bal uit,... als ze maar een Limited Tin ofzo uitbrengen
Als de Westerse release nou nog heel ver zou liggen zou ik jaloers zijn, maar het duurt nog maar heel even. Ik heb FFVII Japans gespeeld, maar achteraf was het toch zonde,... begreep te weinig van het verhaal!quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb nou nog steeds geen idee wat de Jap cover gaat worden![]()
Ik zie hem wel in de bus verschijnen
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:49 schreef Tain het volgende:
PS3 binnen*O*
Hij is aan het updatenquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Voeg me alvast maar toe op psn: lennartbnl
quote:
Ja deel 2, 3 en 4 kosten geld.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hebben jullie trouwens al die comic gedownd van Uncharted Eye of Indra?
Ik vond hem best wel toffig, en ben best benieuwd hoe het afloopt.![]()
In de US store staan inmiddels chapter 3 & 4 online
Heeft helaas niet geholpenquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:48 schreef Beach het volgende:
Gamedata verwijderen (dus niet je saves) en opnieuw laten downloaden/installeren.
Ik heb ze net gekocht en ik het wel wat kritiek op de opzet. Deel één is een gratis filmpje wat je gewoon op je harde schijf kan installeren, maar de andere delen zijn 'games' die je moet installeren (duurt veel te lang ook). Maar is ook nog allemaal apart, dus als je van 2 naar 3 wil, moet je via de XMB deel 2 quiten en dan 3 starten. En de voordelen van deel 1 heb je ook niet, zoals het kunnen pauzeren, doorspoelen e.d. Het is alleen 'start' of (volledig) 'stop'.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hebben jullie trouwens al die comic gedownd van Uncharted Eye of Indra?
Ik vond hem best wel toffig, en ben best benieuwd hoe het afloopt.![]()
In de US store staan inmiddels chapter 3 & 4 online
precies , daarom koop ik deel 1 ook niet want dan WIL ik weten wat er gebeurd .quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja deel 2, 3 en 4 kosten geld.
Bekijk het.
Ik dacht ontvangen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:47 schreef lkb9000 het volgende:
Rakotto, mij is al een nieuwe controller opgestuurd
Ahjoh als de 2e niet komt kan je altijd dan nog je geld terug vragenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:54 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik dacht ontvangen.![]()
Ik weet nog niet wat ik zal kiezen, ze hebben mij de keuze gegeven voor een refund of een nieuwe controller.![]()
Ik ben bang dat ik de tweede dan ook niet binnen krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |