quote:Op zondag 29 november 2009 21:16 schreef neseca het volgende:
Hallo, ik weet niet precies waar ik moet beginnen dus gaan gewoon even proberen..
Ik heb een leuke lieve vriendin voor 6 maanden nu. Eigenlijk het meisje van me dromen, het eerste meisje waar ik ook echt alles voor over heb om te doen en te laten. En andersom zegt zij het tegen overgestelde over mij.
Maar nu is er al zo'n 3/4 weken het probleem dat ze zich niet lekker in der vel zit en depressies heeft door haar verleden. (verkracht, anorexia, geen goede band met ouders, niemand die luisterd, minderwaardigheidscomplex en dat ze altijd voor alles er alleen voorstaat)
En dat ze nu bij een phygiator loopt om het vroeg tijdig op te lossen.
Oke hier heb ik vrede mee en kan ik mee leven. Maar wat ik niet kan snappen of begrijpen dat ze in die tijd dat ze bij de phygiator loopt. Mij niet wil zien. Bijna geen contact. Heel kortaf is.
Elke poging om af te spreken word beantwoord met nee geen tijd. Redenen daar voor, ik voel me niet goed, Werk, Verjaardagen of ik heb geen tijd voor jou want ik heb geen tijd voor me zelf.
Vind ik opzich knap aangezien niemand tijd heeft, en altijd tijd moet maken voor dingen.. Want ze kan wel gaan stappe of naar vriendinnen..
En opzich kan ik het allemaal begrijpen zou vast overal een reden voor zijn.. Maar ik merk gewoon laaste 2/3 weken dat ik er zelf onder door gaat, Dat ik ook depri begin te worden, niet lekker in me vel ga zitten of redelijke stemmings wisselingen heb.
En kan wel worden gezegt dumpe die hap.. Maar dat is de alle laaste oplossing neem ik aan...
Bedoelde ook niet zo van dat want er zijn 100de soorten depressiesquote:Op zondag 29 november 2009 21:22 schreef Lano het volgende:
In jouw geval miss maar er zijn ook mensen die dan juist op zichzelf willen zijn hoor. Als ik TS was zou ik gewoon eens eerlijk met haar praten, zij heeft nooit iemand gekend met wie ze kon praten of wie er voor haar was dus is ze dat nu ook niet gewend en kruipt ze in haar schulp. Laat weten dat je er voor haar bent probeer met haar te praten, wil ze echt helemaal niks vraag dan of ze een pauze wil(dring die haar neit op dan denkt ze dat jij er ook niet echt voor haar bent)
Dit gaat niet goed hoor.quote:Eigenlijk het meisje van me dromen, het eerste meisje waar ik ook echt alles voor over heb om te doen en te laten. En andersom zegt zij het tegen overgestelde over mij.
quote:Op zondag 29 november 2009 21:22 schreef Lano het volgende:
In jouw geval miss maar er zijn ook mensen die dan juist op zichzelf willen zijn hoor. Als ik TS was zou ik gewoon eens eerlijk met haar praten, zij heeft nooit iemand gekend met wie ze kon praten of wie er voor haar was dus is ze dat nu ook niet gewend en kruipt ze in haar schulp. Laat weten dat je er voor haar bent probeer met haar te praten, wil ze echt helemaal niks vraag dan of ze een pauze wil(dring die haar neit op dan denkt ze dat jij er ook niet echt voor haar bent)
Je bedoeld het niet objectief maar subjectief gezien je je eigen ervaringen meeneemt. Daarbij reageert iedereen anders op depressies oid. Het stoort mij enorm dat je zo even gebaseerd op je eigen ervaring kan beoordelen wat andere mensen nodig hebben als ze in een depressie zitten, en dan heb ik het nog niet gehad over de vervelende manier waarop je het hier neerzet.quote:Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef donthate het volgende:
[..]
Bedoelde ook niet zo van dat want er zijn 100de soorten depressiesMaar bedoel alleen objectief gezien dat ik et een vaag verhaal vind
Nja dat is ook weer uit eigen ervaring die duwen je alleen nog maar verder de afgrond in maar als je wilt moet je het wel doenquote:Op zondag 29 november 2009 23:22 schreef neseca het volgende:
Gedaan en sorry voor me spelfout..![]()
Nu schiet me iets te binnen..
Dat ik me eigen zo mee laat sleuren..
Zou dat niks te maken hebben met perfectionitische te zijn en faalangst?
Nu zit ik er ook aan te denken om te gaan praten met iemand. Voor dat het verder uit de hand loop voor mij.
Maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik me aan zou stellen als ik dat zou gaan doen.
quote:Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef araphor het volgende:
Er is niet zoiets als aanstellen wanneer je met iemand wilt praten om duidelijkheid over je eigen gevoelens te krijgen. Wanneer je met wat dan ook in de knoop zit dan kan het echt geen kwaad om eens met een psycholoog te gaan praten, die kan je best op weg helpen.
Ook lijkt het me in eerste instantie verstandig om je eigen gevoelens te bespreken met je vriendin.
quote:Op zondag 29 november 2009 21:16 schreef neseca het volgende:
Eigenlijk het meisje van me dromen, het eerste meisje waar ik ook echt alles voor over heb om te doen en te laten.
Que?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:31 schreef neseca het volgende:
En die meid.. Deur gewezen.. voel me stuk beter
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |