Doen we ook. Het is een van de beste shooters die er is.quote:Op maandag 30 november 2009 00:03 schreef Skylark. het volgende:
Laten we het nou maar gewoon bij UT houden.
Oh SHIT!quote:Op maandag 30 november 2009 00:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Ja doen we ook maar ik wil wel 1x RoN met jullie. Desnoods zonder Skylark als ie te pussy is.
Zelfde hier. Drukke week?quote:Op maandag 30 november 2009 00:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Kanker, ik lees die TT en ik dacht ''BLURGHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
''
Mwah, morgen van 9:00 tot 16:00 op school en dan van 18:00 tot 22:00 werkenquote:
verkiezingsuitslagenquote:Op zondag 29 november 2009 23:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij weet niet wat voor gevolgen die nominaties hebben natuurlijk
Geweldigquote:
WATDEFAKquote:
Ik heb maandag alleen het eerste en vijfde uur les van dezelfde leraar en die is ziekjesquote:Op maandag 30 november 2009 00:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
WATDEFAK
Vrij op het vavo? The fuck
Mazzelaar.quote:Op maandag 30 november 2009 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb maandag alleen het eerste en vijfde uur les van dezelfde leraar en die is ziekjes
op maandag vrij zijn is fucking chil manquote:Op maandag 30 november 2009 00:33 schreef Crack_ het volgende:
Morgen vrij
Maarja, dit is ook wel shit, ik heb maandag 1e en 5e dus dat is echt kut en vrijdag heb ik alleen het 5e uur lesquote:Op maandag 30 november 2009 00:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
op maandag vrij zijn is fucking chil manIk ben elke vrijdag vrij, maar zou er een moord voor over hebben om de maandag vrij te hebben
Naja de maandag is natuurlijk wel de kutste dag van de week maar ik zou toch blijer zijn met een vrije vrijdag.quote:Op maandag 30 november 2009 00:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
op maandag vrij zijn is fucking chil manIk ben elke vrijdag vrij, maar zou er een moord voor over hebben om de maandag vrij te hebben
Waar?quote:Op maandag 30 november 2009 00:38 schreef Japsnars het volgende:
Vrijdag de 11e open dag Eindhoven, ik denk dat ik daar maar eens eventjes heen ga
Is die dan nog steeds ziek?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |