We vinden elkaar ergens halverwege.quote:
ownee laat maarquote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb R&R van C_N op mn profielfoto op hyves.
Ik ben verliefd op haar.quote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef Skylark. het volgende:
Luur, ik zie nou een chick op Hyves die ik op jou vind lijken. Maar ze is wel 18. En ik heb maar 1 foto van jou dus ik kan mis zitten.
Ja echt dom ik wist ditquote:
Ja dat kan, KLBers staan erg bekend om hun narigheden, denk ik.quote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja er zijn te weinig mensenmaar sommigen mijden volgens mij de klb sc die ik wel toffe users vind.
Ik weet eik niet precies wat de reden is.quote:Op zondag 29 november 2009 21:54 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja dat kan, KLBers staan erg bekend om hun narigheden, denk ik.
Jij hebt er geen benul van hoe mn ex wasquote:Op zondag 29 november 2009 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij hebt geen benul ervan hoe tegendraads ik kan zijnEcht.
Croissants met jam.quote:Op zondag 29 november 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom is al het ontbijt zo ranzig?
Ik denk dat , dat dus de reden is.quote:Op zondag 29 november 2009 21:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet eik niet precies wat de reden is.
Ontbijtkoek met koffiequote:Op zondag 29 november 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom is al het ontbijt zo ranzig?
Ach, niet altijd geheel onbegrijpelijk natuurlijk.quote:
Ik heb fucking veel reacties en respects.quote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef Chai het volgende:
Ik heb een reactie, en een respect op mijn profielfoto.
Dat kun je jezelf aanleren serieus, ik ben eik ook geen eter in de ochtend maar daardoor begon ik altijd veel te laat met eten en dan is het moeilijker om genoeg te eten.quote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ik kan op niets kauwen 's morgens!
[..]
Ik heb al een tagje!
HOI IK BEN PHPMYSYTLE.quote:
Toen ik nog een profielfoto had met een paard had ik dat ook.quote:Op zondag 29 november 2009 22:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb fucking veel reacties en respects.
Omeglequote:Op zondag 29 november 2009 21:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens op Omegle zulke conversaties gehad
En daar komt nog eentje bij.quote:Op zondag 29 november 2009 22:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb fucking veel reacties en respects.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |