ech nie! als het avond was zat ik bij het riagg en daar ben ik nu nietquote:
Murm.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ech nie! als het avond was zat ik bij het riagg en daar ben ik nu niet
groepjequote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Murm.![]()
's Avonds bij het Riagg? Kom gezellig hier heen, ben aan het knutselen.
ja individueel ipv groep.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef Bengeltje het volgende:
Nieuwe? Is dat nodig?Je was in Eindhoven.
Waarom weet ik dat niet.
Mja mja, niet aan mij gedacht, wat zal ik daarover zeggen...quote:Op woensdag 2 december 2009 16:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja individueel ipv groep.
ehhh had niet aan je gedachtsorry.... ik had daar stuiterborrel
dat het een schande is?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja mja, niet aan mij gedacht, wat zal ik daarover zeggen...
Wat is een stuiterborrel.![]()
Hoi Goldi.![]()
haha nee dat niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:11 schreef Bengeltje het volgende:
Zijn ze je nagerend?
Ik heb mijn surprise klaar, mijn jongste heeft de zijne ook klaar, vind die van hem mooier.
quote:
Hij is mooier.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:21 schreef Murmeli het volgende:
haha nee dat niet.
oh heel goedik hou niet van surprises maken.
maar waarom is die van hem mooier dan? issie echt mooier, of ben je vooral kritisch op jezelf?
Hij vraagt om meer.quote:
nja als ik echt wil kan i kwel een simpel gedichtje schrijven.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is mooier.Ook al heb ik hem geholpen.
Het had eigenlijk de mijne moeten zijn.
Ben je wel goed in gedichten?
Stbaby.![]()
[..]
Hij vraagt om meer.
echt niequote:
quote:
dank jequote:Op woensdag 2 december 2009 21:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Erg mooi.Waarvoor heb je het nodig? Gala? Flink feest?
Denk dat ik gewoon grote krullen doe. Opsteken is volgens mij bij mij niet zo mooiquote:Op woensdag 2 december 2009 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
Zo ze maken er wat van.Wat wil je met je haar doen?
Misschien kan je ze door hen eens op laten steken, het is er zo weer uitgehaald.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat ik gewoon grote krullen doe. Opsteken is volgens mij bij mij niet zo mooi
Tnxquote:Op woensdag 2 december 2009 21:34 schreef biekske2009 het volgende:
Je gaat een heleboel collega's van je af moeten meppen!
Prachtige jurk, grote krullen golvend op de schouders.... pas op voor de directeur![]()
Heb je al een halssnoer?
Dat is waar iddquote:Op woensdag 2 december 2009 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
Misschien kan je ze door hen eens op laten steken, het is er zo weer uitgehaald.
Mag ik je ff PMmetje sturen?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb een simpel kettinkje, niks bijzonders. Kon weinig leuks vinden
Als het goed is.. staat er bij mijn posts.. aan de rechterkant allemaal van die icoontjes. En eentje is met envelopje.. En daar druk je opquote:Op woensdag 2 december 2009 21:56 schreef biekske2009 het volgende:
Kan niet vinden hoe dat moet, zelf een pm sturen... HELLUPPIE krijg je ervan als je voormalig blond bent en nog niet zo bekend met Fok!
Een simpel kettinkje heeft ook wel iets.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb een simpel kettinkje, niks bijzonders. Kon weinig leuks vinden
Wel oke, morgen competentie en nog wat testen doen. Negen uur beginnen tot uhh een uur of 12..quote:Dat is waar iddKomt vast wel goed
Maar Bengel, hoe is het met jou dan?
Ik heb nog niks gekregen, dus geen geheimpjesquote:Op woensdag 2 december 2009 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
Hebben we weer geheimpjes?![]()
[..]
Een simpel kettinkje heeft ook wel iets.![]()
[..]
Wel oke, morgen competentie en nog wat testen doen. Negen uur beginnen tot uhh een uur of 12..
Denk bij die jurk dat een bescheiden kettinkje juist mooi is.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gekregen, dus geen geheimpjes
Klopt, dus maar even kijken wat mooi is
mooi in de ochtend dus.. hopelijk komt er wat leuks uit
en hoe is het met?
Liefde.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:32 schreef Bengeltje het volgende:
Metis het natuurlijk goed, hij heeft mij. Nouja hij is van mij.
Je hebt het er maar druk mee, zolang er uiteindelijk maar iets moois uitkomtquote:Op woensdag 2 december 2009 22:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk bij die jurk dat een bescheiden kettinkje juist mooi is.
Ik weet niet of ik gelijk een uitslag krijg, ze dacht dat ik nog een keer terug moest komen.
Misschien haal ik het ook wel, maar om 12 heb ik nog een andere afspraak daar.
Metis het natuurlijk goed, hij heeft mij. Nouja hij is van mij.
Zal het hem vertellen, dat dat goedgekeurd is.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef vencodark het volgende:
Ja. onder de duim houden en hem als je bezit behandelen. Natuurlijk is dat liefde.
Nouja druk, ik vroeg of er eindelijk eens samen iets aan dat solliciteren gedaan kon worden zodat ik eens een baan zou vinden waar ik wel aangenomen word.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef Cue_ het volgende:
Je hebt het er maar druk mee, zolang er uiteindelijk maar iets moois uitkomt
goed om te horen
enm idd.. hij heeft jou
hello Bengelquote:Op woensdag 2 december 2009 22:51 schreef Bengeltje het volgende:
Lars.![]()
[..]
Zal het hem vertellen, dat dat goedgekeurd is.![]()
[..]
Nouja druk, ik vroeg of er eindelijk eens samen iets aan dat solliciteren gedaan kon worden zodat ik eens een baan zou vinden waar ik wel aangenomen word.
Dan ben ik dus verliefd op mijn auto.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja. onder de duim houden en hem als je bezit behandelen. Natuurlijk is dat liefde.
Het is niet de bedoeling om reclame te maken voor je webshopquote:
Heeft ze zeker niet gedaanquote:Op donderdag 3 december 2009 08:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling om reclame te maken voor je webshop
beetje wel jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:39 schreef zwartedoos het volgende:
Hier is het ook aardig rustig geloof ik he
quote:
Doe je nog wat aan sinterklaas in je club?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
uhhhhhh ik moet werken![]()
maar toch
niet veel morgen 2 verkleed als zwarte piet en dat is het zo ongeveerquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe je nog wat aan sinterklaas in je club?
Ach de meeste klanten geloven er toch niet meer inquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet veel morgen 2 verkleed als zwarte piet en dat is het zo ongeveer
whahahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach de meeste klanten geloven er toch niet meer in
Alhoewel Sint en Piet ook heel goed voor volwassen kanquote:
zou best kunnenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alhoewel Sint en Piet ook heel goed voor volwassen kan
Er is vast wel iemand die de staf van sint wil vasthoudenquote:
Werksequote:Op vrijdag 4 december 2009 20:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
denk het ook wel![]()
maar ben werken
Is het gezellig daar?quote:
altijdquote:
quote:
in belgie kijk maar bij me homepagequote:
Dat is in het buitenlandquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie kijk maar bij me homepage
quote:
Ik ben echte hollander dus voor is het buitenland. Ik kom al jaren in belgie vooral in de buurt van Dessel in wekeend per jaar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
als je niet in belgie woont wel
Lekker duur voor de mannenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie kijk maar bij me homepage
Begrijp het ook wel hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:27 schreef RaXz het volgende:
[..]
Het is wel een verschil ja, maar wel te begrijpen.
dat is niet zo ver hier vandaanquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben echte hollander dus voor is het buitenland. Ik kom al jaren in belgie vooral in de buurt van Dessel in wekeend per jaar.
het valt nog mee in verhouding met mijn "collega's"quote:
Okequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is niet zo ver hier vandaan![]()
[..]
het valt nog mee in verhouding met mijn "collega's"
achja.. aan mij heb je ook niksquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:30 schreef tralalalars het volgende:
tis natuurlijk ook nie voor niks een SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |