Niks aan toe te voegen inderdaad.quote:
In de hoop dat er op miraculeuze wijze ineens toch iets knaps uit voortkomt?quote:Op zondag 29 november 2009 @ 21:13 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Volgens mij zijn het met name de minder aantrekkelijke mensen die zich fanatiek voortplanten.
Eensch mee.quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Volgens mij zijn het met name de minder aantrekkelijke mensen die zich fanatiek voortplanten.
Laat je niet teveel lijden door je genen. Je bent een kopieer machine, niet meer en niet minder.quote:Op zondag 29 november 2009 21:16 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Daarom zorg ik dat ik een goede opleiding heb zodat ik later veel geld verdien. Veel geld vinden vrouwen nog beter.
Ik heb niet het idee dat de theorie van genetische mutaties en wijzigende genotypes erg leeft onder lelijke mensenquote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
In de hoop dat er op miraculeuze wijze ineens toch iets knaps uit voortkomt?
En jij bent zekers moeders mooistequote:Op zondag 29 november 2009 21:08 schreef NoShitSherlock het volgende:
...niet gewoon accepteren dat ze te lelijk zijn voor een relatie? Dat ze eigenlijk gewoon te zwakke genen hebben en dus eigenlijk net zo goed kunnen stoppen met het zoeken naar een partner.
Ik kom hierop nadat ik dat Boer zoek vrouw gezien heb. Er zitten daar zulke ranzige en lelijke mensen tussen dat ik denk waarom willen die mensen zo nodig een partner??
Maar waarom wil iedereen eigenlijk zo nodig een partner hebben. Wat boeit het eigenlijk als je geen partner hebt. Net alsof dat een garantie is voor gelukkig zijn.
Conclusies eindigen doorgaans niet met een vraagteken.quote:Op zondag 29 november 2009 21:25 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Waar beweert TS dat?
Dat is jouw conclusie.
Het hebben van een partner is zo diep geworteld in de genen van mensen dat dit soort voorbarige conclusies getrokken worden.quote:
Nee want anders had TS het antwoord op zijn eigen vraag wel geweten.quote:Op zondag 29 november 2009 21:31 schreef donthate het volgende:
Denk dat dit klacht van ts die is zelf te lelijk en kan dus geen vriendin krijgen
noshitsherlockquote:
Ts is baasquote:Op zondag 29 november 2009 21:33 schreef ASroma het volgende:
ts is juist te knap en daarom durven de chickies het niet bij hem.
Okee, na deze en je andere reacties trek ik de volgende conclusie.quote:Op zondag 29 november 2009 21:29 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Het hebben van een partner is zo diep geworteld in de genen van mensen dat dit soort voorbarige conclusies getrokken worden.
Helemaal mee eens, soms ben je echt gelukkiger zonderquote:Op zondag 29 november 2009 21:33 schreef gekkie_ het volgende:
Maar waarom wil iedereen eigenlijk zo nodig een partner hebben. Wat boeit het eigenlijk als je geen partner hebt. Net alsof dat een garantie is voor gelukkig zijn.
Haha helemaal mee eensquote:Op zondag 29 november 2009 21:34 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Okee, na deze en je andere reacties trek ik de volgende conclusie.
TS is autist, bang voor mensen en dan vooral vrouwen.
Nou echt wel. Met je semi-intellectuele posts.quote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef NoShitSherlock het volgende:
Zo er voelen zich nu behoorlijk wat mensen aangesproken zeg.
Ik ben ook vrijgezel en soms is het ook lekker fijner ik bedoel als je een partner heb je bent tog iets van gebonden .IK bedoel ik doe nu waar ik zin in heb(nee niet qau vrouwen maar gewoon in mn leven) K bedoel alsk 5uur snachts thuis wil komen dan doe ik dat(is gewoon voorbeeld) maar als je vrouwtje dan thuis is dan doe je dat nietquote:Op zondag 29 november 2009 21:35 schreef donthate het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, soms ben je echt gelukkiger zonder![]()
ben jij trouwens vrijgezel
quote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef NoShitSherlock het volgende:
Zo er voelen zich nu behoorlijk wat mensen aangesproken zeg.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef LostFormat het volgende:
...niet gewoon in de titel zeggen waar hun topic over gaat.
ik moest lachen, beetje maar hoorquote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Laat je niet teveel lijden door je genen. Je bent een kopieer machine, niet meer en niet minder.
Mensen die daarboven staan zijn eigenlijk de slimmere personen, maar die planten zich niet voort. Vandaar blijft de mensheid dom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |