abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75337514
dank je wel.. het is wel moeilijke beslissing geweest maar denk wel dat het beter is zo..

Nu morgen even me zorgverzekeraar bellen en even wat duidelijkheid vragen..
pi_75391622
Volgens mij heb je aan 1 afspraak wel genoeg nu trouwens...het is immers uit toch ?
Probleem opgelost. Neem aan dat je nu wel weer bijtrekt.
Of speelt er meer ?
pi_75393534
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:17 schreef Henk1056 het volgende:
Volgens mij heb je aan 1 afspraak wel genoeg nu trouwens...het is immers uit toch ?
Probleem opgelost. Neem aan dat je nu wel weer bijtrekt.
Of speelt er meer ?

Denk iets meer..,
Maar dit was grooste waar ik aan onderdoor ben gegaan bijna...

Toch verstandig vind ik om afspraak te maken en kijken of dat ik van wat andere personelijke problemen af kan komen...
(ga ze niet op noenen, hou het voor me houden.. en nee had niks met dit te maken met deze relatie.. de relatie werkte juist goed er tegen.. Maar nu geen relatie.. dus ook geen middel nu om er af van te komen..)
pi_75408164
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:31 schreef neseca het volgende:

[..]

Het voel nog steeds zo en ik denk er ook nog steeds zo over.. vergis niet...

Maar op moment dat ik onder door ga van haar acties.. en ze niet begrijp en nog afstandelijker doet...

Dan moet je toch volgens mij voor je zelf kiezen op dat sooort momenten...
Op een gegeven moment is het idd verstandig om voor jezelf te kiezen in dit geval lijkt me idd
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_76077485
Oke met mij gaat voor de rest allemaal toppie...

Psygiator 2x geweest.. heb soort last van te perfect zijn.. maar daar komen we wel over heen.. hahaha

Nu zit ik met het volgende dillema..

Het is kerst.. Nu krijg ik van haar smsjes ik mis je.. en het was niet goede tijd voor onze relatie.. en ze wil in januari weer is een keertje afspreken...

Is het wijs om dit te doen of wat denken jullie er van??
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:25:30 #31
269077 Lano
V van Vrouw
pi_76084945
Ik zou afwachten totdat het met jullie allebij weer beter gaat, ondertussen kun je contact houden mits jullie het erover eens zijn dat er nu even niks moet zijn/gebeuren.
ฝัน
pi_76087993
Vraagje, welke leeftijden hebben we mee te maken?
Niet om te rellen of iets maar dat kan vaak wel een belangrijk punt zijn. Als ik het zo lees spreken jullie dus niet veel af, hoevaak heb je haar ongeveer gezien in de afgelopen 7 maanden dat je samen met haar bent, was het dan een paar uur of ook langer?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_76096970
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 22:15 schreef rene90 het volgende:
Vraagje, welke leeftijden hebben we mee te maken?
Niet om te rellen of iets maar dat kan vaak wel een belangrijk punt zijn. Als ik het zo lees spreken jullie dus niet veel af, hoevaak heb je haar ongeveer gezien in de afgelopen 7 maanden dat je samen met haar bent, was het dan een paar uur of ook langer?
Ik 22
Zij 24

Elk weekend en dan 1.5 dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')