Gast ik beun bij á 50 euro per uur. Maarja jij werkt liever de hele dag.quote:Op zondag 29 november 2009 23:05 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Ik verdien zeker 4x als jij in de maand. Wie feest nou echt??
Je doet erg stoer.. wacht maar als ik je eens een keertje tegenkom... dan veeg ik je neus platquote:Op zondag 29 november 2009 23:04 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Hoertjes?? !!?? Nee, lammeling, ik hoef niet eens geld te betalen voor seks.
Ik bedoelde al de schattige vriendinnen van me.
Zo te zien moet jij wel naar de snollen dus, want daaraan had jij ook gedacht toen ik kut zei. Je snapt overigens niet wat liefde is, en wat een echte dame voor je leven kan betekenen. Maar ja zoals ik zei,
ieder z'n interesse, ik zeg je niet wat cool is en wat niet.
Je werkt wel dus. Bijbeunen betekent bijbaan hebben. Sla eens een woordenboek open.quote:Op zondag 29 november 2009 23:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast ik beun bij á 50 euro per uur. Maarja jij werkt liever de hele dag.![]()
Ik trek 3k netto zwart.
Gast bijbeunen is hetzelfde als zwart werken. En ja ik beun dus af en toe bij, paar dagen per week.quote:Op zondag 29 november 2009 23:12 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Je werkt wel dus. Bijbeunen betekent bijbaan hebben. Sla eens een woordenboek open.
En nu zeg je dat het zwart werk is? Als je een argument wil zoeken, zorg tenminste ervoor dan dat je feiten kloppen. Want anders maak je jezelf belachelijk.
Het leven is idd hard. Maar je hoeft niet al je agressie op mij kwijt te raken.quote:Op zondag 29 november 2009 23:11 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je doet erg stoer.. wacht maar als ik je eens een keertje tegenkom... dan veeg ik je neus plat
Hmm, de werkgever die jou heeft aanvaard zet ik vraagtekens bij. Was zeker zelf aan de drugs toen...quote:Op zondag 29 november 2009 23:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast bijbeunen is hetzelfde als zwart werken. En ja ik beun dus af en toe bij, paar dagen per week.
Gast je denkt toch niet dat ik voor iemand ga werken.quote:Op zondag 29 november 2009 23:17 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Hmm, de werkgever die jou heeft aanvaard zet ik vraagtekens bij. Was zeker zelf aan de drugs toen...
Ik weet niet wat ik van jou moet denken. Alles wat je tot nu hebt gezegd is gewoon vaag.quote:Op zondag 29 november 2009 23:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast je denkt toch niet dat ik voor iemand ga werken.
Moet je niet naar bed joh, arbeider.quote:Op zondag 29 november 2009 23:22 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van jou moet denken. Alles wat je tot nu hebt gezegd is gewoon vaag.
Leg eens een keer goed uit.
De rest van ons schamen ons niet over werk.
Ik denk wel dat ie dat wil.quote:Op zondag 29 november 2009 23:29 schreef Koko_Banana het volgende:
Zkr600 jij bent echt een allochtoon. Ik vraag het voor de 3de keer: Wil je me pijpen?
Als ik je driemaal genegeerd hebt, en je het toch ook niet snapt, zegt dat een beetje over je.quote:Op zondag 29 november 2009 23:29 schreef Koko_Banana het volgende:
Zkr600 jij bent echt een allochtoon. Ik vraag het voor de 3de keer: Wil je me pijpen?
Neen, de bitch heeft me al een PM gestuurd.quote:Op zondag 29 november 2009 23:32 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Als ik je driemaal genegeerd hebt, en je het toch ook niet snapt, zegt dat een beetje over je.
Verder, je bent ook afgewezen door kwiwi dus, haha.
Ik geloof er niets van. Stuur dan een printscreen als bewijs.quote:Op zondag 29 november 2009 23:34 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Neen, de bitch heeft me al een PM gestuurd.
Oké hier is je printscreen kut Marokkaan!quote:Op zondag 29 november 2009 23:35 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Stuur dan een printscreen als bewijs.
Bewijs van de PM die ze stuurde, malloot.quote:Op zondag 29 november 2009 23:37 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Oké hier is je printscreen kut Marokkaan!
[ afbeelding ]
Jij Marokkaan dit is het bewijs.quote:Op zondag 29 november 2009 23:40 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Bewijs van de PM die ze stuurde, malloot.![]()
Ik verdoe geen tijd meer aan je,
De KLB SC meets gaan nooit door, want niemand durft te komenquote:Op maandag 30 november 2009 18:36 schreef Alicey het volgende:
TS, kun je geen internetheldenmeeting organiseren?
Serieus, is het het al een keer geprobeerd te organiseren dan?quote:Op maandag 30 november 2009 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
De KLB SC meets gaan nooit door, want niemand durft te komen
Da's erg jammer.. Ik ben eigenlijk toch wel benieuwd of het nu allemaal van die internethelden zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 18:38 schreef remlof het volgende:
De KLB SC meets gaan nooit door, want niemand durft te komen
Bril op puisten, niks durven zeggen. En op internet afzeiken.quote:Op maandag 30 november 2009 19:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's erg jammer.. Ik ben eigenlijk toch wel benieuwd of het nu allemaal van die internethelden zijn.
Hmmja, valt dan vast heel erg tegen enzo..quote:Op maandag 30 november 2009 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bril op puisten, niks durven zeggen. En op internet afzeiken.
Trek je eigen conclusies maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |