quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben er waarschijnlijk pas na 17 uur. Dus even wachten wie je wel een tril-pm kan sturen.
ER? Dan kan je nu naar bed.
Wel dat als ik er een bed neerzet, je schuin moet gaan lopenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon overal de koukleum.
Weer terug naar de man van de verwarming.![]()
Schuine daken vind je vervelend?
TE veel te doen is niet leuk nee. Dan kan je net zo goed gaan verbouwen.
Ik ga liever voor comfort, dat ik ook normaal rechtop in m'n bed kan zitten, door m'n kamer rechtop kan lopen en normaal bij een raam kanquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:04 schreef kres het volgende:
@ Cue..
Dsat is jammer.. Mijn slaapkamer heeft ook een schuin dak en ik vind het heerlijk slapen als het buiten slecht weer is en hard regent...
Nou ik heb net de laatste 5 min gezien, maar vanmiddag wordt het weer herhaald...quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:01 schreef vencodark het volgende:
Oeh ik heb ook ER zitten kijken.
Stelletje ellendelingen bij net 5...zijn ze weer in heel ander seizoen bezig.
Om in de geest van dit toppic te blijven: Normaal sexen is ook belangrijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga liever voor comfort, dat ik ook normaal rechtop in m'n bed kan zitten, door m'n kamer rechtop kan lopen en normaal bij een raam kan
Wat is normaal seksen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:08 schreef kres het volgende:
[..]
Om in de geest van dit toppic te blijven: Normaal sexen is ook belangrijk.![]()
Maar dan zijn die daken echt schuin.. Bij mij begint dat schuine gedeelte pas een meter vanaf de grond..
Mij lijkt het heerlijk een schuin dak. Lekker naar buiten kijken als het stormt of onweert.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel dat als ik er een bed neerzet, je schuin moet gaan lopen
Tis het gewoon net niet. En daarbij niet geheel de buurt waar ik wil wonen ( te ver van werk), dus dan is het het helemaal niet waard.
De verwarming warmt je vast wel op
Er zat geen raam in het schuine gedeeltequote:Op dinsdag 1 december 2009 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is normaal seksen?Zolang je met je hoofd dan richting schuine gedeelte ligt lijkt het mij geen probleem. Andersom, tja, krijg je een kont afdruk ofzo op je raam?
[..]
Mij lijkt het heerlijk een schuin dak. Lekker naar buiten kijken als het stormt of onweert.![]()
Op naar het volgende huis.Er zal wel eentje naar je smaak komen.
Nu jij er bent in ieder geval een stuk minder saaiquote:
Hier is er wat meer leven... [Singles] gaan zo etenquote:
Daar ga ik niet heen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:31 schreef kres het volgende:
[..]
Hier is er wat meer leven... [Singles] gaan zo eten
Ik ga douchen en naar mijn werk... Daag ...
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
Jij wel.![]()
Ik ga morgen wel een frietje zuurvlees halen.Eigengemaakte is alleen beter, maar goed.
Lekkerquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ga nou everzwijn medaillons in rodewijn saus met bos champignons eten![]()
zie jullie wel naar de downtime
klinkt goed Mr. Bourgondier .... bon appetitquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ga nou everzwijn medaillons in rodewijn saus met bos champignons eten![]()
zie jullie wel naar de downtime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |