goeie zin vandaag tijn? tofquote:
Lekker gewerkt vandaag.quote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goeie zin vandaag tijn? tofnog een reden voor, of gewoon blij?
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 30 november 2009 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier wordt juist veel geruild
Ja tijn nog gefeliquote:Op maandag 30 november 2009 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker gewerkt vandaag.Gisteren jarig geweest
en zin heb ik altijd.
gefeliquote:Op maandag 30 november 2009 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker gewerkt vandaag.Gisteren jarig geweest
en zin heb ik altijd.
Ja het schijnt van wel.quote:Op maandag 30 november 2009 20:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gefeliben je nu 27 dan?
ehhh zin... ja normaal wel maar ik heb nu onwijze hoofdpijnga zo maar es naar bed denk ik
beterschap mamamurmquote:Op maandag 30 november 2009 20:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gefeliben je nu 27 dan?
ehhh zin... ja normaal wel maar ik heb nu onwijze hoofdpijnga zo maar es naar bed denk ik
6 daagjes en dan wat?quote:Op maandag 30 november 2009 21:00 schreef tralalalars het volgende:
[..]
beterschap mamamurmnog maar 6 daagjes? .. ik help je mee aftellen
trusten Murmquote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef Murmeli het volgende:
murm gaat naar bed. au hoofd, niet lief
beter te laat dan nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:51 schreef RaXz het volgende:
Volgens mij ben je wel een beetje te laat hoor.
* Cue_ spreidt haar armen en wacht op Bengelquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:35 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen. Wat is het koud.
* Bengeltje warmte gaat zoeken.
Lief.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
* Cue_ spreidt haar armen en wacht op Bengel
Ben nog niet weg maar bedankt alvast..quote:
Rond 18 uur? Is dat niet wat laat? En uhh, heb je je pc op trillen staan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:54 schreef kres het volgende:
[..]
Ben nog niet weg maar bedankt alvast..
Zou ik bij deze een wake-up PM mogen bestellen rond een uur of 18:00 ?
Oke jij wint... 16:30..quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rond 18 uur? Is dat niet wat laat? En uhh, heb je je pc op trillen staan?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lief.Ben je ook zo'n mensen kacheltje?
Hoe was het gisteren gegaan, huis gekeken toch?
Ik ben er waarschijnlijk pas na 17 uur. Dus even wachten wie je wel een tril-pm kan sturen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:58 schreef kres het volgende:
[..]
Oke jij wint... 16:30..Ja mijn pc heeft een trilstand..
![]()
ER is net afgelopen..
Ik ben gewoon overal de koukleum.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]Kan ik wel zijn. Al ben ik wel de koukleum van de afdeling
Jah kloptMaar was niks
![]()
Twee slaapkamers met beide schuin dak![]()
Verder moest echt alles gedaan worden, vloeren, trapbedekkingDus maar niet genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |