Ja. Ficussen enzo.quote:Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet ik dan op planten gaan leven ofzo?
Zodat Thomassen het niet kunnen vinden.quote:Op zondag 29 november 2009 22:17 schreef Banzaiaap het volgende:
Waarom staat de SC altijd helemaal onderaan eigenlijk, kan dit soort topics normaal nooit meer vinden zo..
Maar ik vond het toch..? Kan je het niet op een of andere manier bovenaan zetten?quote:Op zondag 29 november 2009 22:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zodat Thomassen het niet kunnen vinden.
Ik wil wel 85KG blijven ja, ik wil gewoon zo nu en dan is kunnen matten en dat lukt niet als ik 60 KG ben.quote:
Ik las fiscus.quote:
Alsof vegetarische mensen niet goed kunnen blijven eten.quote:Op zondag 29 november 2009 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil wel 85KG blijven ja, ik wil gewoon zo nu en dan is kunnen matten en dat lukt niet als ik 60 KG ben.
Het gaat ook om de proteïnes oa. En sowieso vind ik dat echte mannen fleisch eten, schnitzels spareribs gehaktballen, hoort er nu eenmaal bij.quote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Alsof vegetarische mensen niet goed kunnen blijven eten.
Ik ben ook vegetariër en ook gewoon gezond gewicht en nog gespierd ook.quote:Op zondag 29 november 2009 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil wel 85KG blijven ja, ik wil gewoon zo nu en dan is kunnen matten en dat lukt niet als ik 60 KG ben.
Kan je niet tegen vlees?quote:Op zondag 29 november 2009 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben ook vegetariër en ook gewoon gezond gewicht en nog gespierd ook.
Er is genoeg proteïne rijke voeding te vinden hoor als je vegetarisch bent. je moet er alleen wat beter opletten.quote:Op zondag 29 november 2009 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het gaat ook om de proteïnes oa. En sowieso vind ik dat echte mannen fleisch eten, schnitzels spareribs gehaktballen, hoort er nu eenmaal bij.
Nee, dat zou niet echt vegetarisch zijn.quote:
Hoe bedoel je?quote:
Ok. Hoe zie jij er trouwens uit? Ik heb wat foto's gezien maar weet niet als die op waarheid berusten.quote:Op zondag 29 november 2009 22:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Er is genoeg proteïne rijke voeding te vinden hoor als je vegetarisch bent. je moet er alleen wat beter opletten.
Kan wel ja. Maar gaat niet gebeurenquote:Op zondag 29 november 2009 22:19 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Maar ik vond het toch..? Kan je het niet op een of andere manier bovenaan zetten?
Ik weet het ook niet, wat heb je gezien?quote:Op zondag 29 november 2009 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok. Hoe zie jij er trouwens uit? Ik heb wat foto's gezien maar weet niet als die op waarheid berusten.
Balen..quote:Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan wel ja. Maar gaat niet gebeuren.
Die roodharige in haar fobo.quote:Op zondag 29 november 2009 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok. Hoe zie jij er trouwens uit? Ik heb wat foto's gezien maar weet niet als die op waarheid berusten.
Hoezo mag dat niet van je moeder dan? En vind je geen enkel soort vlees lekker? Van vis (ja officieel is dat geen vlees nee) tot karbonade vind je niets lekker?quote:Op zondag 29 november 2009 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Kan ik wel tegen, maar vind het niet lekker om te eten. En van mijn mama mag ik niet heel af en toe vlees eten, maar dat moet dan gelijk altijd dus tja toen heb ik maar gekozen voor nooit meer.
Dat filmpje van Ali B met de daaruit gehaalde foto.quote:Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, wat heb je gezien?
Whoops.quote:
Ik vind het gewoon niet lekker om te eten. En het enige wat ik heel soms nog eet is kibbeling, dus eigenlijk ben ik een fake vegetariër.quote:Op zondag 29 november 2009 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet van je moeder dan? En vind je geen enkel soort vlees lekker? Van vis (ja officieel is dat geen vlees nee) tot karbonade vind je niets lekker?![]()
Je bent nu ook vegetarisch dus? Ik dacht net dat je over 'vroeger' had.quote:Op zondag 29 november 2009 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Kan ik wel tegen, maar vind het niet lekker om te eten. En van mijn mama mag ik niet heel af en toe vlees eten, maar dat moet dan gelijk altijd dus tja toen heb ik maar gekozen voor nooit meer.
Aha.quote:
En wat bedoelde je precies over je moeder?quote:Op zondag 29 november 2009 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet lekker om te eten. En het enige wat ik heel soms nog eet is kibbeling, dus eigenlijk ben ik een fake vegetariër.
Je probeert het he?quote:Op zondag 29 november 2009 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wat bedoelde je precies over je moeder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |