Boeie, gewoon posten die dingen, kan jou t verrekkenquote:Op zondag 29 november 2009 23:02 schreef lkb9000 het volgende:
Laatste tijd niet zoveel achievements gehaald, alleen 65G voor Pure, te saaie achievements om hier te melden(unlock stage 2, 3 etc
)
Ik moet ook eens verder met Brutal Legend, maar ik ben best teleurgesteld in dat RTS gedeelte, heb er niet zo'n zin meer inquote:Op maandag 30 november 2009 00:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Ben nu klaar met Brutal Legends, heb nog ff alle Motor Forges en Legends opgespoord, meer zin heb ik niet om in de achievements te stoppen
Ahjoh zolang duurt dat niet meer, denk er gewoon aan genoeg verschillende soorten units te maken dan vlieg je erdoorheenquote:Op maandag 30 november 2009 00:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik moet ook eens verder met Brutal Legend, maar ik ben best teleurgesteld in dat RTS gedeelte, heb er niet zo'n zin meer in
quote:Op zondag 29 november 2009 23:24 schreef Muchachooo het volgende:
toch maar een tvp'tje.
heb trouwens in drie dagen alle achievements voor AC2 gehaald, behalve Show Your Colours (wear Auditore cape in every city) en In Memory Of Petruccio (Collect all the feathers)
heb geen zin om ze allemaal hier te posten, dus doe ik het zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op maandag 30 november 2009 13:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]klopt, daarom heb ik ze ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Hey! Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht dat ik die nog niet had neer gezet. Eventjes weg halen ,want die had ik al binnen dusquote:
Verhaal van 2 staat los van deel 1, het is niet een vervolg op deel 1. Maar een 'nieuw' verhaalquote:Op woensdag 2 december 2009 10:52 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ben 't ook verkeerd om aan t spelen trouwens, qua verhaal, want ik heb deel 1 ook, alleen die heb ik nog niet gespeeld
No probquote:Op woensdag 2 december 2009 10:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hey! Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht dat ik die nog niet had neer gezet. Eventjes weg halen ,want die had ik al binnen dus
Die heb ik ook uitgespeeld. En met uitspelen bedoel ik gewoon dat je aan het einde van het verhaal bent. Ik heb dus niet alle achievements, en ik ben niet zo'n gamer die het spel dan nog een keer opnieuw gaat spelen om de overige achievements te behalen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
No prob![]()
Gisteren X-Men Origins: Wolverine uitgespeeld. Moet nog enkele achievements halen voordat ik Hard ga tacklen
Inderdaad, heerlijke stress reliever. Alleen die laatste eindbaas was best cheap somsquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die heb ik ook uitgespeeld. En met uitspelen bedoel ik gewoon dat je aan het einde van het verhaal bent. Ik heb dus niet alle achievements, en ik ben niet zo'n gamer die het spel dan nog een keer opnieuw gaat spelen om de overige achievements te behalen.
Wel een hele brute game trouwens
Laatste eindbaas? Deadpool? Ja, daar heb ik ook een paar x over gedaan, maar dat was meer omdat ie ineens soms begint te schieten, en dan moet je wel over die gaten heenspringen, maar dat ging dus een paar keer misquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, heerlijke stress reliever. Alleen die laatste eindbaas was best cheap somsMoet nog Devils Brigade, Samurai, Boomerang, What I do best en alle upgrades. Dan is Hard aan de beurt
![]()
Tussendoor ook nog eens tijd vrijmaken voor AC2 en Transformers 1 en 2
Die was ook erg ja. Denk je hem te hebben, naait ie em weer. Na 3-4x werd het wel te erg voordat ik hem eindelijk aan m'n klauwen kon rijgen die schlemiel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Laatste eindbaas? Deadpool? Ja, daar heb ik ook een paar x over gedaan, maar dat was meer omdat ie ineens soms begint te schieten, en dan moet je wel over die gaten heenspringen, maar dat ging dus een paar keer mis![]()
Maar echt moeilijk vond ik hem zelf niet. Het duurt gewoon wat langer. Ik vond dat gezeik gedurende de game met Gambit eigenlijk lastiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |