abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75120467
De meeste fokkers zijn bang om zelfs hun post uit de eigen brievenbus te halen.
Ze zitten 23 (soms 24 uur zelfs) uur alleen in hun kamer geïsoleerd van de buitenwereld, behalve voor de communicatie die ze online doen.

Ze zijn werkloos, en min of meer afhankelijk van uitkering, óf mamá en papá. Ze hebben nooit een vriendin gehad, en hun sociale leven/niveau laat veel te wensen over.

Ze kunnen niet omgaan in supermarkten want daar doet iedereen iets vreemds al betreft het een erg kleine actie zoals voordringen of TS snijden in de rij naar de kassa. Ze zijn erg kieskeurig wanneer ze zich op de openbare weg bevinden m.b.t het rijgedrag van anderen, en alle omstanders/medeweggebruikers zitten altijd in de fout. Ze zijn bang voor de buren en willen ze niet eens terechtwijzen voor slecht of ongepast gedrag.

Ze kunnen nooit klagen/actie nemen bij de mensen die hun de problemen geven of kwaad doen, daar dient FOK! prima voor.

Maar online, ja online, zijn ze totaal anders. Niemand moet op ze neer kijken, want ze zijn de tofste dingen die de wereld heeft ooit gezien. Zo krijgen ze dames van elke hoek en straat. Met woorden krijg je ze nooit klein.

Ik vraag me dan af, waarom kunnen velen onder jullie niet eens tegen een stootje? Hoe redden jullie het dan in de echte wereld? Want wat jullie hier allemaal doen, dat strookt niet dus met wat jullie over je eigen levens beweren.

En natuurlijk voor de Fokkers onder jullie die je niet herkennen in deze beschrijving, geef dan ajb je mening over wat je van dit soort mensen vinden.
pi_75120615
Conclusie: Fok!
pi_75120625
Ik herken mezelf hier niet in.
pi_75120635
Ik ben van porselijn.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zondag 29 november 2009 @ 20:27:34 #5
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75120655
Ja want je kent iedereen hier persoonlijk hè.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_75120660
Sja.. het leven is hard:)
pi_75120685
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_75120707
Ik ben een held.
pi_75120837
Je hebt gelijk
  zondag 29 november 2009 @ 20:31:44 #10
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_75120859
Bedankt voor je levensverhaal TS.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zondag 29 november 2009 @ 20:32:48 #11
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_75120922
quote:
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  Admin zondag 29 november 2009 @ 20:33:47 #12
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_75120988
Lamon kom er maar in
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_75121001
quote:
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zondag 29 november 2009 @ 20:34:48 #14
78918 SeLang
Black swans matter
pi_75121051
Heb je deze kloon speciaal hiervoor aangemaakt?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_75121118
Niet iedereen is zoals jij.
  zondag 29 november 2009 @ 20:37:47 #16
78918 SeLang
Black swans matter
pi_75121219
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef zkr600 het volgende:
Ze zitten 23 (soms 24 uur zelfs) uur alleen in hun kamer geïsoleerd van de buitenwereld, behalve voor de communicatie die ze online doen.

Ze zijn werkloos, en min of meer afhankelijk van uitkering, óf mamá en papá. Ze hebben nooit een vriendin gehad, en hun sociale leven/niveau laat veel te wensen over.

Ze kunnen niet omgaan in supermarkten want daar doet iedereen iets vreemds al betreft het een erg kleine actie zoals voordringen of TS snijden in de rij naar de kassa. Ze zijn erg kieskeurig wanneer ze zich op de openbare weg bevinden m.b.t het rijgedrag van anderen, en alle omstanders/medeweggebruikers zitten altijd in de fout. Ze zijn bang voor de buren en willen ze niet eens terechtwijzen voor slecht of ongepast gedrag.

Ze kunnen nooit klagen/actie nemen bij de mensen die hun de problemen geven of kwaad doen, daar dient FOK! prima voor.

Maar online, ja online, zijn ze totaal anders. Niemand moet op ze neer kijken,
want ze zijn de tofste dingen die de wereld heeft ooit gezien. Zo krijgen ze dames van elke hoek en straat. Met woorden krijg je ze nooit klein.

Ik vraag me dan af, waarom kunnen velen onder jullie niet eens tegen een stootje? Hoe redden jullie het dan in de echte wereld? Want wat jullie hier allemaal doen, dat strookt niet dus met wat jullie over je eigen levens beweren.

En natuurlijk voor de Fokkers onder jullie die je niet herkennen in deze beschrijving, geef dan ajb je mening over wat je van dit soort mensen vinden.
Ik herken me trouwens volledig in deze post, behalve het doorgestreepte gedeelte
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_75121483
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:29 schreef Gordijn het volgende:
Ik ben een held.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  zondag 29 november 2009 @ 20:45:37 #18
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75121630
Tsja, fokkers eh
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  zondag 29 november 2009 @ 20:45:45 #19
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_75121636
Ik ben een heel kwetsbaar teder vogeltje hier op FOK! Maar zodra ik de deur uit ben moet iedereen oppassen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
pi_75121715
Ik ben een het eckte leven ook een eindbaas.
pi_75121724
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:31 schreef Zeroku het volgende:
Bedankt voor je levensverhaal TS.
Het is niet mijn levensverhaal, vanaf 2 dec draai ik 40 uur per week werkdienst, kerel.
  zondag 29 november 2009 @ 20:47:22 #22
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_75121744
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef zkr600 het volgende:

Maar online, ja online, zijn ze totaal anders. Niemand moet op ze neer kijken, want ze zijn de tofste dingen die de wereld heeft ooit gezien. Zo krijgen ze dames van elke hoek en straat. Met woorden krijg je ze nooit klein.

I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_75121795
Ik ben een dikke eindbaas irl.
pi_75121855
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:27 schreef griekjeee het volgende:
Ja want je kent iedereen hier persoonlijk hè.
Je zou versteld staan van hoe goed je iemand kan leren kennen als je hun verhalen leest.
  zondag 29 november 2009 @ 20:50:15 #25
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75121902
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef zkr600 het volgende:

[..]

Je zou versteld staan van hoe goed je iemand kan leren kennen als je hun verhalen leest.
Want jij weet bij iedereen precies hoe je het dient te interpreteren?
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')