Ja ik ookquote:
Om maar niet te spreken van de zeer originele OPquote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
De tt zal mensen wegjagen of hopeloze hierheen lokken.
mij niet?!quote:
heej jij hierquote:Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van de zeer originele OP
Jij kon dat natuurlijk beter.quote:Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef DjinN het volgende:
Om maar niet te spreken van de zeer originele OP
Vreselijk dat ik straks een koud bed in moet.quote:
k moet eerst nog ff mn bed opmaken zoquote:Op zondag 29 november 2009 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij kon dat natuurlijk beter.
[..]
Vreselijk dat ik straks een koud bed in moet.
Beter mikken volgende keer als je haar mistquote:
Jij niet dan ?quote:Op zondag 29 november 2009 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij kon dat natuurlijk beter.
[..]
ja oogjes maar half open he.. dan krijg je datquote:Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter mikken volgende keer als je haar mist
Ik zal er wel voor zorgen dat je oogjes openblijven hoorquote:Op zondag 29 november 2009 20:28 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ja oogjes maar half open he.. dan krijg je dat![]()
heb je luciferstokjes bij je danquote:Op zondag 29 november 2009 20:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik zal er wel voor zorgen dat je oogjes openblijven hoor![]()
Tegen Tijn kan ik niet op.quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 20:28 schreef Murmeli het volgende:
oh ik heb straks een vers bedje. lekkerrrrr... maar wel alleen
Misschien een keer op tijd naar bed gaan(alleen)quote:Op zondag 29 november 2009 20:28 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ja oogjes maar half open he.. dan krijg je dat![]()
k heb medelijden met je hoorquote:Op zondag 29 november 2009 20:28 schreef Murmeli het volgende:
oh ik heb straks een vers bedje. lekkerrrrr... maar wel alleen
Jaquote:Op zondag 29 november 2009 20:30 schreef tralalalars het volgende:
[..]
heb je luciferstokjes bij je dan
tja ... ik verwijs naar mijn uitleg in t vorig topicquote:Op zondag 29 november 2009 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een keer op tijd naar bed gaan(alleen)
Okequote:Op zondag 29 november 2009 20:33 schreef tralalalars het volgende:
[..]
tja ... ik verwijs naar mijn uitleg in t vorig topic
jah, jij hebt eenvriendin toch? mag jij met haar slapen vannacht?quote:
ja..en k zou dr ook missen als ze dr nie wasquote:Op zondag 29 november 2009 20:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jah, jij hebt eenvriendin toch? mag jij met haar slapen vannacht?
quote:Op zondag 29 november 2009 20:50 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ja..en k zou dr ook missen als ze dr nie was
aaaahhww... wat kun je soms blij worden van kleine dingen he..quote:Op zondag 29 november 2009 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik had net nog een smsje van mijn liefje
quote:Op zondag 29 november 2009 20:56 schreef tralalalars het volgende:
[..]
aaaahhww... wat kun je soms blij worden van kleine dingen he..ken dat kijk ook altijd uit naar t smsje als ze cursus over ver heeft
quote:Op zondag 29 november 2009 20:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
ik wou dat het al over een week was. of over anderhalve week. dan zie ik hem pas weermoet ik zn knuffels enzo missen. en de sex
knuffelsquote:Op zondag 29 november 2009 20:59 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ja .. vooral dat laatste als ik je posts ff doorlees
krijg je nu eenvan mij
ja t is wel lekker dat hetquote:Op zondag 29 november 2009 21:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
knuffels
ehhhh nja de laatste tijd was de sex ff wat minder. dus nu blij dat het ffwas.
je hoort ook altijd alleen maar t negatieve hequote:Op zondag 29 november 2009 21:20 schreef zomaareennaam het volgende:
bij mij gaat het meeste toch wel raak hoor.
gewoon gaanquote:
ik nietquote:Op maandag 30 november 2009 15:48 schreef Lotusss het volgende:
Ik mis al tijden teveel slaap en mijn goede humeur.
Daar heb ik de laatste tijd ook last van. Maar op het moment voel ik me wel okay! Al mis ik nog steeds ietsquote:Op maandag 30 november 2009 15:48 schreef Lotusss het volgende:
Ik mis al tijden teveel slaap en mijn goede humeur.
en weet je ook wat je mist ?quote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Daar heb ik de laatste tijd ook last van. Maar op het moment voel ik me wel okay! Al mis ik nog steeds iets
Ik mis vandaag helemaal nietsquote:Op maandag 30 november 2009 17:21 schreef Murmeli het volgende:
Ik mis rust in mn kop geloof ik, vandaag
Sorry geen geldquote:
quote:
Ik stel voor dat we terug gaan naar de ruilhandelquote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar hebben meer mensen last van![]()
hier wordt juist veel geruildquote:Op maandag 30 november 2009 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we terug gaan naar de ruilhandelmeteen dat probleem opgelost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |