Valt mee hoor, ik heb in de twee spiderkamers een uurtje lopen grinden met mijn scythe lvl3 en gauntlet lvl 2,5 samen met de legendary enhancement en dat was easy as piequote:Op woensdag 13 januari 2010 09:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij hebt eeeeeeeeecht tijd te veel man. Seriously. Ik heb gisteren nog wel even gespeeld, ik moet nu de 2e eindbaas verslaan, maar die moet ik wel eerst vinden. Ben hem/haar/het wel al tegengekomen, maar op een gegeven moment gaat 't dan weg, en dan moet je helemaal gaan zoeken natuurlijk.
Daar heb ik er maar heel weinig bij! Alleen op normal uitgespeeld ofzo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:52 schreef Elegy het volgende:
Niet zo heel veel, 8836 nog maar en heb dat ding nu al sinds mei vorig jaar. Ik speel teveel spellen door elkaar en lang niet altijd speel ik spellen uit. Hoewel het op de Xbox wel vaker is dan op de pc, daar speelde ik slechts 20% van de spellen uit
In totaal heb ik 35 spellen waarvan ik er maar één op 1000g heb gekregen. Dat was Clive Barker's Jericho
Misschien een goed idee voor jou om hier te kijken:quote:Op maandag 11 januari 2010 23:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Nog geen 10 minuutjes aan het spelen:
NBA 2007
[ afbeelding ]
Perform Level 3 High Flyer Move 50
Successfully Perform at least one Level 3 HIGH FLYER SUPERSTAR move in a game session.
[ afbeelding ]
Successfully Perform at least one Level 3 PLAYMAKER SUPERSTAR move in a game session.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
geen idee. verwijderd door de oprichter?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
okMaar waar die oude nou is gebleven? Vaag
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=DuX0j3nU
Nieuw
a damn, die wil ik ook, hoef alleen nog Snatch & Grab, zo maar weer es proberenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:27 schreef Dark_Prince het volgende:
[ afbeelding ]
Star 69
Earn 69 stars in Special Ops.
oh yeah 1000/1000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |