dank jequote:Op woensdag 2 december 2009 21:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Erg mooi.Waarvoor heb je het nodig? Gala? Flink feest?
Denk dat ik gewoon grote krullen doe. Opsteken is volgens mij bij mij niet zo mooiquote:Op woensdag 2 december 2009 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
Zo ze maken er wat van.Wat wil je met je haar doen?
Misschien kan je ze door hen eens op laten steken, het is er zo weer uitgehaald.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat ik gewoon grote krullen doe. Opsteken is volgens mij bij mij niet zo mooi
Tnxquote:Op woensdag 2 december 2009 21:34 schreef biekske2009 het volgende:
Je gaat een heleboel collega's van je af moeten meppen!
Prachtige jurk, grote krullen golvend op de schouders.... pas op voor de directeur![]()
Heb je al een halssnoer?
Dat is waar iddquote:Op woensdag 2 december 2009 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
Misschien kan je ze door hen eens op laten steken, het is er zo weer uitgehaald.
Mag ik je ff PMmetje sturen?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb een simpel kettinkje, niks bijzonders. Kon weinig leuks vinden
Als het goed is.. staat er bij mijn posts.. aan de rechterkant allemaal van die icoontjes. En eentje is met envelopje.. En daar druk je opquote:Op woensdag 2 december 2009 21:56 schreef biekske2009 het volgende:
Kan niet vinden hoe dat moet, zelf een pm sturen... HELLUPPIE krijg je ervan als je voormalig blond bent en nog niet zo bekend met Fok!
Een simpel kettinkje heeft ook wel iets.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb een simpel kettinkje, niks bijzonders. Kon weinig leuks vinden
Wel oke, morgen competentie en nog wat testen doen. Negen uur beginnen tot uhh een uur of 12..quote:Dat is waar iddKomt vast wel goed
Maar Bengel, hoe is het met jou dan?
Ik heb nog niks gekregen, dus geen geheimpjesquote:Op woensdag 2 december 2009 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
Hebben we weer geheimpjes?![]()
[..]
Een simpel kettinkje heeft ook wel iets.![]()
[..]
Wel oke, morgen competentie en nog wat testen doen. Negen uur beginnen tot uhh een uur of 12..
Denk bij die jurk dat een bescheiden kettinkje juist mooi is.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gekregen, dus geen geheimpjes
Klopt, dus maar even kijken wat mooi is
mooi in de ochtend dus.. hopelijk komt er wat leuks uit
en hoe is het met?
Liefde.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:32 schreef Bengeltje het volgende:
Metis het natuurlijk goed, hij heeft mij. Nouja hij is van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |