SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Daarom.quote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach, niet altijd geheel onbegrijpelijk natuurlijk.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit meisje heeft vorig jaar voor mij gestript op de webcam. En ik geen pics, want daar zit niemand op te wachten.
Waren die tetten niet nice dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit meisje heeft vorig jaar voor mij gestript op de webcam. En ik geen pics, want daar zit niemand op te wachten.
Bah jij trekt vieze meisjes aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: met vies bedoel ik dat ze gaat strippen op de webcam voor een jongen.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2009 22:05:17 ]
Ik wist dat dat je doel was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik heb sowieso een eetprobleem (quote:Op zondag 29 november 2009 22:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat kun je jezelf aanleren serieus, ik ben eik ook geen eter in de ochtend maar daardoor begon ik altijd veel te laat met eten en dan is het moeilijker om genoeg te eten.
Ik vroeg er niet eens om, ze ging ineens zo doenquote:Op zondag 29 november 2009 22:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Bah jij trekt vieze meisjes aan.
edit: met vies bedoel ik dat ze gaat strippen op de webcam voor een jongen.
Op zich is je maaltijd verdelen over meerdere keren niet erg (juist beter), ik krijg ook geen grote hoeveelheden in één keer weg.quote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een eetprobleem (..) de laatste tijd, ik krijg gewoon geen normale hoeveelheden eten weg. Echt 3/4 hapjes avondeten en dan ben ik het zat en hoef ik echt niet meer maar krijg ik een uur later doodleuk weer honger.
Als kind zijnde wordt dat behandeld dmv net zolang aan tafel blijven zitten tot je het eten op hebt.quote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een eetprobleem (..) de laatste tijd, ik krijg gewoon geen normale hoeveelheden eten weg. Echt 3/4 hapjes avondeten en dan ben ik het zat en hoef ik echt niet meer maar krijg ik een uur later doodleuk weer honger.
Hihi wat gebeurd er als je op alt+c drukt.quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg er niet eens om, ze ging ineens zo doen.
PM mequote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef Skylark. het volgende:
Luur, ik zie nou een chick op Hyves die ik op jou vind lijken. Maar ze is wel 18. En ik heb maar 1 foto van jou dus ik kan mis zitten.
Omdat gyros altijd in kleine porties komt toch.quote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Op zich is je maaltijd verdelen over meerdere keren niet erg (juist beter), ik krijg ook geen grote hoeveelheden in één keer weg.
Dat moet je niet pikken, dat betekent dat ze probeert dominant over jou te zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg er niet eens om, ze ging ineens zo doen.
Ik ben vegetarisch. Ironisch, i know.quote:Op zondag 29 november 2009 22:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Omdat gyros altijd in kleine porties komt toch.
Serieus. Wij Oost-Mediteriaanse mensen leven op vlees.quote:Op zondag 29 november 2009 22:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben vegetarisch. Ironisch, i know.
Grieken consumeren over het algemeen ook veel vlees. Uitzonderingen moeten er zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Serieus. Wij Oost-Mediteriaanse mensen leven op vlees.
Ja maar dan mag ik zeker 4 keer alles weer opwarmen ofzoquote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Op zich is je maaltijd verdelen over meerdere keren niet erg (juist beter), ik krijg ook geen grote hoeveelheden in één keer weg.
Oké oké dat is wel irritant.quote:Op zondag 29 november 2009 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dan mag ik zeker 4 keer alles weer opwarmen ofzo!
Iedereen kan zonder vlees.quote:
Moet ik dan op planten gaan leven ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |